En tule toimeen 1500€ kuussa, asun yksin
Yhtään ei jää säästöön ja lapsia en voi auttaa yhtään. Asuvat omillaan. Vuokra 560€
Kommentit (60)
Miksi et ole jo metsässä keräämässä marjoja ja sieniä vaan märiset nettifoorumilla jossa kukaan ei voi sinua auttaa?
Lapset voivat käydä töissä ja auttaa itseään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et ole jo metsässä keräämässä marjoja ja sieniä vaan märiset nettifoorumilla jossa kukaan ei voi sinua auttaa?
Pelkään ötököitä ja eläimiä
Ap
Taas tämä pelle avannut provon . Monesko? Sairas.
Ei se mua haittaa. Mä tulen vallan hyvin toimeen.
Vierailija kirjoitti:
Ala tekemään youtube videoita.
Ei ole aihetta ja en usko että kukaan videoistani haluaa maksaa
Ap
1500 euroa on vähän. Pitää elää säästeliäästi. Yhdistä luotot ja vaihda auto pienempään. Myy kirpparilla tavaraa. Älä tee heräteostoksia. Tee töihin eväät.
Vierailija kirjoitti:
Toiselta puolelta maapalloa tilatut poimijat ansaitsevat marjanpoiminnalla 2500-3500€ kuussa. Kulujen jälkeen, siis nettona!
Missä ne 100 000 pitkäaikaistyötöntä, jotka eivät "millään" löydä työtä. Vaan makoilevat päivästä toiseen, veronmaksajan ja velanantajan (IMF) piikkiin.
Alimmillaan pärjäisin tolla 1500 netolla. Vuokra 550, sähkö 15e, puhelin ja netti 30 ja dösäkortti 70, eli n.670/kk. Yleensä tienaan keikkaduunilla 2000-2400 neton kuussa. Juu, ja helsingissä mennään.
Vierailija kirjoitti:
1500 euroa on vähän. Pitää elää säästeliäästi. Yhdistä luotot ja vaihda auto pienempään. Myy kirpparilla tavaraa. Älä tee heräteostoksia. Tee töihin eväät.
Kyse on trollista , tajua jo!
Trolli kusaisi jälleen kerran provon ja häipyi. Tyhmät sopulit pohtivat kuinka "auttaa". Miten ihmiset ovat näin tyhmiä?
Mikä teitä KAIKKIA vaivaa?
Ei ole trolli. Oon eläkkeellä. En voi vaan mennä töihin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole trolli, asun Kaivopuistossa,. Kela-kaksio. Liian pieni, vaikka merinäkymä. Haluan isomman, mutta Kela vielä vastustaa.
Onko tätmä oikeusvaltio?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Trolli kusaisi jälleen kerran provon ja häipyi. Tyhmät sopulit pohtivat kuinka "auttaa". Miten ihmiset ovat näin tyhmiä?
Mikä teitä KAIKKIA vaivaa?
Mistä tiesit.? Sori siitä.
Ap
Oikeistohallitus ei tykkää yksinasujista. Samat kulut suunnilleen ja lisää leikataan koko ajan mutta kun hankit puolison niin on 2 maksajaa.
Vaikka onkin provo niin ihmettelen miksei joku pärjäisi 940e:lla.
2 viimeistä viestiä ei ole mun
Oikea ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole trolli, asun Kaivopuistossa,. Kela-kaksio. Liian pieni, vaikka merinäkymä. Haluan isomman, mutta Kela vielä vastustaa.
Onko tätmä oikeusvaltio?
Ap
-5/5
Jännittävä tää sun blogi.