Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pakotan emäntäni äänestämään Perussuomalaisia eduskuntavaaleissa.

Vierailija
01.03.2007 |

Emäntä itse haluaisi äänestää Kokoomusta, mutta meillä äänestetään vain Perussuomalaisia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aseella uhaten kopin ulkopuolella?

Vierailija
2/12 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihan vapaaehtoisesti :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi saako kysyy? vaikka tiedänkin jo vastauksen.

Vierailija
4/12 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ettei minun ehdokkaani täällä Hämeessä voi päästä eduskuntaan, mutta lasketaan minunkin ääneni siihen yhteismäärään millä selviää saako PS:t lisättyä kansanedustajamääräänsä.

8

Vierailija
5/12 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(en muista numerooni. Oliko 8?)

Vierailija
6/12 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ymmärtävät esim. ettei ole järkeä rakentaa kallista musiikkitaloa tai muuten pohtia miten pröystäillä muiden maiden edessä, jos meidän omat vanhukset makaa kotonaan sängyissään liikuntakyvyttöminä ja yksin, vaipat housuissaan, joita kotipalvelu tulee pikaisesti vaihtamaan pari kertaa päivässä.

8

Vierailija
7/12 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

miten pröystäillä muiden maiden edessä, jos meidän omat vanhukset makaa kotonaan sängyissään liikuntakyvyttöminä ja yksin, vaipat housuissaan, joita kotipalvelu tulee pikaisesti vaihtamaan pari kertaa päivässä.

8

Mitä tämä tarkoittaa lähinnä? Millatavalla he sitten ajavat vanhusten asiaa esim? Minä en tiedä, sillä kysyn.

Millainen tulevaisuus meillä olisi perussuomalaisten Suomessa? vanhuksiahan on koko ajan enempi ja muutama vuosi niin täällä on suurin osa vanhuksia, miten Suomi pysyy kilpailukykyisenä?

Vierailija
8/12 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestäsin mieluiten sellasta joka vastustaa glopaalisoituvaa maailmaa, tämä yritysten karkaaminen kaukomaille, se ajaa Suomen tuhoon.

Pakottasko perustuslailliset vanhukset töihin?

Vierailija
9/12 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

He myöskin haluisivat eroon EU:sta jossa olemme lähinnä maksumiehinä. He myös vastustivat euroon siirtymistä ja heitä on kritisoitu myös siitä että he haluaisivat palauttaa vakaviin rikoksiin syyllistyneet pakolaiset takaisin kotimaihinsa.

8

Vierailija
10/12 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta mikä se sellanen sivistysvaltio on joka ei panosta kulttuuriin?

Taitas Suomelle käydä ohrasesti jos perussuomalaiset pääsis jyllään. Ei ne taida itsekään olla ihan tosissaan, yrittävät vaan saada senveran valtaa itselleen että pääsevät ajeleen pirssillä kansan laskuun.

Ei ois Suomen edun mukaista erota EU:sta eikä sotatoimialueelle voi ihmisiä palauttaa. Ne käyttää syrjäytyneiden ihmisten ihmisvihaa hyväkseen. Tämän kuvan minä olen saanut..

Vierailija
11/12 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
12/12 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minä äänestäsin mieluiten sellasta joka vastustaa glopaalisoituvaa maailmaa, tämä yritysten karkaaminen kaukomaille, se ajaa Suomen tuhoon.

Joko tiedät mitä puoluetta äänestät? Eli ketkä ajattelee näin? Itse olen ihan pihalla näistä jutuista, vinkkiä kaipaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän