Anne luuli seurustelevansa Brad Pittin kanssa. Menetti 830 000 euroa
https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000010964510.html
Ai kuvia käytettiin huijauksessa. Brad Pitt väitti olevansa syöpähoidoissa ja tarvi rahaa. Yhteydenotto tuli kätevästi instagrammin kautta.
Kommentit (335)
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen on huomattavsti kauniimpi kuin Brad on komea, sanoisin siis ylemmällä tasolla 100%.
No ei kyllä ole suurimman osan mielestä, eikä sinun mielipiteesti ole mikään objektiivinen totuus.
Miksi ihmiset on muutenkin yllättyneitä siitä, ettei tuo huijattu typerys ollutkaan todella ruma ja lihava?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googletin Annea ja olikin mielestäni ihan kaunis nainen. Ehkä luuli olevansa Bradin veroinen, tiedä häntä.
No ei kyllä silti lähelläkään Bradin tasoa.
Ja jotenkin tuo yksinkertaisuus näkyy Annen naamasta.
Anne on kovaa valuuttaa Ranskassa, kovempaa kuin täällä Skandinaviassa. Mun ranskalainen ex-poikkis sanoi aina, että vaalea blondi nainen on ranskalaiselle miehelle kuin Mercedes Benz.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä toi ihmeellistä ole tässä maailmassa. Meil on edelleen suurinosa väestöstä sellasia että ne uskoo valtamedian esimerkiksi kertovan heille faktapohjaisesti aivan kaiken mitä he lukevat.
Se mitä mä koitan sanoo on se että se ihminen ei välttämättä ole tyhmä, ihminen voi olla ihan vaan liian hyväuskoinen myös, kuvitella että kukaan ei huijaa häntä
Sen lisäksi on olemassa miljoonia muitakin syitä miksi ihmiset menevät huijauksiin, yksinkertaisimpana on yleensä yksinäisen ihmisen tarve saada vaan jotain kontaktia toiseen ihmiseen, ihan sama onko se huijari vai ei, ei se ihminen sitä siinä mieti
Sä niin ku kerrot et sä niin ku oot valta lampasta viisaampi? Sä niin ku oot nähny lisko ihmisten juone läpi? Mä niin ku ymmärrän et oot ääöö 200 ainaki ja sua ei voi huiaa.
Sä taidat olla samaa tasoa kuin tuo Anne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen on huomattavsti kauniimpi kuin Brad on komea, sanoisin siis ylemmällä tasolla 100%. No, Pitt ei kylläkään koskaan ole ollut mun tyyppiä, George Clooney ois jo oikeasti komea. Mutta eniten ihmetyttää, miten joku voi kuvitella, että Pitt olisi niin pa, että tarttis jonkun random naisen rahoja. Kuulostaa erittäin oudolta jo ajatuksena.
Missä sen naisen näkee?
Googleta vaikka Anne Brad Pitt niin tulee naisen kuva. Ihan kaunis vaalea nainen.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen tyhmyys on loppumaton luonnonvara. Se on kuin räkä nenässä.
Olet suomalaisesta tyhmyydestä elävä esimerkki. Tämä huijattu Anne oli ranskalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googletin Annea ja olikin mielestäni ihan kaunis nainen. Ehkä luuli olevansa Bradin veroinen, tiedä häntä.
Toi on musta aina jotenkin uskomatonta, miten noilla rikkailla miehillä on usein yksinkertaiset vaimot, jopa sellaisia, joita olen epäillyt lievästi kehitysvammaisiksi. Luulisi että miljönääriä kiinnostaisi joku valioyksilö... Enkä nyt puhu Brad Pittistä, vaan esim. Annen ex-miehestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen on huomattavsti kauniimpi kuin Brad on komea, sanoisin siis ylemmällä tasolla 100%.
No ei kyllä ole suurimman osan mielestä, eikä sinun mielipiteesti ole mikään objektiivinen totuus.
Miksi ihmiset on muutenkin yllättyneitä siitä, ettei tuo huijattu typerys ollutkaan todella ruma ja lihava?
Minusta oli kyllä ihan kaunis nainen. Ihmiset ajattelee varmaan, että kauniilla on varaa valita ja että hän ei ole yksinäinen, niin kuin rumat. Ja tiedän, tiedän että tämähän ei aina ole totta.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla feikkiuutinen kun joka maan mediassa sama satu.
Oisko se sitten jotenkin aidompi, jos olisi eri versio joka maassa? Vai onko juttu tosi vain, jos se uutisoidaan vain tapahtumavaltiossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen on huomattavsti kauniimpi kuin Brad on komea, sanoisin siis ylemmällä tasolla 100%. No, Pitt ei kylläkään koskaan ole ollut mun tyyppiä, George Clooney ois jo oikeasti komea. Mutta eniten ihmetyttää, miten joku voi kuvitella, että Pitt olisi niin pa, että tarttis jonkun random naisen rahoja. Kuulostaa erittäin oudolta jo ajatuksena.
Missä sen naisen näkee?
