Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä juttu se, että saa laittaa pariuhteen kriteereiksi vain sellaisia, joihin ihminen itse voi vaikuttaa?

Vierailija
13.01.2025 |

Mutta ei sellaisia mihin ei kuten pituus.

Kommentit (233)

Vierailija
61/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle siis olet velkaa kriteerisi/toiveesi kertomisen? Tätä ihmettelen kovasti. Ei mun ole kellekään koskaan tarvinnut kertoa millaisen ihmisen kanssa parisuhteen haluan, ainoastaan mennä yhteen sellaisen kanssa jonka kanssa olen halunnut, ja joka on halunnut myös mennä minun kanssani yhteen.

Onko tämä joku nykyajan nuorison juttu että omat preferenssit pitää validoida jonkun tietyn yleisön toimesta? Ja mikä tämä yleisö on?

Deittisovelluksissa listataan yleensä kriteerit. Ja kyllä mä aika pian kans kerroin kun miehen kanssa aloitettiin seurustelu 2010-luvun alussa. Minusta se osoittaa suunnitelmallisuutta, ja tulee sellainen olo että se toinen haluaa just mut kun hän kertoo kriteerinsä, jotka sopivat minuun tai meidän parisuhteeseen. 

Olen käsittänyt että sinne kirjoiteta

Valtaosalla on kumpaakin, sitten on joitain joilla on vain joko vaatimuksia toiselle tai listaus omista ominaisuuksista. 

Vierailija
62/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun näkökulmasta tuo pituus on aina se ensimmäinen vaatimus, joten eivät naiset sitä kovin paljoa piilottele.

Jostain ne lyhyet miehet näyttävät kuitenkin puolison löytävän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle siis olet velkaa kriteerisi/toiveesi kertomisen? Tätä ihmettelen kovasti. Ei mun ole kellekään koskaan tarvinnut kertoa millaisen ihmisen kanssa parisuhteen haluan, ainoastaan mennä yhteen sellaisen kanssa jonka kanssa olen halunnut, ja joka on halunnut myös mennä minun kanssani yhteen.

Onko tämä joku nykyajan nuorison juttu että omat preferenssit pitää validoida jonkun tietyn yleisön toimesta? Ja mikä tämä yleisö on?

Yleensä se yleisö on se tietty samaa kaavaa noudattava ihanneihminen. Eli halutaan miellyttää sitä geneettisesti lahjakasta kovaa treenaavaa uraihmistä.

Eipä hälvennyt ihmetys. MIKSI kukaan haluaa miellyttää jotain mielikuvitusporukkaa? Tässä on varmaan se syy miksei noin ajatteleville kumppania löydy.

Eiköhän jokainen, joka kuntoilee tee sen tunteakseen olonsa paremmaksi - olipa kyse fyysisestä tai mielenhyvinvoinnista. Ei ole keneltäkään pois, jos tahtoo huolehtia kehostaan. Eiole myöskään kenenkään asia millaisessa kehossa kukakin viihtyy ja tahtoo olla. Itselläni kannustimena on terveys ja hyvinvointi. sivusta

Vierailija
64/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä minä juuri luin? Että ihmiset fantasioisi jotain random panojaan? MIkä ihmeen pikku taapero siellä oikein kirjoittelee."

Eikö puhe ollut, että jokaisella saa olla omat kriteerinsä?

Vierailija
65/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi ehdoton kriteeri on se ettei jaa kaikki naiset - kaikki miehet - ideologiaa. Se on epä-älyllistä ja vastenmielistä, ja luotaantyöntävää. Pitää haluta olla just mun kans ja just siksi että olen minä, mitä se nyt fyysisesti milloinkin tarkoittaa. Mies joka haluaa miellytellä vähän kaikkia naisia ei vain ole mun juttu💪

Vierailija
66/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet miehet yrittää kapinoida, mutta heitä ei kuulla. Edes homot eivät innostu. 

Vierailija
67/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Deittisovelluksissa listataan yleensä kriteerit. Ja kyllä mä aika pian kans kerroin kun miehen kanssa aloitettiin seurustelu 2010-luvun alussa. Minusta se osoittaa suunnitelmallisuutta, ja tulee sellainen olo että se toinen haluaa just mut kun hän kertoo kriteerinsä, jotka sopivat minuun tai meidän parisuhteeseen. 

Olen käsittänyt että sinne kirjoitetaan esittely ITSESTÄ, ei vaatimuslistaa kumppanille. Kun jokainen kertoo itsestään, niin löytyy ne jotka haluavat juuri sellaiseen tutustua. Typerä sovellus jos siellä on vain vaatimuslistat mahd. kumppanille. Eihän sitä kumppania noin löydykään.

