Miksi Brad Pittiä pidetään komeana?
Tämä on mulle ollut aina arvoitus, ekan kerran luin siitä palstalta. Minusta hän on mahdollisimman tavallisen näköinen, keskipituinen ja kaikin puolin keskiverto kaveri, mikä tietysti on eduksi näyttelijän ammatissa eli sopii monenlaisiin rooleihin.
Kommentit (615)
Ainakin puolet ketjun vanhoista mammoista siis torjuisi Bradin? Hmm.
Vierailija kirjoitti:
En älynnyt tehdä kyselyä, mutta vaikuttaisi ketjun perusteella siltä, Pitt ei ole läheskään niin suosittu kuin palstan miehet luulevat. Sama pätee leukaan eli miehet antavat sille suuremman merkityksen kuin naiset. Ap
Vierailija kirjoitti:
Se on mielestäni "nätti mies".
Itse tykkään maskuliinisemman näköisistä, mutta onhan tuo ihan kivan näköinen en kiellä.
Kyllä. Hän on riittävän huomaamaton ja tavis näyttääkseen aavistuksen androgyyniltä pitkässä blondissa tukassa. Yhdessä leffassa hänet stailattiin noin, ja seuraavaksi vietiin juoksuhautaan sotilaana. Kesti toisenkin hetken, ennen kuin tajusin hänen olevan siellä. Ei erottunut lainkaan mulipäänä. Miesten kannattaisi pitää enemmän pitkää tukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on mielestäni "nätti mies".
Itse tykkään maskuliinisemman näköisistä, mutta onhan tuo ihan kivan näköinen en kiellä.
Kyllä. Hän on riittävän huomaamaton ja tavis näyttääkseen aavistuksen androgyyniltä pitkässä blondissa tukassa. Yhdessä leffassa hänet stailattiin noin, ja seuraavaksi vietiin juoksuhautaan sotilaana. Kesti toisenkin hetken, ennen kuin tajusin hänen olevan siellä. Ei erottunut lainkaan mulipäänä. Miesten kannattaisi pitää enemmän pitkää tukkaa.
Siinä myös yksi asia mikä jakaa naisia jyrkästi eli se viehättävätkö miehen pitkät hiukset vai eivät. Kaikkein pahin hiusmalli miehellä on minusta puolipitkä polkkatukka, en tajua miksi joku haluaa tuhota imagonsa sellaisella :) Ap
Oli seksikäs silloin nuorena . Thelma ja Louise leffassa. Kaikki vanhenee.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on samanlainen suhtautuminen Matt Damoniin. Kertokaa mikä tuosta miehestä tekee tai on koskaan tehnyt hyvännäköisen?
Brad Pittin vielä ymmärrän, sillä nuorena oli tietyllä tavalla komea ja sopi valkokankaalle. Erityisen hyvänä näyttelijänä en ole koskaan pitänyt ja viimeistään yksityiselämän sekoilun ovat vieneet viimeisenkin motivaation katsoa elokuvia, joissa hän on.
Ei mikään.
Te joiden mielestä Brad on tavallisen näköinen, missä päin asutte? Muutan sinne heti, jos asuinalue on täynnä Brad Pittejä.
Onhan tuo pelkästään kropaltaan top 1% omassa ikäluokassaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En älynnyt tehdä kyselyä, mutta vaikuttaisi ketjun perusteella siltä, Pitt ei ole läheskään niin suosittu kuin palstan miehet luulevat. Sama pätee leukaan eli miehet antavat sille suuremman merkityksen kuin naiset. Ap
No höpsis, suurin osahan täällä sanoo Pittiä komeaksi ja yläpeukuttaa niitä viestejä.
Taisit sortua vahvistusharhaan. :)
Vierailija kirjoitti:
Onhan se söpö. En vaan ole pystynyt katsomaan yhtään sen elokuvaa sen jälkeen, kun väkivaltaisuus paljastui. Sama Johnny Depin ja sen italialaisen kohdalla.
Mikä väkivaltaisuus?
Onpa harmi, jos tuokin mies on "pilalla". Mulle on tullut siitä aina jotenkin sympaattiset vibat, toisin kuin monesta naistenhakkaajasta, joista tällaiset uutiset eivät ole tulleet yllätyksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se söpö. En vaan ole pystynyt katsomaan yhtään sen elokuvaa sen jälkeen, kun väkivaltaisuus paljastui. Sama Johnny Depin ja sen italialaisen kohdalla.
Mä en ole ikinä ymmärtänyt tätä, että joku elokuva tai musiikki muuttuisi hyväksi tai huonoksi, jos jostain näyttelijästä tai muusikosta paljastuu jotain asioita?
Eihän se laulu tai kitarointi siellä levyllä muutu mihinkään, siitä joko tykkäät tai ei, joku voisi yrittää selittää tämän asian, tämä tuntuu olevan minulle jotain aivan käsittämätöntä naisen logiikkaa, joka menee yli ymmärryksen.
T Mies.
Itse olen myös naisena toisinaan ihmetellyt tätä logiikkaa. Esimerkiksi Polanskin elokuvat ovat hienoja, ja sitä ei mielestäni käy kiistäminen, vaikka itse Polanski onkin täysi kusipää.