Googleta vaikka Anne Brad Pitt niin tulee naisen kuva. Ihan kaunis vaalea nainen.
Ihan kaunis ikäisekseen, mutta googletappas millaisen kaunottaren kanssa (oikea :D) Brad Pitt seurustelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumoaa aika vahvasti sen argumentin että yhteiskunta olisi meritokratia tai että raha kerääntyisi älykkäimmille. Valtaosa ydinfysiikan tohtoreistakaan ei tule näkemään tuollaisia summia elinaikanaan, sitten jollain random keski-ikäisillä naisilla on satoja tonneja tyhjän panttina makoilemassa (ei edes sijoitettuna).
tåssä tapauksessahan se toimi. naista älykkäämpi huijari tuli suurin piirtein miljonääriksi parin viikon työllä. eivät nuo ai-kuvat edes olleet is:n artikkelissa kovin uskottavia, eli tuo nainen on todella yksinkertainen tapaus.
Monella huijatuksi tulleella kyse on siitä, että he ei oikeasti ymmärrä/käsitä mikä internet on ja/tai erota, mikä on oikea ja väärä, tai että on olemassa sekä oikea että väärä (tieto, asia, kuva etc.).
Ennemminkin luulen, että Annella on vain ollut satumainen onni elämässään tähän asti. On saanut miljönäärimiehen ja helpon elämän, ja luullut että kaikki on vaan ihanaa satua ja vaaleanpunaista hattaraa elämässä. Annen on ollut helppoa olla luottavainen ja sinisilmäinen, kun kaikki elämässä on sujunut helposti. Anne ei ole ns. Street Smart.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumoaa aika vahvasti sen argumentin että yhteiskunta olisi meritokratia tai että raha kerääntyisi älykkäimmille. Valtaosa ydinfysiikan tohtoreistakaan ei tule näkemään tuollaisia summia elinaikanaan, sitten jollain random keski-ikäisillä naisilla on satoja tonneja tyhjän panttina makoilemassa (ei edes sijoitettuna).
Tätä muuten ihmettelen itsekin. Mistä edes saavat tuollaisia summia?
Lainasi jostain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suurimman osan mielestä? Pitäisi järjestää äänestys niin tietäisi mikä on enemmistön mielipide. Minä en kuvitellut tietyn näköiseksi tai kokoiseksi, totta puhuen yllätyin enemmän siitä, että on omilla kasvoillaan tuonut asian julkisuuteen, itse en olisi kehdannut vaikka rikoksen uhriksi joutuminen ei sinänsä ole häpeä, mutta kuitenkin.
Ok, jos tämä Anne olisi jostain varakkaasta suvusta ja muuten joku seurapiiri-ihminen, niin silloinhan Brad Pittin tapaaminen voisi olla jopa uskottavaa. Muuten varmaan ei.
Astetta kalliimpi lomaromanssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sen naisen näkee?
Ihan kaunis ikäisekseen, mutta googletappas millaisen kaunottaren kanssa (oikea :D) Brad Pitt seurustelee.
Ines? Mun mielestä se ranskalainen on nätimpi, sopusuhtaisemmat kasvot ja kivemmat piirteet. :)
Vierailija kirjoitti:
Joo ei kumoa poikkeus siellä tai toinen tuolla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on mielestäsi Bradin taso?
Angelina Jolie ja Ines de Ramon
Ines de Ramonhan on Hollywoodin mittaluokassa tavis, ja minusta melko rumakin. On vain hoikka ja nuori, ja tykkää huumehista. Että sinänsä ei ole ihme, että Anne olisi luullut itsellään olevan mahiksia. Mutta. Annehan vertasi itseään Angelinaan, kun ei ollut aluksi tietoinen Inesistä. Inesin olisi kyllä saanut helposti selville googlaamalla Brad Pittin tyttöystävän. Ranskalainen Anne kuvitteli siis olevansa Angelinan tasoinen, tai jopa parempi, mutta olihan Anne ilmeisesti ranskalaisista seurapiireistä, kun oli miljönäärimies. Ja onhan siellä Ranskassa varsin erikoinen ensimmäinen nainenkin. Me suomalaiset ei vaan ymmärretä.
Vierailija kirjoitti:
Te kaikki olette vaan kateellisia toisten onnesta ja rakkaudesta! Mutta nyt minun täytyy lähteä palstalta, odotan puhelinsoittoa George Clooneylta, jonka tapasin instagramissa ja joka lupasi soittaa minulle. Olemme rakastuneita ja lähden varmaan kohta Holllywoodiin.
Entäs Georgen vaimo?
Anella saattoi olla hieman suuret luulot itsestään. Grandiositeetti on tilan nimi korvien välissä.
Te kaikki olette vaan kateellisia toisten onnesta ja rakkaudesta! Mutta nyt minun täytyy lähteä palstalta, odotan puhelinsoittoa George Clooneylta, jonka tapasin instagramissa ja joka lupasi soittaa minulle. Olemme rakastuneita ja lähden varmaan kohta Holllywoodiin.