Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anne luuli seurustelevansa Brad Pittin kanssa. Menetti 830 000 euroa

Vierailija
15.01.2025 |

https://www.is.fi/digitoday/tietoturva/art-2000010964510.html

Ai kuvia käytettiin huijauksessa. Brad Pitt väitti olevansa syöpähoidoissa ja tarvi rahaa. Yhteydenotto tuli kätevästi instagrammin kautta.

Kommentit (335)

Vierailija
221/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän uutisessa ihmetyttää se, miten noin typerällä naisella voi olla tuollaisia summia rahaa. Ainakaan omalla älyllä ei ole niitä tienannut.

Sinä olet itse vtun tyhmä kun et osaa lukea että peri ne rahat ja siinä ihmettelet. Ei sullakaan paljon järki päätä pakota. 

Vierailija
222/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ajatellut, että varakkaat eivät ole fiksuimmasta päästä. 

Rikkailla ei koskaan pelko persuuksissa millä maksetaan katto pään päälle tai seuraava ruoka. Se luo niin vahvan turvallisuudentunteen, että ei tarvitse elää hälytyskellojen kanssa ja olla varovainen. Sitten sattuu ja tapahtuu kaikenlaista, c'est la vie kuten sanonta kuuluu.

Mutta toisaalta aina joku rosmo tai huijari vaanimassa niiden rahoja. Pahimmillaan kidnappaavat perheenjäseniä. Mut jos kidnappaisivat, mun tyttärellä on aina tili tyhjä, saisivat nigerialaiset musta korkeintaan vitosen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enemmän uutisessa ihmetyttää se, miten noin typerällä naisella voi olla tuollaisia summia rahaa. Ainakaan omalla älyllä ei ole niitä tienannut.

Sinä olet itse vtun tyhmä kun et osaa lukea että peri ne rahat ja siinä ihmettelet. Ei sullakaan paljon järki päätä pakota. 

Mä käsitin, että sai millin avioerossa siltä miljönäärimieheltään.

Vierailija
224/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen on huomattavsti kauniimpi kuin Brad on komea, sanoisin siis ylemmällä tasolla 100%.

No ei kyllä ole suurimman osan mielestä, eikä sinun mielipiteesti ole mikään objektiivinen totuus.

Miksi ihmiset on muutenkin yllättyneitä siitä, ettei tuo huijattu typerys ollutkaan todella ruma ja lihava?

Suurimman osan mielestä? Pitäisi järjestää äänestys niin tietäisi mikä on enemmistön mielipide. Minä en kuvitellut tietyn näköiseksi tai kokoiseksi, totta puhuen yllätyin enemmän siitä, että on omilla kasvoillaan tuonut asian julkisuuteen, itse en olisi kehdannut vaikka rikoksen uhriksi joutuminen ei sinänsä ole häpeä, mutta kuitenkin. 

Ei Brad olisi päässyt sii

Tiedän aika monta huomattavasti komeampaa "tavista" kuin Pitt. Mun silmissä ei ole mitenkään komea, karismaattinen saattaa olla jos livenä kohtaisi. Onhan se niinkin, että kun saa tietyn verran mainetta niin pysyy pinnalla vaikka ulkonäkö olisi mikä, eli julkkiksena pysymisestä nyt ei voi suoraan päätellä ulkonäöllistä tasokuutta. Mutta makukysymyshän tämäkin on pohjimmiltaan.

Niin kuin sanoin, sillä ei ole kokonaisuuden kannalta merkitystä, mitä joku yksittäinen Pirjo-Leena hänen ulkonäöstään ajattelee. Kyllä Brad on yleisesti komeana pidetty mies.

Vierailija
225/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen on huomattavsti kauniimpi kuin Brad on komea, sanoisin siis ylemmällä tasolla 100%. No, Pitt ei kylläkään koskaan ole ollut mun tyyppiä, George Clooney ois jo oikeasti komea. Mutta eniten ihmetyttää, miten joku voi kuvitella, että Pitt olisi niin pa, että tarttis jonkun random naisen rahoja. Kuulostaa erittäin oudolta jo ajatuksena.

Missä sen naisen näkee?

Googleta vaikka Anne Brad Pitt niin tulee naisen kuva. Ihan kaunis vaalea nainen. 

Ihan kaunis ikäisekseen, mutta googletappas millaisen kaunottaren kanssa (oikea :D) Brad Pitt seurustelee.

Ines? Mun mielestä se ranskalainen on nätimpi, sopusuhtai

No nyt on kyllä melkoiset copetukset käynnissä. :D Kyllähän tuossa ranskalaisessa ikä näkyy jo.

