Tunnusta cuckold-fantasiasi
Itse haluaisin seurustella nuoren isopeppuisen blondin kanssa joka nai minun runkkaillessa vieressä kahden mustan miehen kanssa
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Olen kiihottunut aina melkein kaikista cuckold jutuista, mutta eniten siitä, että nykyinen vaimoni harrastaisi seksiä ex miehensä kanssa.
Olen käsittänyt että heidän seksinsä oli rajumpaa mies otti vaimoni kovaa ja vaati tai laittoi tämän esimerkiksi ottamaan suihin kunnolla.
Olen ymmärtänyt että ex mies oli kaikintavoin isompi kuin minä, ja joskus vaimoni rakasti seksiä hänen kanssaan. Nyt kuulemma minun kanssani ja ei tarvitse muuta, mutta elätän toivetta että halut heräisi, ja vanha suola alkaisi janottaa, jos he kohtaavat oikeaan aikaan uudelleen.
Usein meidän seksin aikana mietin vaimoani hänen kalu suussaan ja pyllistämässä kiimasta valuen exälleen, ja tulen nopeasti.
Tuohan voisi olla monen pahin pelko. Miksi erosivat? Etkö pelkää, että palaisivat yhteen jos seksi oli niin hyvää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kiihottunut aina melkein kaikista cuckold jutuista, mutta eniten siitä, että nykyinen vaimoni harrastaisi seksiä ex miehensä kanssa.
Olen käsittänyt että heidän seksinsä oli rajumpaa mies otti vaimoni kovaa ja vaati tai laittoi tämän esimerkiksi ottamaan suihin kunnolla.
Olen ymmärtänyt että ex mies oli kaikintavoin isompi kuin minä, ja joskus vaimoni rakasti seksiä hänen kanssaan. Nyt kuulemma minun kanssani ja ei tarvitse muuta, mutta elätän toivetta että halut heräisi, ja vanha suola alkaisi janottaa, jos he kohtaavat oikeaan aikaan uudelleen.
Usein meidän seksin aikana mietin vaimoani hänen kalu suussaan ja pyllistämässä kiimasta valuen exälleen, ja tulen nopeasti.
Tuohan voisi olla monen pahin pelko. Miksi erosivat? Etkö pelkää, että palaisivat yhteen jos seksi oli niin hyvää?
Eikö cuckold fantasiaan liity aina väistämättä puolison menettämisen pelko. Mutta ei en pelkää, en varsinkaan enää, me olemme olleet niin pitkään yhdessä. Lähinnä pelkään että en koskaan koe mitään cuckold fantasiaa oikeasti, koska vaimoni rakastaa seksiä minun kanssani ja minua niin. Olen siitä tietysti onnellinen, mutta olen myös seikkailun ja vaihtelun haluinen, ja soisin hänelle mahdollisuuden seksiin vieraan kanssa jos vaan käyttäisi sen.
63/63 itsellä tulee mieleen, että on oltava todella hyvä itsetunto, että uskaltaa tuommoisesta haaveilla ja toteuttaa. Itse naisena meni vuosia tajuta, että oma mies todella toivoo tuota. Ja nyt kun ollaan päästy toteutuksen asteelle, on olleet upeita kokemuksia.
N47
Vierailija kirjoitti:
63/63 itsellä tulee mieleen, että on oltava todella hyvä itsetunto, että uskaltaa tuommoisesta haaveilla ja toteuttaa. Itse naisena meni vuosia tajuta, että oma mies todella toivoo tuota. Ja nyt kun ollaan päästy toteutuksen asteelle, on olleet upeita kokemuksia.
N47
En koe että minulla olisi erikoisen hyvä itsetunto, ehkä se on meidän suhteen osalta hyvä. Minulla vaan vaihtelunhalu ja seikkailuntarve tms.ylittää pelon suhteen loppumisesta. Joku voisi myös ajatella että en rakasta tarpeeksi, mutta mielestäni rakastan suuresti, niin paljon että haluan vaimoni kokevan kaiken elämänsä aikana mitä ikinä haluaa.
Seikkailunhaluni ulottuisi myös omiin seikkailuihin, mutta niitä vaimoni ei pysty hyväksymään, ja ymmärrän sen. Joten en ala edes fantasioimaan moisesta, vaan fantasioin mieluummin cuckold jutuista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N47
En koe että minulla olisi erikoisen hyvä itsetunto, ehkä se on meidän suhteen osalta hyvä. Minulla vaan vaihtelunhalu ja seikkailuntarve tms.ylittää pelon suhteen loppumisesta. Joku voisi myös ajatella että en rakasta tarpeeksi, mutta mielestäni rakastan suuresti, niin paljon että haluan vaimoni kokevan kaiken elämänsä aikana mitä ikinä haluaa.
Seikkailunhaluni ulottuisi myös omiin seikkailuihin, mutta niitä vaimoni ei pysty hyväksymään, ja ymmärrän sen. Joten en ala edes fantasioimaan moisesta, vaan fantasioin mieluummin cuckold jutuista.
Kerro millainen olisi haaveesi, jos vaimosi hyväksyisi seikkailun sinulle?
66/66 Nyt olen esimerkiksi fantasioinut paljon saavani kahta naista yhtäaikaa. Varsinkin ajatus kahdesta naisesta antamassa suuhoitoa minulle kiihottaa.
Myös kylläkin pieni alistuminen naiselle olisi kiihottavaa, jopa strap-on fantasioita on.
Mutta tämä on cuckold ketju, ei mennä muihin fantasioihin sen syvemmin.
