Mikä juttu se, että saa laittaa pariuhteen kriteereiksi vain sellaisia, joihin ihminen itse voi vaikuttaa?
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Minun näkökulmasta tuo pituus on aina se ensimmäinen vaatimus, joten eivät naiset sitä kovin paljoa piilottele.
Minun näkökulmasta se on hoikkuus, eikä sitä miehet piilottele. Ei kannata lukea vastakkaisen sukupuolen juttuja, jos niistä pahoittaa kovasti mieltään.
Ihan samoin kuin se hoikka nainen kiihottaa montaa miestä, kiihottuu nainen pitkästä miehestä. Se ei silti tarkoita, etteikö voisi seksuaalisesti kiinnostua muustakin, etenkin kiinnostuttuaan henkisesti. Aika metsään menee, jos oleelliset kriteerit on pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun näkökulmasta tuo pituus on aina se ensimmäinen vaatimus, joten eivät naiset sitä kovin paljoa piilottele.
Minun näkökulmasta se on hoikkuus, eikä sitä miehet piilottele. Ei kannata lukea vastakkaisen sukupuolen juttuja, jos niistä pahoittaa kovasti mieltään.
Ihan samoin kuin se hoikka nainen kiihottaa montaa miestä, kiihottuu nainen pitkästä miehestä. Se ei silti tarkoita, etteikö voisi seksuaalisesti kiinnostua muustakin, etenkin kiinnostuttuaan henkisesti. Aika metsään menee, jos oleelliset kriteerit on pinnallisia.
Mieluummin haluisin ettei rehellisesti ole kiinnostunut seksuaalisesti kuin sen, että kiinnostuu seksuaalisesti vasta kun on tutustunut syvemmin. -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei sun tietenkään tarvitse ihastua kehenkään. Ite varmaan silti jättäisin tapailun sikseen, vaikka olisin ehtinyt ihastuakin, jos mieheltä tällaisia mieltymyksiä tulisi ilmi. "
Siis mieltymyksiä, että mies on siihen mennessä ihastunut pitkiin, omasta mielestään kauniisiin aikuisiin, ei vielä keski-ikäisiin naisiin? M46
Jos mies mieltyy vain itseään toistakymmentä vuotta nuorempiin naisiin, sammuttaa se kyllä ainakin minussa orastavan kiinnostuksen, luulen että muitakin löytyykö, joilla käy näin.
Olen ihastunut pari kolmekymppisenä samanikäisiin, ja ensimmäinen rakastumiseni oli samanikäinen. Yli nelikymppisenä, 12 vuoden avioliittoni jo päätyttyä, rakastuin kolmekymppiseen, joka oli siis elämäni toinen ja viimeisin rakastuminen. Muista naisista en ole ollut sen jälkeen kiinnostunut. Aika sairas fetissi. M46
Eihän toi edes ole sitten mikään nuoruusfetissi. Miksi oikein korostat itse nuorta ikää kriteerinäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Duunari = matala- tai keskipalkkainen, fyysinen työ. Sori siitä
En tiedä missä olet koulusi käynyt mutta akateemisuus ei poissulje duunariutta kuten ei myöskään eurot tilillä. Voit olla mielestäsi muuta, duunareita me palkolliset olemme kuten edelläoleva kirjoitti. T. Tk-lääkäri
Mitä ihmettä nyt taas? Ikäryhmä vai kotiseutu vaikuttaa, kun ihan normaalia vakiintunutta käsitettä ei enää ymmärretä?
Duuniin (töihin) voi mennä asiantuntijakin. Sen sijaan duunari on vain duunari eli ns. blue collar työtä tekevä, ei white collar. Akavalainen ei ole duunari, jos tekee koulutustaan vastaavaa työtä.
Duunari = palkollinen, kaikki muut termit ja white collar roska anglismit voit unohtaa. Duunari on aina ollut palkansaaja eikä muuksi muutu.
En tiedä mikä on oikea vastaus, mutta meilläpäin duunarilla tarkoitetaan niitä "likaisen työn" tekijöitä. Eli eivät ne siistiä toimistotyötä tekevät korkeakoulun käyneet. Korkeakoulu ei tietysti pois sulje sitä, etteikö voisi mennä vaikka ojankaivuuhommiin. Ja toisaalta, joihinkin valkokaulushommiinkin voi päästä ilman tutkintoja.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä on oikea vastaus, mutta meilläpäin duunarilla tarkoitetaan niitä "likaisen työn" tekijöitä. Eli eivät ne siistiä toimistotyötä tekevät korkeakoulun käyneet. Korkeakoulu ei tietysti pois sulje sitä, etteikö voisi mennä vaikka ojankaivuuhommiin. Ja toisaalta, joihinkin valkokaulushommiinkin voi päästä ilman tutkintoja.
Sivusta
Kielitoimiston sanakirjan mukaan duunarilla viitataan työläiseen, joka taas määritellään toisen palveluksessa olevaksi työntekijäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin haluisin ettei rehellisesti ole kiinnostunut seksuaalisesti kuin sen, että kiinnostuu seksuaalisesti vasta kun on tutustunut syvemmin. -eri
Sitten kannattaa olla rehellisesti homo. Jos siis olet mies. Aika iso joukko naisia kun on sellaisia, ettei seksi yleisesti miesten kanssa (komeidenkaan) kiinnosta itsessään, vaan seksuaaliset tunteet heräävät vasta läheisessä vuorovaikutuksessa ihastuksen kanssa. Ja ihastuminen vaatii monilla naisilla tutustumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitten kannattaa olla rehellisesti hom
En ole mies eikä ole tällä asenteella ongelmia ollut. Toki tuollakin joku mies kommentoi että on rakastunut vain nuoriin naisiin, mutta ajan ja henkisen yhteyden kautta saattaisi rakastua muihinkin. Semmoisessa suhteessa olis kauheaa huomata olevansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Kielitoimiston sanakirjan mukaan duunarilla viitataan työläiseen, joka taas määritellään toisen palveluksessa olevaksi työntekijäksi.
Tämä ja tämä kielitoimiston kanta on oikea. Ei kiinnosta yhtään mitä jossain työmaalla tai muka paremmissa piireissä supistaan, kun totuus on että palkkaa toiselta saava, oli lekuri tai kassamyyjä, on duunari. Pikkuporvarit koittavat päteä kun isojen poikien pöytään ei ole asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä kaikki mun kriteerit on sellaisia, mihin ihminen ei juurikaan voi itse vaikuttaa:
- pituus
- älykkyys
- huumorintaju
- kasvojen luusto ja estetiikka
- perhetausta
Jännä, kun minulla taas on paljon juuri sellaisia kriteereitä, joihin nainen voi vaikuttaa:
- Painon ja pituuden suhde
- Seksikumppanien vähäinen määrä
- Tupakoimattomuus
Ja tuollaiset naiset eivät halua olla sinun kanssasi. Ymmärrän hyvin miksi, heillä on kriteerinä mies jolle noilla ei ole merkitystä.
Aika monelle tupakoimattomalle ihmiselle toisen tupakointi on ehdoton ei.
Tietenkin, mutta i
Kohteliaisuus on myös tietyn pisteen jälkeen suhteellista. Kyllä mä sanoin ihan suoraan miehelle kun alettiin seurustella, että me ei muuteta koskaan yhteen yms. jos hän jatkaa tupakointia. Ja onneksi sanoin, koska on aivan ihana mies. Ei tupakointi ole järkevälle ihmiselle arka paikka, ja järkevää ihmistä kai jokainen etsii. Minusta liian tiukat kohteliaisuussäännöt estävät ihmisiä löytämästä oikeasti sopivia kumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta tähän kohtaan pakko sanoa, että kaikilla seksuaalinen kiinnostus ei liity pelkkään ulkonäköön, vaan joillain esim. dynamiikka vaikuttaa asiaan paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta tähän kohtaan pakko
Harvalla se pelkkään ulkonäköön liittyy, ja harvalla ulkonäkö ei ole lainkaan merkitsevä asia. Toivon että ne joita ulkonäkö ei kiinnosta ollenkaan, löytävät toisensa.
Mitä ihmettä nyt taas? Ikäryhmä vai kotiseutu vaikuttaa, kun ihan normaalia vakiintunutta käsitettä ei enää ymmärretä?
Duuniin (töihin) voi mennä asiantuntijakin. Sen sijaan duunari on vain duunari eli ns. blue collar työtä tekevä, ei white collar. Akavalainen ei ole duunari, jos tekee koulutustaan vastaavaa työtä.