On täällä ketää jolla on asiat ihan hyvin?
Kommentit (27)
Suurimmalla osalla tuntuu olevan paha olo 24/7. Sitten siitä syytetään muita kuten hallitusta, outoa
Rittävän hyvin, kun ei täydellisyyttä vaadi.
ei ole valittamista oikeastaan koskaan ollut
Vierailija kirjoitti:
On, tietysti. Olemme kohteliaita emmekä hehkuta onneamme muille, vähemmän onnekkaille.
Toisaalta vähemmän onnekkaana on kiva joskus lukea muiden positiivisia kertomuksia, jos niitä haluaa palstalle kirjoitella. Ainakin minä osaan iloita myös muiden onnesta, vaikka itsellä meneekin vähän heikommin.
Hyvin menee, eläkettä tulee € 3900 kk, ei sairauksia, asunnot, mökit, autot maksettu. Mikäs tässä on köllötellessä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin menee, eläkettä tulee € 3900 kk, ei sairauksia, asunnot, mökit, autot maksettu. Mikäs tässä on köllötellessä.
Sulla on ollut kovat tulot, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla tuntuu olevan paha olo 24/7. Sitten siitä syytetään muita kuten hallitusta, outoa
Useimmiten kiittelevät hallitusta. Aina saa lukea kommentin lopussa sanat: kiitos hallitus.
Mukavasti on mennyt ja menee. Toivottavasti terveys kestää edelleenkin, muista asioista ei tartte juuri huolta kantaa.
Opiskelin hyvän ammatin ja teen ahkerasti töitä. Palkka on hyvä. Olen onnellisesti naimisissa.olen hyvässä kunnossa. Läheiset välit perheeseen. Ei lapsia, ei edes suunnitelmissa. Kivat harrastukset. Oma talo ja tontti. Jossain vaiheessa rakennamme uuden huvikseen.
Antaisin elämälleni kokonaisarvosanaksi 5/5.
N33
viher punikit käsittävät että kaikkia koskee as tuen pienennys joiltain jopa kelagolt kortit otettu pois. kyllä me teidän elättäjät yritämme sinnitellä järjettömän verotuksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hyvin menee humalassa.
Taidat olla persu?
Mulla on asiat ihan hyvin. Tai koen niin, vaikka jos alkaisin luetteleen ulkoiset olosuhteet ja terveydentilasta, niin saattais helposti olettaa toisin.
Tuottaako oikeinkirjoitus aloittajalle fyysistä kipua, vai estääkö suonissa virtaava mustalaisveri oikeinkirjoituksen?
Olen ihan tyytyväinen, vaikka ei pitäisi olla. Puoliso ihan virallinen seinäh*llu ja erittäin raskas henkilö. Joskus kyllä tulee mieleen, että saa minut ennenaikaiseen hautaan.
Hyviä puolia on että seksiä saa niin paljon kuin vaan itse jaksaa, ja on paukkuja.
Vierailija kirjoitti:
Tuottaako oikeinkirjoitus aloittajalle fyysistä kipua, vai estääkö suonissa virtaava mustalaisveri oikeinkirjoituksen?
En oo aloittaja mutta tosiaan yks kirjain näyttäs puuttuvan. Onko sulla kaikki hyvin?
On, tietysti. Olemme kohteliaita emmekä hehkuta onneamme muille, vähemmän onnekkaille.