Mies, minkä ikäisenä rupsahdit?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
47v eli just nyt. Vartalossa iho kuivuu, meinaa lihoa helposti. Kaksoisleuka pyrkii ulos. Pönötellään. Äkkiä kasvovoidetta.
Sori luin väärin. Oon nainen. Kysymys olikin miehille.
Eka rupsahdus söpöstä vauvasta taaperoksi. Melko söpöstä taaperosta ja lapsesta teinimöröksi. Nyt teinimöröstä isukkimaha mieheksi.
En tarkalleen kyllä muista milloin peilikuvassa alkoi näkymään rupsahtanut äijä eikä enää se siloinen poikanen. Olisiko ollut joskus 30v jälkeen?
Jossain 35-40v välillä. Jos elämäntapani olisivat terveellisemmät, niin varmaan rupsahtaminen olisi tapahtunut kymmenisen vuotta myöhemmin.
Siinä kuusissakymmenissä.
Miksi kysyt?
En ole vielä rupsahtanut, mutta parrasta erottuu jo selkeästi harmaita karvoja. Minut arvioidaan max. kolmevitoseksi.
M42
En ole mies mutta silti vastaan: omassa miehessäni tapahtui selkeä ja yhtäkkinen vanheneminen (ulkonäössä) kun täytti 60. Kohta on 65 ja pysynyt siinä "tilassa" mikä silloin tuli, saa nähdä koska tulee uusi vai eteneekö sitten jotenkin tasaisesti. Mieli ja fyysinen kunto on yhä virkeä.
33-vuotiaana tuli huomattava muutos.
Aloin yhtäkkiä näyttämään naamasta ihan 70-vuotiaalta.
Varmaan ne nuoruuden rankat elämäntavat
Täytin juuri 50, ehkä pari vuotta sitten alkoi omituinen ukkoutuminen orastamaan., mutta ei hätää, kompensoin alkavat rypyt, pienen iskävatsan etc. nuorekkaalla farmariasulla ja tennareilla.
Juoksin yli 40-vuotiaana Cooperin testissä vielä hiukan yli 3000 metrin tuloksia, mutta minun piti lopettaa aktiivinen kestävyysjuoksu noin noin 52-vuotiaana, sillä en halunnut pilata polviani. Olen silti edelleen hyvin terve enkä käytä mitään lääkkeitä esimerkiksi verenpaineen tai kolesterolin takia. Juoksemisen sijasta teen pitkiä kävelylenkkejä ja harrastan muutenkin hyötyliikuntaa kuten pyöräilyä. Minua ei tarvitse rajoittaa elämääni minkäänlaisten allergioiden takia olipa kyse ruoka-aineista, eläimistä tai kasveista. Niin pitkään kuin muistini pelaa moitteemasti en ole huolissani vanhenemisesta, sillä olen aina keksinyt itselleni mielekästä tekemistä.
Joskus 12v iässä rupesi kivekset laskeutumaan ja ei ne sitä ikinä ole lopettaneet, kun näyttäävät laskeutuvan vieläkin ja ikää 43v
Olen 60v ja huippukunnossa. Vaimoni on 20 vuotias. Ei valittamista.
40 vuotiaana lihoin 25 kg, onneksi 50 vuotiaana pääsin ylipainosta eroon. Nyt paremmassa kunnossa kuin 15 vuotta sitten.
Ikääntyminen naamassa tuntuu vain luontevalta.
Minähän vaan paranen vanhetessani.
40 vee ja en ole vielä rupsahtanut. Hoikka urheillinen vartalo, naama rypytön, hampaat pesty 2 kertaa päivässä.
35-vuotiaana. Onneksi ehdin päästä hyviin naimisiin, ennen kuin kaljuuntuminen ja poskien roikkuminen alkoi.
En ole huomannut rupsahtamista vielä 47-vuotiaana. Hyvässä kunnossa olen, yhtä hoikka kuin nuorena ja ei kremppoja. Mutta tottakai tiedostan, että nuorten silmissä olen ikäloppu.
Esko Eerikäinen rupsahti nopeasti - tekoälykin veikkaa 6-kymppiseks vaikka äijä leikkautti rupsahtaneet luomensakin niin SILTI !!!!!!
47v eli just nyt. Vartalossa iho kuivuu, meinaa lihoa helposti. Kaksoisleuka pyrkii ulos. Pönötellään. Äkkiä kasvovoidetta.