Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko normaalimiestä pidempi? Miesten keskimääräinen pituus nykypäivänä 178cm.

Vierailija
16.01.2025 |

Miltä tuntuu?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vain 2 senttiä pidempi, mutta munan pituus on 10% pituudestani.

Vierailija
82/83 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole todellakaan mikään naurun asia. Ite oon 183 cm pitkä ja se aiheuttaa päivittäin ja jatkuvasti ongelmia. Kaikki urheilulliset suoritukset vaatii multa paljon enemmän kun täällä ylhäällä ilma on paljon ohuempaa, ei kuule mitään mitä tavalliset ihmiset puhuu siellä alhaalla, ovista joutuu menemään kaksin kerroin, kaikki istuimet tuntuu olevan suunniteltu lapsille, mulle tulee nälkä uudestaan ennenkuin syöty ruoka ehtii mahaan asti, en yletä omaa pyllyä pyyhkimään, sängyssä kun makaa niin puolet roikkuu aina lattialla, kaupassa käyminen on yhtä tuskaa kun kaikki tuotteet on maan tasalla, peiton voi joko vetää korviin tai peitellä varpaat, varpaista puheen ollen joutuu käymään jalkahoitolassa kun itse ei yletä kynsiä edes leikkaamaan jne jne jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vain 2 senttiä pidempi, mutta munan pituus on 10% pituudestani.

Eli oletetaan, että jos olet vain 2 senttiä pidempi niin jos sun muna on vaikka 10 cm niin silloin sä oot 12 cm, mut sun muna onkin vain 10 prosenttia tuosta eli 1,2cm, mutta sä oot 2 senttiä pidempi eli 3,2 cm eli sun muna onkin vaan 3,2 mm eli sä oot sittenkin 2,32 cm mutta sitten sun muna onkin vaan 2,3 mm, eli sä olet sittenkin 2,23 cm eli....