Miksi miehen kiinnostus loppuu kuin seinään?
Aluksi on kiinnostunut, innostunut, vaikuttaa ihastuneelta ja käyttäytyy kuin ihastunut, ja kaikki tuntuu suhteessa/tapailussa toimivan (ei siis ongelmia tai draamaa, ja on hauskaa yhdessä, on vetovoimaa, samanlaisia kiinnostuksenkohteita, yms.) - ja sitten yhtäkkiä toisen innostus vaan loppuu parin kuukauden jälkeen. Ja kyseessä ei kuitenkaan ollut mikään love bombing tai muu överi, vaan ihan normaalilta tuntuva kiinnostus.
Kommentit (82)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia nykyään. Some on pullollaan meemejä siitä, miten rakastuneesti mies voi käyttäytyä vielä päivää ennen kuin ghostaa.
Ollut ihan normaalia aina. Niinhän se tuppaa menemään ihan naisillakin, käyttäydytään rakastuneesti niin kauan kuin on sellainen tunne itsellään ja kun ei enää ole niin lopetetaan tavalla tai toisella. Mitäs siinä sitten pitäisi tehdä? Jatkaa ja esittää?
Itse kunkin pitäisi harrastaa sen verran itsetutkiskelua, että hahmottaisi omia tapoja toimia ja tunnistaisi omille ihmissuhteille tyypillistä elämänkaarta. kaavaa. Tietysti hormonit ja tunteet aluksi vievät, mutta silti ihmisellä tulisi olla jonkinlainen kyky katsoa omaa toimintaansa ulkopuolelta ja ennakoida sitä. Ihminen voi halutessaan oppia erottamaan, että jahas, nyt olen hormonipilvestä huumaantunut ja todellisuus hämärtyy, otetaanpa rauhallisesti. Näistä asioista voi myös keskustella rehellisesti ihan sen kumppanin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla vaikuttaa dissosiaatiohäiriö. Tapaan ihmisen muussa kuin omassa persoonassani, mies ihastuu tähän puoleen minussa. Sitten tuleekin oma itseni tai taas jokin uusi puoli minusta. Mies menee ymmälleen ja ihmettelee tunnetilojen vaihtelua. Tai sitten minä ihmettelen arkiminässä miksi ihmeessä tuollaiseen tyyppiin ihastuin. Tätä en voi valita itse. En valinnut huonoa ja väkivaltaista lapsuutta joka aiheutti tämän. Sydämiä on särkynyt puolin ja toisin. Terapia ei auta ja näillä nyt mennään.
Vierailija kirjoitti:
Minulla vaikuttaa dissosiaatiohäiriö. Tapaan ihmisen muussa kuin omassa persoonassani, mies ihastuu tähän puoleen minussa. Sitten tuleekin oma itseni tai taas jokin uusi puoli minusta. Mies menee ymmälleen ja ihmettelee tunnetilojen vaihtelua. Tai sitten minä ihmettelen arkiminässä miksi ihmeessä tuollaiseen tyyppiin ihastuin. Tätä en voi valita itse. En valinnut huonoa ja väkivaltaista lapsuutta joka aiheutti tämän. Sydämiä on särkynyt puolin ja toisin. Terapia ei auta ja näillä nyt mennään.
Lisään vielä tähän että normaalisti olen kotona neljän seinän sisällä monestakin syystä, mm. siitä etten halua ihmisiä ympärilleni ja haluan välttää kaikkea draamaa, mutta sitten tulee persoona joka laittaa meikkaamaan, laittamaan hiukset ja lähtemään tuulettumaan ja miehiä etsimään. En voi lukita itseäni kotiini ja hävittää avainta etten voisi lähteä tai arkiminä voisi tehdä niin, mutta sitten tämä toinen persoona kyllä löytäisi avaimen ja työntää ovesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia nykyään. Some on pullollaan meemejä siitä, miten rakastuneesti mies voi käyttäytyä vielä päivää ennen kuin ghostaa.
Ollut ihan normaalia aina. Niinhän se tuppaa menemään ihan naisillakin, käyttäydytään rakastuneesti niin kauan kuin on sellainen tunne itsellään ja kun ei enää ole niin lopetetaan tavalla tai toisella. Mitäs siinä sitten pitäisi tehdä? Jatkaa ja esittää?
Itse kunkin pitäisi harrastaa sen verran itsetutkiskelua, että hahmottaisi omia tapoja toimia ja tunnistaisi omille ihmissuhteille tyypillistä elämänkaarta. kaavaa. Tietysti hormonit ja tunteet aluksi vievät, mutta silti ihmisellä tulisi olla jonkinlainen kyky katsoa omaa toimintaansa ulkopuolelta ja ennakoida sitä. Ihminen voi halutessaan oppia erottamaan, että jahas, nyt olen hormonipilvestä huumaantunut ja todell
Sehän ois kun ottaisi alkoholia ja lähtisi viihteelle vasta seuraavana aamuna krapulassa.
Vierailija kirjoitti:
Voisin kysyä tuota samaa naisista, ap. Puolentusinaa kertaa käynyt noin. Itsellä kiinnostus säilyy, jos se on alkanut kunnolla.
Tuo on nyt aivan eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä suurin syy on se, että nainen paljastuu vauvapalstalla parisuhdettamme analysoivaksi vatvojaksi.