Niihin saa kirjoittaa mitä haluaa. Jotkut kirjoittaa vaan itsestä, jotkut vaan omista toiveistaan kumppanille, omasta mielestäni parasta olisi kirjoittaa molemmista. Varsinkin jos on joku ehdoton kriteeri kumppanille niin kannattaa se sanoa. Sillä tavalla säästää niiden aikaa jotka ei kriteeriä täytä tai jotka ei välitä tutustua ihmiseen jolle tämä tietty asia on ehdottoman tärkeä. 

Vierailija
68/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan äärettömän pitkä lista vaatimuksia ollut jo teini-iästä lähtien. Poikaystävistä jokainen on jonkun kohdan täyttänytkin:) 

Vierailija
69/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun näkökulmasta tuo pituus on aina se ensimmäinen vaatimus, joten eivät naiset sitä kovin paljoa piilottele.

Jostain ne lyhyet miehet näyttävät kuitenkin puolison löytävän.

Joku voi löytää, mutta se tarkoittaa silti pelin pelaamista vaikeimmalla vaikeustasolla. Kyllä se pituus niin ehdoton kynnyskysymys monelle naiselle on. Ja kun se on vain yksi lukuisista ulkonäkövaatimuksista.

Vierailija
70/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset viehättyy hajuista. Pskalta haisevasta tyypistä ei tykkää kukaan.

Vierailija
71/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ja siis tähän täytyy sanoa että tämä ihmisten tuohtumus liittyy osin siihen, että noissa sovelluksissa jotkut provosoituu toisten toiveista ja ominaisuuksista, matchaa tahallaan ja haukkuu. Mun ystävä on esimerkiksi vegaani, ja vaikka hän voisi varsin hyvin olla ei-vegaanin miehen kanssa, vegaanius on monelle kuitenkin deal breaker ja siksi hän mainitsi sen profiilissaan. Se taas yllytti monia miehiä, jotka matchasivat ja sitten pilkkasivat siitä vegaaniudesta. Sama on pituuskriteerien ja muiden kanssa, moni mies hermostuu ja alkaa pommittaa. -eri

Vierailija
72/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan niitä kriteereitä olla. On minullekin tärkeää varsinkin parisuhteen kannalta, että nainen on hoikka ja hänellä ei ole paljoa seksikumppaneita menneisyydessä.

Osaatko kertoa miksi? Toki sulla saa olla noi kriteerit

Koska naisella on mahdollisuus saada seksiä aina, ja jos hänellä on jumalaton määrä seksikumppaneita menneisyydessä, niin näistä kumppaneista vähintäänkin muutama on jäänyt siihen tilaan, että nainen fantasioi näistä miehistä edelleen. Ja nämä miehet ovat aina valmiina harrastamaan naisen kanssa seksiä, kun pienikin ongelma tulee suhteeseen. Eli nainen on selkeä riski parisuhteessa ja syytä antaa kulkea vapaana ilman parisuhteen kahleita. Ja minä miehenä etsin itselleni sopivamman kumppanin.

Saat pitää kriteerisi, mutta perustelusi on kyllä absurdi. Ja miehellä taas saa sinun mielestä olla paljon kumppaneita, otaksun?

Noita vapaaehtoisia miehiä seksin harrastamiseen löytyy kyllä ilman värikästä seksihistoriaakin. Ratkaiseva tekijä on kumppanisi halu pysyä uskollisena. 

Vierailija
73/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näin että naisen pitää olla hento? Silloinhan ei uskalla tehdä mitään fyysistä kun pian vahingossa tulee lihaksia ja alkaa näyttää rotevalta.

Usko pois, ei tule vahingossa lihaksia.

Ei toki vahingossa mutta tietyt urheilulajit ovat sitten poissuljettu, esimerkiksi uinti ja voimanosto, tietyt tanssityylit. En haluaisi olla miehen kanssa joka ei halua minun harrastavan monipuolista liikuntaa. Varsinkin kun joillekin kehittyy lihaksia helpommin kuin toisille. -eri

Tietyt tanssityylit ? Mitä ne ovat

t. Hoikahko kilpatanssija

Vierailija
74/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja siis tähän täytyy sanoa että tämä ihmisten tuohtumus liittyy osin siihen, että noissa sovelluksissa jotkut provosoituu toisten toiveista ja ominaisuuksista, matchaa tahallaan ja haukkuu. Mun ystävä on esimerkiksi vegaani, ja vaikka hän voisi varsin hyvin olla ei-vegaanin miehen kanssa, vegaanius on monelle kuitenkin deal breaker ja siksi hän mainitsi sen profiilissaan. Se taas yllytti monia miehiä, jotka matchasivat ja sitten pilkkasivat siitä vegaaniudesta. Sama on pituuskriteerien ja muiden kanssa, moni mies hermostuu ja alkaa pommittaa. -eri