Mutta ymmärrän kyllä että ulkonäkö on eri asia kuin taiteelliset saavutukset. Koska siihen tavallaan liittyy myös seksikkäänä pitäminen, johon liittyy myös oletettu mielikuva persoonasta. Eli mielikuvat kyseisestä henkilöstä voivat muuttua täysin negatiiviseen suuntaan. Tavallaan tiedostaa kyllä että Brad on komea, mutta ei kykene pitämään häntä enää kuumana.
Jos pitäisi valita Tobias Menzies tai Brad Pitt niin valitsen Menziesin.
Keskipituisuus (Brad on 180 cm) ei ole mitenkään huono juttu miehessä. Suomalaisten yli 65-vuotiaiden miesten keskipituus on muuten vain 173 cm eli Brad on suomalaista keskivertopappaa aika paljon pidempikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole ikinä ymmärtänyt tätä, että joku elokuva tai musiikki muuttuisi hyväksi tai huonoksi, jos jostain näyttelijästä tai muusikosta paljastuu jotain asioita?
Eihän se laulu tai kitarointi siellä levyllä muutu mihinkään, siitä joko tykkäät tai ei, joku voisi yrittää selittää tämän asian, tämä tuntuu olevan minulle jotain aivan käsittämätöntä naisen logiikkaa, joka menee yli ymmärryksen.
T Mies.
Itse olen myös naisena toisinaan ihmetellyt tätä logiikkaa. Esimerkiksi Polanskin elokuvat ovat hienoja, ja sitä ei mielestäni käy kiistäminen, vaikka itse Polanski onkin täysi kusipää.
Mutta ymmärrän ky
Itse pidän huolen ettei polanskille lähde lompakostani senttiäkään. En tue häntä edes välillisesti. Sen verran oksetteva hyypiö
Vierailija kirjoitti:
Deppin känääminen ja kännissä riehuminen sai minun silmäni auki.
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on kyllä hyvän näköinen. Mutta yksi on jota en pysty ymmärtämään, jota pidetään komeana on Ryan Gosling. Mun silmään jotenkin mieheksi liian hentopiirteinen kasvoiltaan, ei näytä järin miehekkäältä.
Useimmitenhan komea. on nimenomaan tavallisen näköinen, mutta kasvoiltaan symmetrinen ja hyvät mittasuhteet. Ne on poikkeuksia ne epätavallisen näköiset, joita pidetään myös komeina, ja ne yleensä jakaa mielipiteitä niin että osa pitää super-hottiksena ja osan mielestä suorastaan vastenmielisen näköinen. Tuollaisia periaatteessa tavallisen näköisiä taas harva pitää ainakaan vastenmielisenä, ja osa taas seksikkäinä ja komeina.
Keskipituisuudessa ei ole mitään vikaa, eikä edes lyhyydessä. Paljon niitä on Hollywoodissa komeita lyhyitäkin miehiä, esim. Tom Cruise 168 cm oli aika herkku nuorempana ja keski-iässä, ennen kuin muuttui täyteainepöhöiseksi vahanaamaksi. Tai James McAvoy 170cm.
Cruise ja Gosling eivät koskaan ole olleet minusta komeita. Toisin kuin Pitt ja Depp
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallisen näköinen mihin verrattuna, top-huippumalleihin vai peräti tekoälyllä tehtyihin miehiin? lol
Ihan saman näköisiä miehiä tulee vastaan kadulla
No ei kyllä tule useinkaan. Jotka tällaista kuvittelee, ilmeisesti ei jotenkin erota hyvin ihmisten kasvojen eroja, vaan pitää jotain useimpien silmään ihan eri näköistä aika samannäköisenä. Kaikki ihmiset ei esim. tunnu erottavan juurikaan kasvojen mittasuhteiden eroja ja heidän silmään kaikki joilla on samanväriset hiukset ja silmät, ja vähän samaa muotoa leukalinjassa, on aika saman näköisiä. Tällä perusteella yksi mun julmetun ruma sukulaismies uskoo oikeasti olevansa Timothee Chalametin näköinen. Joo on sillä tummat kiharat hiukset ja terävä pitkä leuka, muuten ei ole kkyllä mitään samaa näköä.
Kyse on ehkä kasvosokeudesta, oon miettinyt että tällaisia ihmisiä on ehkä jonkun verran.
Jotkut eivät vaan "hahmota" kauneutta.
Brad on kyllä objektiivisesti hyvin komea/kaunis mies.
En tykkää enään kun sairastui syöpään ja sen pankkikortti suljettiin avioeron takia ja sit se kerjäilee rahaa tuntemattomilta netissä. Lähettelee kaikkia I love You viestejä naisille. Ja kauheita kuvia itsestää leikkaus-saleissa.
Vierailija kirjoitti:
Te joiden mielestä Brad on tavallisen näköinen, missä päin asutte? Muutan sinne heti, jos asuinalue on täynnä Brad Pittejä.
Onhan tuo pelkästään kropaltaan top 1% omassa ikäluokassaan.
Minä myös tulen ! Samalla linja-autolla.
Matt Smith mainittiin myös, aivan tuntematon häiskä minulle ja hänellä on kiinnostavammat kasvot kuin suurimmalla osalla Hollywood-tähdistä. Erityisen hienot korvat hänellä. Pidän hörökorvista, harmi, että ne nykyisin leikataan kaikilta.
Mainittiin myös De Niro, hän on komea ja aivan isäni näköinen. Eräs luokkakaverini lukiossa oli ihastunut isääni, mikä tuntui kyllä todella kummalliselta. Hänellä oli varmaan jokin daddy issue. Ap