Tulevat häät aikuisten kesken ja taksi ystävistä suuttui.
Eli viime vuonna kerroin kuuden naisen ystäväporukalle että olen menossa naimisiin ja toivoin että he kaikki voisivat olla kaasojani ja kerroin että olemme päättäneet juhlia aikuisten kesken.
Tämä yksi sitten suorin sanoin ilmaisi tyyliin että he eivät koskaan juhli ilman lapsia että jos lapset eivät ole tervetulleita niin hekään eivät tule. Kysyin sitten haluaako silti olla osallisena suunnitelmassa häitä ja haluaako polttareihin yms. Tämänkin antoi ymmärtää että ei kiinosta tuhlata rahaa siihen että viettäisi minun polttareita. Olin vain että ok, ymmärrän.
Järjestämme häät ulkomailla pienellä porukalla appivanhempien huvilalla. Olen ostanut kaikille lennot ja majoituksen. Menemme kohteeseen viikkoa aiemmin ja vietämme samalla siellä polttarit ihan rennosti, valmistamme porukalla ruokaa yms.
Nyt tämä yksi on sitten kunnolla vetänyt herneen ne ään kun kuuli että me muut lähdemme sinne ja olemme suunnitelleet reissua jo kauan. Laittaa minulle viestiä että he tulevat sittenkin miehensä kanssa jos minä kerran maksan. Vastasin että valitettavasti lennot ja kaikki muu on jo varattuina että ei onnistu enää.
Nyt haukkuu minua että yritän savustaa hänet ulos ystäväpiiristä.
En tajua, mitä mieltä te olette
Kommentit (171)
Aino painajainentässä on AP. Ystävän selän takana kertoo vauvalla täysin tunnistettavan tarinan. Kiva ystävä. Trollina tämä myös kertoo APn olevan palstahullu. Kukaan täysjärkinen ei tälläistä tee.
Vierailija kirjoitti:
Aino painajainentässä on AP. Ystävän selän takana kertoo vauvalla täysin tunnistettavan tarinan. Kiva ystävä. Trollina tämä myös kertoo APn olevan palstahullu. Kukaan täysjärkinen ei tälläistä tee.
Luin ketjun, ei ap kyllä missään vaiheessa haukkunut ystäväänsä. Mitä pahaa tässä sun mielestä nyt oli?
Epäilen (siis jos tämä juttu nyt ylipäänsä on totta ), että aika lailla pitää näitten kaasojenkin miestensä kanssa silti varata rahaa tähän reissuun, koska tuskin hääpari kaikkea siellä viikon matkalla näille kustantaa.
Siellä siis lomaillaan se viikko vielä, kaikenko morsian maksaa?
Itse en lähtisi. Vaikka olisi miten mukava ystäväjoukko mukana, niin en jaksaisi niitä toisia koko ajan. Olen ihan liian omaehtoinen tällaiseen. Koko ajan porukassa liikkuminen ja kaikesta porukalla sopien väsyttäisi minua ihan hirveästi. Varmasti pysyisin porukassa ja suostuisin kaikkeen, mutta sisimmässäni en viihtyisi. Ei se itse asiassa mitään lomailua ole, kun pitää koko ajan olla se kaason rooli päällä, höösätä niitten häitten kanssa. En rentoutuisi yhtään ja olisin rättiväsynyt kun viimein pääsisin kotiin.
Joo mutta olen aika matti siitä, että koko tarina on sepitetty. Jotain totuuspohjaa voi olla alla ja siitä lähdetty keksimään tällaista ähäkuttitarinaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä myös hiukan nautit tilanteesta?
Kukapa ei nauttisi. Mahdollisuus annettiin, meni jo. Mieti nyt oikeesti.
Aika outo tarina. Ymmärsinkö oikein, että ensin ilmoitettiin, että polttarit ja häät on kotipaikkakunnalla ja kysyttiin osallistumista. Sen jälkeen kun oli ilmoitettu, että osallistutaan, muutettiin molemmat ulkomaille viikon matkaksi.Ihmettelen, miten noin iso porukka saa lomaa samaan aikaan, ja jos useammilla on lapsia, kuka heitä hoitaa. Ja vielä se, että haluavat viettää lomansa juuri tässä porukassa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä suututti taksin?
Jäi matka maksamatta, suututtaahan se.
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisia kateellisia kiukuttelijoita löytyy... Varmaan miehensä on joku omistushaluinen hullu, joka ei pärjää lapsensa kanssa eikä päästä kumppaniaan mihinkään.
Ja tästäkin tehtiin miehen vika vaikkei hän edes ollut paikalla. :D
Joko nää häät on pidetty. Onko taksi ystävää leppynyt?
Vierailija kirjoitti:
No miksi majoitusta ja lentoja ei voi ostaa enää?
Ai nyt voisi juhlia ilman lapsia kun maksetaan? Ihme tuuliviiri lokki.
Ainakin tässä näkee sen, että ystävän mielestä raha on tärkeämpää kuin ystävyys. Eli tässä säästyisi omat rahat. Ystävyydestä viis, kun ei viitsinyt alunperin osallistua.