Mä luin ennen paljon kirjoja ja etenkin elämänkertoja
Enää ei lukeminen innosta. Mutta mietinnässä on uusi harrastus. T. Valis
Kommentit (36)
Samoin. Nykyään netti on korvannut kirjojen lukemisen, valitettavasti. Onneksi on kevät ja luonto pian kauneimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikäs se uusi harrastus olis?
Kivien maalaus.ap
Se on elämäkerta, ei elämänkerta. Tuskin vuosikerrastakaan puhut vuodenkertana?
Vierailija kirjoitti:
Se on elämäkerta, ei elämänkerta. Tuskin vuosikerrastakaan puhut vuodenkertana?
Se taitaa olla ihan sama, jos mulle tulee kirjoitusvirhe.ap
Vierailija kirjoitti:
Samoin. Nykyään netti on korvannut kirjojen lukemisen, valitettavasti. Onneksi on kevät ja luonto pian kauneimmillaan.
Retkeily vasta onkin tylsien ihmisten harrastus ja in-celeiden jotka haluaa taantua takaisin metsästäjä-keräiliöiksi.
Äänikirjat jos ei tykkää lukea. Itse tykkään sanaristikoista.
Vierailija kirjoitti:
Äänikirjat jos ei tykkää lukea. Itse tykkään sanaristikoista.
Äänikirjoja on kiva kuunnella, eikä ole kallis harrastus.
Netissä on esim, Ilmaiset IQ- testit. Suosituimmat IQ- testit välittömillä tuloksilla. Siinä on valtava määrä testejä. Klassiset, helpot, nornaalit, vaikeampia, kovat testit, testit einsteineille. Niitä on ihan mukava tehdä. Myös Ilmainen persoonallisuustesti, josta tulee, Myers- Briggsin persoonallisuustesti. Olen itse INTP- persoonallisuus. Areenassa on paljon ohjelmia. Netissä myös paljon erilaisia "pähkinöitä", joita voi ratkaista. On logiikkatestejä, kuva- arvoituksia jne. Itse pidän tällaisista, aika menee nopeasti kun niitä tekee.
Lukeminen on mullakin jäänyt, vaikka lapsesta asti lukenut ihan älyttömästi tuohon 40 ikävuoteen saakka. Muita harrastuksia golf, kuntosali, päivävaellukset, kokkailu
Mikään ei voi korvata lukemista.
Toki kirjat voi myös kuunnella.
Kannattaa palata kirjojen pariin. Sieltä saa sellaisia elämyksiä, mitä muualta ei saa. Kunhan vaan löytää hyvät kirjat.
Minun harrastukseni on äänikirjat ja niitä kuunnellessa 1000-palaiset palapelit.
En ymmärrä miten joku voi lopettaa lukemisen? Jos on siitä pitänyt paljon, miten se yhtäkkiä voi loppua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Retkeily vasta onkin tylsien ihmisten harrastus ja in-celeiden jotka haluaa taantua takaisin metsästäjä-keräiliöiksi.
Luonnossa liikkuminen tekee hyvää mielelle ja keholle. Mieli piristyy ja fyysinen kunto nousee.
Menepä Ap muistitutkimuksiin. Monesti jos himolukijoilla menee siihen, että ei enää jaksa lukea, onkin kyse alkavasta muistisairaudesta.
Etkö sä jo vuosia sitten suunnitellut kirjoittavasi omaelämäkerran? Nyt alat näpytellä.
Älkää nyt alkako tälle muistisairautta manaamaan! Se vielä puuttuiskin, kun muutenkin on niin vaikeeta...
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt alkako tälle muistisairautta manaamaan! Se vielä puuttuiskin, kun muutenkin on niin vaikeeta...
Niinpä. Mutta eihän tämä muista edes jankuttaneensa samoja asioita jo 15 vuotta, notta sinänsä...
Pickleball