Niina Kuhta opiskelee 10 kuukaudessa kiinteistönvälittäjäksi
Kommentit (71)
Just oli uutinen että arvoasunnot pääkaupunkiseudulla eivät käy kaupaksi. Onnea vaan julkisuudenkipeälle matamille kaupanteossa.
Vierailija kirjoitti:
ja kun se ei vedä niin kohta kokeillaan onlyfans tiliä, nää on niin nähty. Miksi yksittäinen pukuliikkeen omistaja edes on esillä? Tunkenu itsensä kaikkeen, mikään ei oikein tunnu menevän nappiin. Eikös politiikkaankinnyrittänyt ja mahalasku tuli.
Onlyfans on seuraava varmasti. Huh huh. Eikö mekkokauppa käy?
Vierailija kirjoitti:
Hän muistuttaa hieman Pienen merenneidon Ursulaa.
Siis ovat aivan samikset!
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tässä ole juurikin kyse siitä kun ei enää riitä rahat. Tilinpäätökset esiin niin katsotaan miten todellisuudessa menee ja millä rahalla. LKV on varmaan Kaisa Liski unelma, jossa tuskin tulee onnistumaan, ammattilaiset kyllä pitää kiinni omistaan. Ja kun perinteisin keinoin ei onnistu laihtumaan niin leikkaukseen ja some täyteen tekoälyllä tehtyjä kuvia.
Todelliset voitot taitaa olla aika...nolla (te jotka vastaatte että yrittäjänä, tilinpäätös esiin niin katsotaan millä se pyörii!)
Eli suuret puheet, todelliset voitot...not so much! Vai lasketaanko täällä nyt sija 2...3...5? Ei, voittaja on se voittaja.
Selviytyjät oli täysi floppi, monesko liitto menossa?
Turha julkkis, nimen todellisessa merkityksessä!
Tässä välissä piti olla kai mba-tutkinto, minne se katosi?
Liskin ja Tuksun välimuoto tämä.
Todellakin MBA tutkintoakin hehkutti. Se on todella vaativa....Ei ole tainnut homma edetä. Tuksuliski todellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niina haluaa tehdä rahaa helposti ja nopeasti. Ei tule tapahtumaan. Muija elää kuin Sheban kuningatar. Ei ihme että fyrkkaa tarvitaan.
Saaban, Sheba on kissanruokaa
Sheba kuulostaa paremmalta.
Instassa hehkuttaa olleensa viisi vuotta sitten Venlajuhlassa...kun Niina ei ole kutsuttuna ollut vuosiin, niin pakko, aivan pakko taas muistuttaa että kyllä minäkin olen ollut siellä...
Vierailija kirjoitti:
Entäs Olli Kuhta?
Tarkoititko Olli Kuttas?
Nyt se jo myy kämppää...Ei taida firma paljon koulutuksia kysellä...nyt kaikki roisokset tältä tyrkyltä kämppää ostamaan...
Nyt on muodollisesti pätevä sivuprofiili 😍
https://img.ilcdn.fi/a0zXRs-05Zq4jS1wfjuC5eCZGFs=/full-fit-in/2048x0/im…
Niina näköjään saanut myyntiin erittäin hankalia kohteita. Toi firma mulle tuntematon. Netissä siitä kerrottiin kyseenalaisia asioita....miten voi muuten tehdä duunia kun ei ole LKV.
En ole kiinteistövälittäjä, mutta selkeästi ette tajua. Ammattitaitoisella välittäjällä täytyy olla aika paljon tietoa lakipykälistä ja säädöksistä. Toki voi itse myydä helppoja kohteita, mihin tosiaan tarvitaan se kauppakirja. Mutta ei ne kaikki kohteet ole läpihuutojuttuja. Tutkinnon läpäiseminenkin on ollut monella parin yrityksen takana. Olen välittäjiä käyttänyt kai 10 krt, osa on ollut juuri tuolla asenteella, että kunhan nyt vähän tässä myyn. Sitten on niitä, jotka todella tekee ammattimaisesti töitä. Toki heillä on monen vuoden kokemuskin takana.