Anne luuli seurustelevansa Brad Pittin kanssa. Menetti 830 000 euroa
https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000010964510.html
Ai kuvia käytettiin huijauksessa. Brad Pitt väitti olevansa syöpähoidoissa ja tarvi rahaa. Yhteydenotto tuli kätevästi instagrammin kautta.
Kommentit (335)
Olen aina ajatellut, että varakkaat eivät ole fiksuimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Te kaikki olette vaan kateellisia toisten onnesta ja rakkaudesta! Mutta nyt minun täytyy lähteä palstalta, odotan puhelinsoittoa George Clooneylta, jonka tapasin instagramissa ja joka lupasi soittaa minulle. Olemme rakastuneita ja lähden varmaan kohta Holllywoodiin.
Tuo nyt ei ole vielä mitään. Minä olen ollut Chris Hemsworthin kanssa jo vuosia. Heh.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina ajatellut, että varakkaat eivät ole fiksuimmasta päästä.
Rikkailla ei koskaan pelko persuuksissa millä maksetaan katto pään päälle tai seuraava ruoka. Se luo niin vahvan turvallisuudentunteen, että ei tarvitse elää hälytyskellojen kanssa ja olla varovainen. Sitten sattuu ja tapahtuu kaikenlaista, c'est la vie kuten sanonta kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Richard Gere täällä terve! Tarvitsisin rahaa lonkkaleikkaukseen ja työväenopiston suomenkielen kursseihin. Laitan kohta tilinumeron että voitte maksaa.
Oot niin ruma ja woke nykyään, että mee muualle!
Vierailija kirjoitti:
Naiset, huoh!
Joo no entäs se huijaava mies? Miehet, huoh!
Vierailija kirjoitti:
Satumaisen Hollywood-rakkauden sijaan Annelle oli jäänyt käteen vain selvästi aiempaa laihempi pankkitili. TF1 kertoo, että hän oli huijauksen jälkeen masentunut vakavasti ja kärsii nyt myös muista mielenterveysongelmista.
:(
No mieti. Ensin huijattu, ja sitten vielä kiusattu Ranskan telkkarissa ja somessa. Moni tekisi itsarin tuossa tilanteessa.
Ja minä oon kihloissa naispuolisen astronauttilääkärieverstin kanssa. Mahtaa olla kaikki kateellisia kun meikäpojan kuva komeilee maailman lehdissä.
Olenko ainoa, jonka mielestä Bradin nykyinen tyttöystävä ei ole mitenkään huippukaunotar, vaikka häntä tälläkin palstalla yritetään sellaiseksi tituleerata? Ihan sievä toki. Ulkonäön puolesta Annella olisi voinut olla jopa mahdollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen on huomattavsti kauniimpi kuin Brad on komea, sanoisin siis ylemmällä tasolla 100%.
No ei kyllä ole suurimman osan mielestä, eikä sinun mielipiteesti ole mikään objektiivinen totuus.
Miksi ihmiset on muutenkin yllättyneitä siitä, ettei tuo huijattu typerys ollutkaan todella ruma ja lihava?
Suurimman osan mielestä? Pitäisi järjestää äänestys niin tietäisi mikä on enemmistön mielipide. Minä en kuvitellut tietyn näköiseksi tai kokoiseksi, totta puhuen yllätyin enemmän siitä, että on omilla kasvoillaan tuonut asian julkisuuteen, itse en olisi kehdannut vaikka rikoksen uhriksi joutuminen ei sinänsä ole häpeä, mutta kuitenkin.
Ei Brad olisi päässyt siihen pisteeseen missä on, jos olisi tavis ulkonäöl
Puhumattakaan Bradin varallisuudesta ja julkkisstatuksesta. On kyllä tällä ranskattarella ollut suuret luulot itsestään, huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Googletin Annea ja olikin mielestäni ihan kaunis nainen. Ehkä luuli olevansa Bradin veroinen, tiedä häntä.
No ei kyllä silti lähelläkään Bradin tasoa.
Ja jotenkin tuo yksinkertaisuus näkyy Annen naamasta.