Vierailija
226/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa, jonka mielestä Bradin nykyinen tyttöystävä ei ole mitenkään huippukaunotar, vaikka häntä tälläkin palstalla yritetään sellaiseksi tituleerata?  Ihan sievä toki. Ulkonäön puolesta Annella olisi voinut olla jopa mahdollisuuksia. 

Musta se on ruma hevosnaama ja näyttää ihan pussihousukansalaiselta. Ja oli ilkeä niille Bradin lapsille, kun mainosti sitä Pax-kaulakoruaan, silloin kun Pax oli vaikeuksissa. Angelina kuitenkin maailmanluokan kaunotar, mutta ilmeisen vaikea luonne. Onhan tää aikamoinen tositv-soppa. Vähän kuin Kauniit ja rohkeat IRL.

Vierailija
227/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset, huoh!

Joo no entäs se huijaava mies? Miehet, huoh!

Niitä on kuule siellä monta n****iukkoa, monta työvuoroakin, kun pommittavat Annea 24/7.

Vierailija
228/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tekemistä iällä on tässä? Kaunis nainen on kaunis vanhanakin, eikä 50v ole kyllä vielä vanha. 

Vierailija
229/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen on huomattavsti kauniimpi kuin Brad on komea, sanoisin siis ylemmällä tasolla 100%.

No ei kyllä ole suurimman osan mielestä, eikä sinun mielipiteesti ole mikään objektiivinen totuus.

Miksi ihmiset on muutenkin yllättyneitä siitä, ettei tuo huijattu typerys ollutkaan todella ruma ja lihava?

Suurimman osan mielestä? Pitäisi järjestää äänestys niin tietäisi mikä on enemmistön mielipide. Minä en kuvitellut tietyn näköiseksi tai kokoiseksi, totta puhuen yllätyin enemmän siitä, että on omilla kasvoillaan tuonut asian julkisuuteen, itse en olisi kehdannut vaikka rikoksen uhriksi joutuminen ei sinänsä ole häpeä, mutta kuitenkin. <

Niin kuin sanoin, sillä ei ole kokonaisuuden kannalta merkitystä, mitä joku yksittäinen Pirjo-Leena hänen ulkonäöstään ajattelee. Kyllä Brad on yleisesti komeana pidetty mies.

Nah. Ihmiset vaan tietää, että julkkista kuuluu pitää komeana, muuten on väärässä. Laumapaine ajaa jaetun mielipiteen illuusioon.😉

Vierailija
230/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Googletin Annea ja olikin mielestäni ihan kaunis nainen. Ehkä luuli olevansa Bradin veroinen, tiedä häntä.

No ei kyllä silti lähelläkään Bradin tasoa.

Ja jotenkin tuo yksinkertaisuus näkyy Annen naamasta.

Mikä on mielestäsi Bradin taso? 

Angelina Jolie ja Ines de Ramon

Ines de Ramonhan on Hollywoodin mittaluokassa tavis, ja minusta melko rumakin. On vain hoikka ja nuori, ja tykkää huumehista. Että sinänsä ei ole ihme, että Anne olisi luullut itsellään olevan mahiksia. Mutta. Annehan vertasi itseään Angelinaan, kun ei ollut aluksi tietoinen Inesistä. Inesin ol

Niin, Hollywoodin mittaluokassa. Ei kyllä Annen näköisellä taviksella olisi mitään saumaa, vaikka onkin tavisasteikolla IKÄISEKSEEN ihan kaunis.

Ja siis vertasiko tuo oikeasti itseään Angelinaan? :DDD Miten on muutenkaan noin pihalla, sekunnin googlauksella olis selvinnyt Pittin suhdekuviot. Puhumattakaan todella KÖMPELÖISTÄ kuvamuokkauksista.

Jotain mt-ongelmia on oltava.

Vierailija
231/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hämmästytä. Olen huomannut vanhemmissa sukupolvissa olevan naisia, jotka nykyään saisivat diagnoosin älyllisestä kehitysvammasta mutta aiemmin on riittänyt kun joku on mennyt niiden kanssa naimisiin, niin ne ovat selvinneet läpi elämän ja niiden tilaa on lähipiiri selvästi jopa peitellyt. Jotain yksinkertaista työtä ne on osanneet tehdä ja saaneet lapsia periyttäen sairaat geeninsä. 