En todellakaan halua olla yhdessä henkilön kanssa, joka kyselee suhteemme asioita tuntemattomilta keskustelupalstoilla, sen sijaan että keskustelisi minun kanssani asiasta.
M28
Ei sinuun saa yhteyttä enää.
Sehän näitä sankareita nimenomaan vaivaa, että mistään eivät saa suutaan auki.
No ihan sama se on naistenkin kohdalla. Tossa vaiheessa kun ei vielä mitään syvää ole, voi yllättäen löytyvä uusi mies muuttaakin kaiken.
Sen takia ei juuri ole draamaa, vaan jännää hauskaa ja helppoa, koska olet vain miehelle käyttöesine.
Vierailija kirjoitti: Sehän ois kun ottaisi alkoholia ja lähtisi viihteelle vasta seuraavana aamuna krapulassa.
Haluatko selventää? Kyllä ihastuksen huumassa saa toimia, mutta on voitava olla rehellinen itselle ja toiselle. Ei niin, että kosii tätä, muuttaa välittömästi hänen nurkkiinsa ja haluaa lapsen alulle, vaikka omassa historiassa on jo kolme samanlaista suhdetta jotka päättyivät kyllästymiseen ja kumppanin sydämen särkymiseen kolmen viikon jälkeen.
Sehän näitä sankareita nimenomaan vaivaa, että mistään eivät saa suutaan auki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet tisut tai löysä pimpsu.
Onko miehillä huono näkö vai hitaat aivot, jos pienet tisut huomaa vasta parin kuukauden jälkeen?
Pushupit huijasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienet tisut tai löysä pimpsu.
Onko miehillä huono näkö vai hitaat aivot, jos pienet tisut huomaa vasta parin kuukauden jälkeen?
Post-nut clarity.
Vierailija kirjoitti:
Pihtaamisesta se yleensä johtuu.
Itse miehenä en ole vielä kohdannut naista, jonka kanssa olisin halunnut "heti" harrastamaan seksiä, enkä vilä toisenkaan treffien kohdalla. Harvoin kolmaisenkaan. Kyllä olen kuullut täällä ennenkin, ettei kukaan fiksu ja ulkoisesti puoleensa vetävä nainen halua kumppaniskeen kaltaistani meistä, joka lämpenee niin hitaasti kuin lämpenee. Mutta silti minua hämmentää se miksi osalla tuntuu olevan ni-in kiire päästä harrastamaan seksiä Mutta koska en itse kykene tai ole kyennyt samaan, niin ei liene ihmekään kun saan tai joudun elämään sinkkuna, eikä tulsi nyt mieleenikään avautua siitä, miten vääri olisi se, että olen päässyt vain ns. friendzonelle. - Ei koska olen kohdannut pääsääntöisesti vain fiksuja naisia, enkä usko, että he kaikki haluavat "friendzonelle" ketä hyvänsä miestä.
Toki senkin tiedostan, että osalle esimerkiksi lausahus tai pyyntö siitä, että tulevaisuudessa voitaisiin olla "vain" ystäviä tai edes kavereita on korulaude vailla merkitystä.
Mutta olen aidosti iloinen ja onnellinen niistä kaveruuksista ja ystävyyksistä jotka ovat syntyneet ja muodostuneet sen jälkeen kun jompi kumpi on joutunut kertomaan tosielle, ettei näe tai koe parhaimmaksi sitä, että tulevaisuudessa elettäsiin ja oltaisiin parisuhteessa tai edettäsiin kohti sitä tai heidän oslta, joiden kanssa yhteinen kaveruutemme ja tai ystävyytemme on alkanut jollain muulla tavoin. Mutta olisi Se Yksi ja Erityinenkin enemmän kuin mukavaa kohdata ja löytää vielä jollain sopivalla ja oikealla hetkellä.(..)
Tuskin tuollainen ikuinen analysointi asiasta parantaa toisen kiinnostusta
Vierailija kirjoitti:
Tuskin tuollainen ikuinen analysointi asiasta parantaa toisen kiinnostusta
Ei, mutta omaa itsetuntemusta se parantaa.
Minulla ainakin lopahtaa kiinnostus jos nainen pelailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lisään vielä tähän että normaalisti olen kotona neljän seinän sisällä monestakin syystä, mm. siitä etten halua ihmisiä ympärilleni ja haluan välttää kaikkea draamaa, mutta sitten tulee persoona joka laittaa meikkaamaan, laittamaan hiukset ja lähtemään tuulettumaan ja miehiä etsimään. En voi lukita itseäni kotiini ja hävittää avainta etten voisi lähteä tai arkiminä vois
Tämä nainen ainakin vaikuttaa älykkäältä.
Kukaan ei jaksa minkäänlaisia yksipuoleisia ihmissuhteita. Itsekin lopetan kaikki suhteet aika nopeastikin kun tulee merkit esille että nainen vaatii mieheltä että miehen pitää tehdä kaikki, ylläpitää yhteyttä naiseen ilman että naisen tarvii pitää yhteyttä mieheen, miehen pitää järjestää kaikki naiselle että naisen ei tarvi järjestää mitään miehelle. Miehen pitää tehdä kaikki että naisen ei tarvi tehdä mitään. Miehen pitää maksaa kaikki että naisen ei tarvi maksaa mitään.
Ehkä kannattaa miettiä myös omaa käytöstä, ehkä et antanut hänelle huomiota takaisin.