Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko suru lemmikin kuolemasta kyllin suuri syy olla pois töistä?

Vierailija
14.01.2025 |

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole 

Vierailija
2/111 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole 

Koira kuoli juuri ennen töihinlähtöä äkilliseen sairauskohtaukseen. Olisin ollut vaaraksi töissä (koneiden käyttöä) jos siinä mielentilassa olisin sinne mennyt. 

Vierailija
4/111 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun kissa piti lopettaa, niin pomo sanoi, että voin pitää loppupäivän vapaata. Se oli kivasti tehty. Mutta mä nyt teenkin sellasta työtä että joka tapauksessa saan aika pitkälti ite aikatauluttaa tekemiseni ja työaikani. 

Vierailija
5/111 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole.

Vierailija
6/111 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja olen ollut myöhemmin  esimiehen luvalla

Vierailija
7/111 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun mun kissa piti lopettaa, niin pomo sanoi, että voin pitää loppupäivän vapaata. Se oli kivasti tehty. Mutta mä nyt teenkin sellasta työtä että joka tapauksessa saan aika pitkälti ite aikatauluttaa tekemiseni ja työaikani. 

Minulle kävi samoin. Kävin eläinlääkärissä lopettamassa kissani, ja soitin pomolle, voisinko olla loppupäivän pois. Oli hyvin ymmärtäväinen ja antoi luvan. Olin kyllä aivan murheen murtama. Mutta seuraavana päivänä taas työt jatkuivat.

Vierailija
8/111 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ihmisenkään kuolema ole syy olla pois (paitsi pakollisten asioiden hoitaminen tilanteen ollessa akuutti, mutta heti ruumiskuljetuksen lähdettyä mars toimistolle)

Vierailija
9/111 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. 

Vierailija
10/111 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaisen kuolemasta saa kaksi vapaapäivää, yhden järkytykselle ja yhden hautajaisiin.

Kissa ei ole omainen.

Vierailija
11/111 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso penis

Vierailija
12/111 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vanha viisaus olemassa aiemmin ihmettelin mitä se oikeasti tarkoittaa nyt tiedän saikkua tietenkin Kuu kiurusta puoli kuuta peipposesta jne.

Vierailija
13/111 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työnantajasta ja omasta voinnista. 

Itse olen ollut töissä, sekä saanut vapaapäivän. 

Vierailija
14/111 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. 

Vierailija
15/111 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lääkäri kirjoittaa sairaslomaa ja työnantaja hyväksyy sen, niin silloin on.

Vierailija
16/111 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan miten ymmärtäväinen esimies. Jos on lemmikkien vihaaja niin tuskin irtoaa lupaa.

Vierailija
17/111 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sairauslomalla pari päivää koiran kuoleman jälkeen. Oikeaa syytä en tietenkään ole kertonut, vaan olen ollut "kuumeessa". Sellaista tilani on ainakin vastannut, en ole ollut työkykyinen. Minusta on ihan inhimillistä itkeä perheenjäsenen kuolemaa. 

Vierailija
18/111 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole 

Koira kuoli juuri ennen töihinlähtöä äkilliseen sairauskohtaukseen. Olisin ollut vaaraksi töissä (koneiden käyttöä) jos siinä mielentilassa olisin sinne mennyt. 

No tuossa tilanteessa ymmärrän poissaolon. Mutta jos on ehtinyt prosessoimaan kuolemaa vaikka yön yli, niin mielestäni silloin on mentävä töihin. Vaikkakin on varmaan kova suru, mutta sen kanssa on vaan opittava elämään. Arjen rutiinit myös auttavat tuossa prosessissa.

Vierailija
19/111 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on.

Lemmikki on perheenjäsen.

Vierailija
20/111 |
14.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on töissä ihmisiä joilla on useamman kerran vuodessa joku "selkävaiva", "flunssa" tai sitten lapsi on kipeä. Jos mun koira kuolee enkä saisi muutamaa palkallista vapaapäivää niin liittyisin myös tuohon saikku-klubiin.