Tunnusta cuckold-fantasiasi
Itse haluaisin seurustella nuoren isopeppuisen blondin kanssa joka nai minun runkkaillessa vieressä kahden mustan miehen kanssa
Kommentit (92)
Vierailija kirjoitti:
Miten näyttäisit nätiltä? Millaiset vaatteet? Mekko tai koruja?
No pitäisi olla naisellinen peruukki, meikit, rintaliivit ja sellaiset tekorinnat niissä, sellainen flat mallinen siveysvyö jonka päällä sellainen päälle puettava tekopillu (jotta penis olisi pois näkyvistä), naisten pikkarit, hame ja korkokengät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No pitäisi olla naisellinen peruukki, meikit, rintaliivit ja sellaiset tekorinnat niissä, sellainen flat mallinen siveysvyö jonka päällä sellainen päälle puettava tekopillu (jotta penis olisi pois näkyvistä), naisten pikkarit, hame ja korkokengät.
Onko tuo päälle puettava tekopillu sellainen johon voi naida?
Ihana ois panna tekopilluun mitä kumppani pitäs käsissään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo päälle puettava tekopillu sellainen johon voi naida?
Ei sentään. Se on vain sellainen että jos käyttää pikkareita niin näyttää enemmän siltä että niiden alla olisi pillu kuin muna.
Parasta on yllättää toinen mies esim hotellin baarissa lähestymässä vaimoa. Sitten mennä mukaan ja antaa miehelle lupa mennä vaimon kanssa huoneeseen. Niin että.mies tietää että toisen omaa saa.Ja vaimo tietäisi että nyt on luvattu antaa ja pitää täydellisesti antautua seksiin vieraan miehen kanssa.
Sitten vielä jos saa seurata kun toinen mies
hoitaa kaiken lämmittelyn ,esileikin ja kunnon panosetin eri asennoissa siementäen vaimon useamman kerran.
Musta kookas ja runsassyöksyinen mies olisi ihan paras. Iso suonikas musta kulli liukumassa oman vaimon pinkkiin märkään pilluun. Uh! No vaimo ehkä tykkäisi vaaleasta hunksista enemmän.
Lopuksi sitten pääsisi itse valuvaan pilluun liukkaille tai vielä parempaa DP hommana työntymään yhtäaikaa vaimoon.
Keskiössä kuitenkin nähdä vaimo estottomasti nauttimassa ison härän rajusta panemisesta.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin 66v mies nussisi minun nuorta 22v tyttöystävääni minun katsellessa
Uutenavuotena tuli tämä nähtyä oli kiihottavaa.
Olemme vaimon kanssa kesäisin vieneet vaimon pomolle, tämän mökille firmaan tullutta kesälomapostia ja ruokatarvikkeita. Pomo odottaa siellä koiransa kanssa, ruskettuneena, levänneenä, voimiensa tunnossa. On savustettu pomon pyytämiä kaloja ja saunottu. Nöyryytettynä mutta ah, kiihottuneena seuraan kuinka peittelemättä, häikäilemättä pomo katselee ikään kuin ujoa leikkivää vaimoani, joka tietää niin kuin minäkin, että saunan päälle pomo tapansa mukaan julistaa, että kun saaressa ollaan, ja kun täällä on omat sääntönsä, hänen täytyy nyt saada tupsua.
Minä en sano mitään eikä vaimokaan ole enää ujo, vaan naisellisen huolekkaasti valmistelen päästää pomonsa mättähälle mesiselle, simakukkien sekaan, naputtelemaan, nupittelemaan oman intonsa iloksi.
Mikä tässä on fantasiaa, on varmaan ollut minussa jo valmiiksi, on se riemu ja häpeä itse itselleni sallimasta nöyryytyksestä saada katsella kuinka pomo asettautuu vaimon leveitten reisien väliin, hakee jaloilleen tukea laverin päädystä, köyristää selkänsä ja...
39v Vaimo maksaisi nuoremmalle remppamiehelle luonnossa, kun on itsellä on peukalo keskellä kämmentä enkä ole hyvä tapetoimaan.
Kyllä tulee unelmoitua että oma emäntä kävisi kokeilemassa uutta mies kaveriaan mihin kesällä tutustui. Mies laittelee viestiä silloin tällöin ja luulenpa että hän haluaa kumppanin pöksyihin.
Kotiin tullessa vaimo saa jäätävää kyytiä, eikä huomaa minua, mutta mies huomaa ja katsoo ylimielisesti jatkaen ajoaan
Vierailija kirjoitti:
Exäni on oikea seksin jumalattaren prototyyppi: lyhyt blondi jolla on jumalainen kroppa ahkeran saliharrastuksen ansiosta ja varsinkin iso ja pyöreä pylly sekä kauniit kasvot.
Fantasiassani rakastelisimme kiimaisesti hotellihuoneen suurella sängyllä. Kuitenkin juuri ennen laukeamistani hän irtaantuisi minusta ja tulisi naamalleni. Nuolisin häntä antaumuksella kunnes huomaisin, että hän asettelee kaluani siveysvyöhön. Hän nousisi pääktäni ja antaisi nopean suukon vyölle ja poistuisi täysin alasti huoneestamme upea peppu pyörien.
Hän palaisi kolmen hyvin varustellun .ustan miehen kanssa. Miehet koskettelisivat hänen vartaloaan estottomasti ja tyttöni olisi kiimasta sekaisin. He asettuisivat sängyn eteen ja tyttöni alkaisi antamaan miehille suuhoitoa. Itse katselisin sängyltä tätä irstasta esileikkiä. Tämän jälkeen tyttöni kömpisi takaisin sänkyyn suutelemaan minua ja käskisi minua siirtymään. Miehet tulisivat sängylle ja ottais
Jatkan vielä:
Rakastelun jälkeen menisimme yhdessä suihkuun mutta sänkyyn palaamisen sijaan tyttöni johdattaisi minut mustien miesten hotellihuoneeseen. Miehet odottaisivat meitä siellä kahden muun kaunottaren, bruneten ja punapään, kanssa. Saisin jäädä paikalle, mutta sillä ehdolla, etten häiritsisi.
Orgia alkaisi tyttöjen tustuessa toisiinsa lähempää mustien miesten kannustaessa heitä. Pian kuitenkin hommat etenevät yhdyntään minun katsellessa vierestä tyydyttäen itseäni.
Loppuyön saisin katsella orgiaa kaluni kädessä ja kuunnella tyttöjen voivotteluja etten pääse mukaan koska en ole riittävän hyvin varusteltu.