Toi on musta aina jotenkin uskomatonta, miten noilla rikkailla miehillä on usein yksinkertaiset vaimot, jopa sellaisia, joita olen epäillyt lievästi kehitysvammaisiksi. Luulisi että miljönääriä kiinnostaisi joku valioyksilö... Enkä nyt puhu Brad Pittistä, vaan esim. Annen ex-miehestä.
Ehkä se miljonäärikään ei ole mikään valioyksilö henkisiltä ominaisuuksiltaan. Ei raha tarkoita, että olisi joku älykkö...
Vierailija kirjoitti:
Tietää kukaan ton Annen sukunimeä, tarvin ottaa yhteyttä, ku oon Ryan Goslink ja tuntuu ihan kivalta ja varakkaalta naiselta?
Mä tarttisin sen Annen eksän nettiosoitteen, sähköpostiosoitteen tms. Jos on noin hövelisti antanut millin Annen kaltaiselle, niin mitäköhän mä kehtaisin pyytää?
Ihan oikein! Toivotaan, ettei saa euroakaan takaisin. Nyt on sitten tuulen huuhtoma perse, kuten oli ennen, kuin nai rikkaan edesmenneen miehensä.
Vierailija kirjoitti:
Olenko ainoa, jonka mielestä Bradin nykyinen tyttöystävä ei ole mitenkään huippukaunotar, vaikka häntä tälläkin palstalla yritetään sellaiseksi tituleerata? Ihan sievä toki. Ulkonäön puolesta Annella olisi voinut olla jopa mahdollisuuksia.
Taidat olla. Onhan tuo parikymmentä vuotta nuorempikin, kuin tämä Anne.
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisen tyhmyys on loppumaton luonnonvara. Se on kuin räkä nenässä.
Miten se liittyy tähän?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo nainen on huomattavsti kauniimpi kuin Brad on komea, sanoisin siis ylemmällä tasolla 100%. No, Pitt ei kylläkään koskaan ole ollut mun tyyppiä, George Clooney ois jo oikeasti komea. Mutta eniten ihmetyttää, miten joku voi kuvitella, että Pitt olisi niin pa, että tarttis jonkun random naisen rahoja. Kuulostaa erittäin oudolta jo ajatuksena.
Missä sen naisen näkee?
Googleta vaikka Anne Brad Pitt niin tulee naisen kuva. Ihan kaunis vaalea nainen.
Ihan kaunis ikäisekseen, mutta googletappas millaisen kaunottaren kanssa (oikea :D) Brad Pitt seurustelee.
Ines? Mun mielestä se ranskalainen on nätimpi, sopusuhtai
Ja Ines on gold digger, kuppaa vanhoja ukkoja. Anne etsi about ikäistään ja tasoistaan seuraa, oli empaattinen ja avulias, antelias, oli valmis maksamaan toisen liki millin sairaalalaskut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te kaikki olette vaan kateellisia toisten onnesta ja rakkaudesta! Mutta nyt minun täytyy lähteä palstalta, odotan puhelinsoittoa George Clooneylta, jonka tapasin instagramissa ja joka lupasi soittaa minulle. Olemme rakastuneita ja lähden varmaan kohta Holllywoodiin.
Tuo nyt ei ole vielä mitään. Minä olen ollut Chris Hemsworthin kanssa jo vuosia. Heh.
Hän on kyllä nätti. Olet onnentyttö. Paljonko on mennyt rahaa?
Tulevaisuudessa noi rikolliset ei tartte edes rakkaudennälkäisiä, helposti höynäytettäviä naisia välikäsiksi, kun ne voi tekoälyn avulla putsata samointein suoraan bradpittien tilit. Miettikääs sitä.
Nyt olis helppo höynäyttää jotain annea, kun Hollywood-julkkis kertoisi menettäneensä kotinsa, omaisuutensa ja pankkikorttinsa Losin tulipaloissa, ja tarvitsevansa hiukan käteistä... Kannattaa varoa lähiviikkoina.
Anne ei taida olla millään tavalla smart, kun katsoo noita kuvia, joilla tuli huijatuksi.