Cuckoldiin liittyy kyllä usein alistuminen suhteessa, itse en ole koskaan edes fantasioinut että kaluuni laitettaisiin lukko, siveysvyö, mutta muuten on kiihottava fantasioida joskus alistavastakin seksistä jossa naisellani olisi toinen mies. Fantasioita että joudun pakotettuna ottamaan suihin ja ohjaamaan vieraan kalun vaimoni sisään. Mutta nämä ehkä saavatkin jäädä fantasioiksi.
Meillä ei ole alistamista ollut, mutta voisin ehkä kokeilla kevyesti niin, että mieheni joutuisi odottamaan pitkitetysti vuoroaan.
Ollaan siis naitu MNM, muutaman kerran oma mies vain katsellu, yleensä osallistuu.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ei ole alistamista ollut, mutta voisin ehkä kokeilla kevyesti niin, että mieheni joutuisi odottamaan pitkitetysti vuoroaan.
Ollaan siis naitu MNM, muutaman kerran oma mies vain katsellu, yleensä osallistuu.
Kiva kuulla että tuollaisia naisia on. Oletko halunnut oikeasti vierasta vai tehnyt sen miehesi mieliksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla että tuollaisia naisia on. Oletko halunnut oikeasti vierasta vai tehnyt sen miehesi mieliksi?
Ihan ensimmäisen kerran olin jonkin verran ihastunut "vieraaseen", mikä helpotti tilannetta. Positiivisten kokemusten kautta tajunnut, miten hyvää toisen miehen huomio ja himo tekee itsetunnolle ja naiseudelle, siitä nautin valtavasti ja haluan sitä. Parasta seksiä mieheni kanssa on jälkipelit, kun olen lauennut jo toisen miehen käsittelyssä ja omalla seisoo kivikovana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan ensimmäisen kerran olin jonkin verran ihastunut "vieraaseen", mikä helpotti tilannetta. Positiivisten kokemusten kautta tajunnut, miten hyvää toisen miehen huomio ja himo tekee itsetunnolle ja naiseudelle, siitä nautin valtavasti ja haluan sitä. Parasta seksiä mieheni kanssa on jälkipelit, kun olen lauennut jo toisen miehen käsittelyssä ja omalla seisoo kivikovana.
Kuulostaa todella kiihottavalta... Millainen olet ulkonäöltäsi? Leikittekö usein vieraan kanssa?
71/71 Ulkönäköni miellyttää miehiä, olen naisellinen, siro mutta kurvikas, pitkät hiukset, hymyileväinen. Panostan tapaamisiin, haluan että on ihanaa ja ikimuistoista vierailijoillekin. Leikkejä 1-2kk välein, yksi vakituinen mies ja joskus joku muukin. Tämä vakituinen ei ehkä ymmärräkään kuinka moni haaveilisi tästä, vaan "suostuu" mielikseni 😄
Joku lihaksikas iso munainen afrikkalainen harrastaisi kiihkeää seksiä persu naiseni kanssa.
Sellainen fantasia, että seurustelisin kauniin naisen kanssa ja saisin hänet kiinni naimasta isänsä tai teini-ikäisen poikansa kanssa ja sitten menisin muina miehinä jälkiliukkaille. En tiedä, mistä näin pervo fantasia on mieleeni hiipinyt, mutta eihän kaikkia fantasioita ole tarpeen toteuttaa.
Naapurin 66v mies nussisi minun nuorta 22v tyttöystävääni minun katsellessa
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen on varmaan melko helppo toteuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen on varmaan melko helppo toteuttaa.
Yllättävän vaikea löytää yli 60v miestä joka panee nuorta tyttöä niin että pääsee katsomaan, kokeiltu on.
Ehkä joskus löydän naisen jonka kanssa näitä cuckold touhuja voisi harrastaa. Ehkä nainen voisi pukea ja meikata minutkin naiseksi ja tämä naisen hankkima mies saisi sitten käyttää minuakin jos haluaisi. Fantasiana ainakin niin nöyryyttävän kiihottava.
En kuitenkaan usko että monikaan nainen haluaa tätä sillä he haluavat nähdä myös sen alistuvan miehensä edelleen miehenä (joka himoitsee häntä) eikä naisena.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä joskus löydän naisen jonka kanssa näitä cuckold touhuja voisi harrastaa. Ehkä nainen voisi pukea ja meikata minutkin naiseksi ja tämä naisen hankkima mies saisi sitten käyttää minuakin jos haluaisi. Fantasiana ainakin niin nöyryyttävän kiihottava.
En kuitenkaan usko että monikaan nainen haluaa tätä sillä he haluavat nähdä myös sen alistuvan miehensä edelleen miehenä (joka himoitsee häntä) eikä naisena.
Itselle olis ihan ok, vaikka mies haluaisi pukeutua naiseksi. Mutta alkaisiko vierailijalle olla siinä jo liikaa pureksittavaa?
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselle olis ihan ok, vaikka mies haluaisi pukeutua naiseksi. Mutta alkaisiko vierailijalle olla siinä jo liikaa pureksittavaa?
N47
Mahdollisesti. Monille se olisi turn off. Itsekin naiseksi haluaisin pukeutua vain jos näyttäisin lopuksi aidosti nätiltä enkä vain naurettavalta. Nuorempana en voinut tämmöistäkään ymmärtää enkä olisi voinut kuvitella edes fantasioivani tämmöisestä tai alistumisesta toisille miehille. Mutta niin vain on käynyt. En tiedä mitä on tapahtunut.
M37