Minä taas olen lyhyt nainen, 154cm. Viehätyn pitkistä miehistä. Jostain syystä pienet miehet kuitenkin triggeröityvät pituudestani ja käyvät päälle kuin villipedot. Kuulemma kuuluisi olla heidän kanssaan.Mutta kun minä en viehäty lyhyistä miehistä, sillä ei näiden miesten mielestä ole mitään väliä.

Vierailija
75/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi valita niiden ominaisuuksien perusteella, joihin ei voi vaikuttaa. Silloin jokainen kelpaa omana itsenään, eikä millään näyttelemisellä voi vaikuttaa. Ei ole myöskään vaaraa, että kumppani muuttuisi. Hoikka pitkähiuksinen kumppani saattaa olla muutaman vuoden päästä lihava ja kalju, mutta pitkä, sinisilmäinen ja älykäs pysyy pitkänä, sinisilmäisenä ja älykkäänä.

Vierailija
76/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan sitä laittaa kriteeriksi mitä vaan, kunhan muistaa käytöstavat. Ei ole pakko sanoa ääneen, että "et kelvannut kun olit mielestäni liian lyhyt" tms.

Vierailija
77/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Saat pitää kriteerisi, mutta perustelusi on kyllä absurdi. Ja miehellä taas saa sinun mielestä olla paljon kumppaneita, otaksun?

Noita vapaaehtoisia miehiä seksin harrastamiseen löytyy kyllä ilman värikästä seksihistoriaakin. Ratkaiseva tekijä on kumppanisi halu pysyä uskollisena. "

Ratkaiseva tekijä on minulle se, ettei naisella ole värikästä seksihistoriaa. Moni muukin asia naisen käytöksessä kertoo sen, onko hän altis pettämään vai ei.

Vierailija
78/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näin että naisen pitää olla hento? Silloinhan ei uskalla tehdä mitään fyysistä kun pian vahingossa tulee lihaksia ja alkaa näyttää rotevalta.

Usko pois, ei tule vahingossa lihaksia.

Ei toki vahingossa mutta tietyt urheilulajit ovat sitten poissuljettu, esimerkiksi uinti ja voimanosto, tietyt tanssityylit. En haluaisi olla miehen kanssa joka ei halua minun harrastavan monipuolista liikuntaa. Varsinkin kun joillekin kehittyy lihaksia helpommin kuin toisille. -eri

Tietyt tanssityylit ? Mitä ne ovat

t. Hoikahko kilpatanssija

Esimerkiksi break dancessa helposti kehittyy lihaksia, samoin jotkin show-tanssit. Kävin keväällä tanssikoulun kevätjuhlan katsomassa. Aika muhkeat pakarat siellä monella oli, ei mitenkään sirot tai hennot. Yllättävän monella myös erottuvat selkälihakset. 

Vierailija
79/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön ajatus, että saisi olla kriteerinä vain ominaisuuksia, joihin voi itse vaikuttaa. Ylivoimaiselle enemmistölle ihmisistä yksi keskeinen kriteeri on sukupuoli, johon ei voi itse vaikuttaa - ei siihen, mikä se sattuu olemaan, eikä siihen, mistä sattuu viehättymään.

Vierailija
80/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan niitä kriteereitä olla. On minullekin tärkeää varsinkin parisuhteen kannalta, että nainen on hoikka ja hänellä ei ole paljoa seksikumppaneita menneisyydessä.

Osaatko kertoa miksi? Toki sulla saa olla noi kriteerit

Koska naisella on mahdollisuus saada seksiä aina, ja jos hänellä on jumalaton määrä seksikumppaneita menneisyydessä, niin näistä kumppaneista vähintäänkin muutama on jäänyt siihen tilaan, että nainen fantasioi näistä miehistä edelleen. Ja nämä miehet ovat aina valmiina harrastamaan naisen kanssa seksiä, kun pienikin ongelma tulee suhteeseen. Eli nainen on selkeä riski parisuhteessa ja syytä antaa kulkea vapaana ilman parisuhteen kahleita. Ja minä miehenä etsin itselleni sopivamman kumppanin.

Saat pitää k

Minulle red flag on omistushalu ja kontrollointi. Ehdoton nou. Parisuhde perustuu vapaaehtoisuuteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi