Miksi miehen kiinnostus loppuu kuin seinään?
Aluksi on kiinnostunut, innostunut, vaikuttaa ihastuneelta ja käyttäytyy kuin ihastunut, ja kaikki tuntuu suhteessa/tapailussa toimivan (ei siis ongelmia tai draamaa, ja on hauskaa yhdessä, on vetovoimaa, samanlaisia kiinnostuksenkohteita, yms.) - ja sitten yhtäkkiä toisen innostus vaan loppuu parin kuukauden jälkeen. Ja kyseessä ei kuitenkaan ollut mikään love bombing tai muu överi, vaan ihan normaalilta tuntuva kiinnostus.
Kommentit (82)
Aika ikävän kuuloinen ihminen joka haukkuu toisia täällä vauva palstalla ja pelailee ja manipuloi oman mielensä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tuollainen ikuinen analysointi asiasta parantaa toisen kiinnostusta
Kannattaa puhua enemmän ja analysoida vähemmän. Suoraan vain hyvään saumaan rohkeasti. Asioista voi puhua vaikka ne sattuisivatkin sisäisesti, ei sitä aina kaikki edes sillain näe.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tuollainen ikuinen analysointi asiasta parantaa toisen kiinnostusta
Tjaa,a. Itse (miehenä) taas kun olen saanut pakit niin usein kuin olen - olen joka kerta mennyt itseeni ja kysynyt, ja yrittänyt analysoida omaa käytöstäni, omaa olemustani sitä mitä olin tai mitä mahd. en ollut naisen rinnalla hakien vastausta sille, miksi sain pakit. (- Ihan yhtä lailla kuin silloin kun itse olen ollut tilanteessa, että nyt minun itseni on annettava pakit).
Tiedostan esimerkiksi, että minun on ollut vaikeuksia johdatella minua ja maista tilanteeseen, jota vosi kutsua intiimimmäksi tilanteeksi välillämme. - Onko nainen tiedostaen tai tiedostamattaa odottanut minun toimivan suoraviivasiemmin. - Pitäisikö minun seuraavalla kerralla. - jos sellaisen saa- yrittää edetä ja toimia niin, että intiimimpi hetki koittaisi nopeammin? - Tai osaanko lukea ja huomat itse, jos -painosanalla, jos nainen haluaa osoittaa haluaisi sellaisita minun kanssani. Pitääkö minun suostua, vai onko minulla oikeus kieltäytyä? - Ja mikä olsi kieltäytymisen vaikutus? - Kokemuksesta voin sanoa, ettei innokkuuteni ainakaan erityisesti lisäänny syytöksillä pettämisestä tai väitteillä siitä, että olsin (kaappi)homo.
Mutta ei itsetutkiskelu ja kritiikki aina mene ala näin syvällisesti. Vaan saatan pohti jotain paljon pinnallisempaa tyyliin oliko virhe, että puin treffeille päälleni pikkuatkin ja t-padan, enkä jotain muuta. Sanoinko jotain väärää? - Mitä? Jne
Vierailija kirjoitti:
Aika ikävän kuuloinen ihminen joka haukkuu toisia täällä vauva palstalla ja pelailee ja manipuloi oman mielensä mukaan.
Tai sitten sanoitat asiat näin koska olet loukkaantunut hänelle.
Jokaisella ihmisellä on joko tiedostetut tai tiedostamattomat kynnyskysymykset mitä tulee parisuhteeseen. Yleensä nämä ristiriidat paljastuvat vasta kun toiseen on tutustunut paremmin. Esimerkiksi itsäni ei sinänsä haittaa puolison poliittinen suuntautuminen, mutta kun suusta alkaa tulla intersektionaalisuutta ja Hamas-fanitusta, suhde loppuu välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella ihmisellä on joko tiedostetut tai tiedostamattomat kynnyskysymykset mitä tulee parisuhteeseen. Yleensä nämä ristiriidat paljastuvat vasta kun toiseen on tutustunut paremmin. Esimerkiksi itsäni ei sinänsä haittaa puolison poliittinen suuntautuminen, mutta kun suusta alkaa tulla intersektionaalisuutta ja Hamas-fanitusta, suhde loppuu välittömästi.
Tästä syystä on yleensä aloitettu tutustumalla toiseen. Toisten on helpompi avata suunsa ja kysyä toiselta kysymyksiä. Kannattaa siis kiinnostua siitä toisesta. Muu on ajahukkaa ja tuhlausta.
Ennen nykyistä miestäni tuntui, että itselle kävi aina noin. Kymmeniä kertoja.
Ensin mies ihastui, sitten itse ihastuin, sitten mies oli ihana ja olin aivan lääpälläni. Usein huomasin jotain pieniä mikromerkkejä, että nytkö ei sitä enää kiinnosta ja niin ne pitivät paikkaansa. Hellittely väheni ja pikkuhiljaa sitä vaan huomasi, että toinen ei oo ihan täysin yhtä kiinnostunut kuin itse. Näkemiset harveni tms.
Uskon, että oon vaan ollut liian tylsä tai en tiedä, joku ei vaan klikannut.
Nykyisen mieheni kanssa ei ollut sellaista "vau huhhuh" efektiä vaan paljon tasaisempi ensireaktio. Ja sen hellittely ei oo koskaan loppunut muhun. Se oli vaan ihanan tasaisen turvallinen ihan alusta lähtien. Paras.
Pihtasit liian kauan. Luuletko että joku jaksaa ikuisesti vaan pitää kädestä.
Mies huomasi että ei tuo sinun haihattelu johda yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Pihtasit liian kauan. Luuletko että joku jaksaa ikuisesti vaan pitää kädestä.
Sanoiko Ap jossain olivatko he edes harrastaneet seksiä yhdessä? - Itseäni (miestä) toisinaan kiusaa se, että on tullut tunne, että osa miehistä hosuisi ja kiirehtisi seksin kanssa. Itse en sellaiseen vain ole kyennyt tai halunnut. Mutta miksi pitäisi? Minulle ei tee tai ole tejnyt tiukkaa tavata naista useampikin kerta ennen yhteistä intiimimpää hetkeä ja seksiä Vai tässäkö syy sinkkuna elooni onkin? - Nainen ei alituisesti (tai sitten ihan tietoisesti) pidä minua kiinnostavana jollem heti tai viimeistään toisilla treffeilä tee selväksi, että haluan muuten seksiä hänen kanssaan; kun niin moni miuu mieskin on niin tehnyt, niin johan kaltaiseni mies joutuu vaihtoon ja äkkiä kun olen niin hidas lämpenemään kuin olen ollut.(..)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet tisut tai löysä pimpsu.
Onko miehillä huono näkö vai hitaat aivot, jos pienet tisut huomaa vasta parin kuukauden jälkeen?
Ei, mutta ne kelpasi siihen asti, että löytyi kunnon tisut.
Taloushinkit.
En tarkoituksella kertonut aloitusviestissä, oliko seksi vai ei, millaista se oli sisällöltään ja millainen seksikemia oli, tms. Koska tiesin, että jos täällä kertoo, että seksiä oli, vastauksissa todetaan että se oli syy siihen, miksi juttu loppui - ja jos kertoo, että seksiä ei ollut, vastauksissa todetaan, että se oli syy siihen, miksi juttu loppui.
Oikeastihan valtaosalla aikuisista ihmisistä on seksiä tapailuvaiheessa, ja toteutuneissa suhteissa ihmisten suhtautuminen seksiin, seksitaidot, seksuaaliset mieltymykset, ym. ovat hyvin moninaisia. Toki moni juttu loppuu alkuunsa, jos todetaan, että seksin suhteen olla ihan eri linjoilla. Mutta noin yleisesti ottaen seksin harrastaminen ei ole syy siihen, että suhde päättyy - muutenhan kukaan ei pääsisi edes perheen perustamisen vaiheeseen. Ja monella, kuten itsellänikin, on kokemuksia myös pitkistä suhteista, eli aika harva on esim. seksin suhteen absoluuttisen toivoton niin, että jokin seksiin liittyvä asia estäisi suhteiden syvenemisen kategorisesti. Yksittäistapauksissa toki voi olla mitä tahansa.
ap
Jos on päässyt "nusasemaan",voi katella jo seuraavaa...taas tuli muistiinpanoihin yksi kaadettu lisää entisten jatkeeksi...voi sitten muistella kuka oli minkälainen..
Vierailija kirjoitti:
Jos on päässyt "nusasemaan",voi katella jo seuraavaa...taas tuli muistiinpanoihin yksi kaadettu lisää entisten jatkeeksi...voi sitten muistella kuka oli minkälainen..
Olen eri, mutta miten tilanne olisi parempi, jos eivät olisi harrastaneet seksiä? Eihän silloin se toinen osapuoli olisi yhtään sen kiinnostuneempi, ja siinä ero olisi joka tapauksessa edessä. Harva pariskunta täysin seksittömästi elelee, ja tuskinpa pelkkää seksiä haluava sellaisessa jaksaisi loputtomiin. Eli eikös tuossa tapauksessa suhde päättyisi joka tapauksessa?
Parempi kemia toisen naisen kanssa joka ottaa paremmin oraaliin ja anaaliin.
Vierailija kirjoitti:
No ihan sama se on naistenkin kohdalla. Tossa vaiheessa kun ei vielä mitään syvää ole, voi yllättäen löytyvä uusi mies muuttaakin kaiken.
Jos mies ei osoita selkeästi, että olet tärkeä, niin kieltämättä katse alkaa harhailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia nykyään. Some on pullollaan meemejä siitä, miten rakastuneesti mies voi käyttäytyä vielä päivää ennen kuin ghostaa.
Ollut ihan normaalia aina. Niinhän se tuppaa menemään ihan naisillakin, käyttäydytään rakastuneesti niin kauan kuin on sellainen tunne itsellään ja kun ei enää ole niin lopetetaan tavalla tai toisella. Mitäs siinä sitten pitäisi tehdä? Jatkaa ja esittää?
Ei pariutuminen ollut 20 vuotta sitten läheskään näin vaikeaa kuin nykyään.
Naisella jokainen ikävuosi lisää vaikeuttaa pariutumista
Aika siirtyä uuteen vaiheeseen elämässä.
Vaikea sanoa kun itselläni loppui kuin seinään draamailun myötä eikä ollut enää kivaa.
Miehille sitten sama, ei saisi loukkaantua hupiflirttailusta. Tytöt tahtoo pitää vain hauskaa kohteliaasti.