Tuollaiset naiset saattavat olla puheliaita mutta jutut liikkuu todella yksinkertaisella tasolla ja lähinnä ne toistelee mitä joku muu on sanonut. On todella karmivaa kun ymmärtää äkisti puhuvansa henkilön kanssa, joka kuuluisi holhoukseen tai laitokseen. 

Meidän naapurissa oli mun lapsuudessa tällainen rouva. Päivääkään ei töitä tehnyt. Miehensä huhki kahta duunia, ja ahersi vielä kotitöitäkin. En viitsi kertoa enempää, ettei tunnisteta.

Vierailija
232/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen leuhotusta ja herjaamista kannattaa omakin lukutaito päivittää. Jutussa sanottiin että sai rahaa avioerossa. Se ei ole perimästä.

Vierailija
233/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimman osan mielestä? Pitäisi järjestää äänestys niin tietäisi mikä on enemmistön mielipide. Minä en kuvitellut tietyn näköiseksi tai kokoiseksi, totta puhuen yllätyin enemmän siitä, että on omilla kasvoillaan tuonut asian julkisuuteen, itse en olisi kehdannut vaikka rikoksen uhriksi joutumin

Nah. Ihmiset vaan tietää, että julkkista kuuluu pitää komeana, muuten on väärässä. Laumapaine ajaa jaetun mielipiteen illuusioon.😉

Höpöhöpö. Jos naapurisi olisi ulkoisesti Brad Pittin klooni, niin kyllä pitäisit sitäkin komeana.

On rumiakin julkkiksia ja näyttelijöitä, mutta Pitt ei kuulu niihin.

Jotkut nyt kuvittelevat olevansa jotain uniikkeja lumihiutaleita kun eivät (muka) pidä jotain maailman luokan komistusta komeana tai miss universumia kauniina. Ihan kuin ketään edes kiinnostaisi juuri teidän yksittäisen ihmisen tyyppinne.

Vierailija
234/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

LA:n palot on hieno tilaisuus näille huijareille.

Siellähän ne on ryöstelleet jo evakkoon lähteneiden Hollywood-julkkisten kämppiä. Julia Robertskin muuttunut yhdessä yössä suvaitsevaisesta liberaalista äärioikeistolaiseksi rasistiksi, kun osui omalle kohdalle mogadishuavenuet.

Vierailija
235/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimman osan mielestä? Pitäisi järjestää äänestys niin tietäisi mikä on enemmistön mielipide. Minä en kuvitellut tietyn näköiseksi tai kokoiseksi, totta puhuen yllätyin enemmän siitä, että on omilla kasvoillaan tuonut asian julkisuuteen, itse en olisi kehdannut vaikka rikoksen uhriksi joutuminen ei sinänsä ole häpeä, mutta kuitenkin. <

Brad oli ensin teinin näköinen ja yhtäkkiä vanhan näköinen, mutta ei enää. 

Vierailija
236/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin on instagramissa kirjoitellut "Laura Tähkä" ja "Pate Mustajärvi" :-D.

Miettikääs että se yksi 4-kymppinen fani pääsi Tähkän hotellihuoneeseen asti lättyjä paistamaan, piti vaan poistaa viranomaisvoimin sieltä. Ei nää niin mahdottomia juttuja ole.

Vierailija
237/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitä voi muillakin ruumiinosilla tienata...

Vierailija
238/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikealle Bradille 800 tonnia on pikkuraha. Tyhmyydestä sakotetaan - tässä tapauksessa nainen oli niin tyhmä, että oli pakko sakottaa liki miljoona.

Vierailija
239/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin on instagramissa kirjoitellut "Laura Tähkä" ja "Pate Mustajärvi" :-D.

Mua oli messengerissä koettanut tavoittaa ihana Tommy Fränti! Mutta viesti oli ohjautunut roskalootaan, ja huomasin sen sieltä vasta kun viestin sisältö oli jo jostakin syystä poistunut. :( 

Vierailija
240/335 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Jos naapurisi olisi ulkoisesti Brad Pittin klooni, niin kyllä pitäisit sitäkin komeana.

On rumiakin julkkiksia ja näyttelijöitä, mutta Pitt ei kuulu niihin.

Jotkut nyt kuvittelevat olevansa jotain uniikkeja lumihiutaleita kun eivät (muka) pidä jotain maailman luokan komistusta komeana tai miss universumia kauniina. Ihan kuin ketään edes kiinnostaisi juuri teidän yksittäisen ihmisen tyyppinne.

En pidä komeana, ei yksinkertaisesti ole millään tavalla sitä tyyppiä, joka Mun mielestä on komea. Ei se sen monimutkaisempaa ole. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan