Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä juttu se, että saa laittaa pariuhteen kriteereiksi vain sellaisia, joihin ihminen itse voi vaikuttaa?

Vierailija
13.01.2025 |

Mutta ei sellaisia mihin ei kuten pituus.

Kommentit (233)

Vierailija
21/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä kuka vaan laittaa, mitä itse tykkää ja haluaa, mutta silti tuntuu epäreilulta, että tulee ohitetuksi välittömästi sellaisten seikkojen tai piirteiden vuoksi, joille ei itse voi mitään. - Tai tämän piirteem kuten pituuden tai paremminsn puutteen uskotaan kertovan minusta tai yleisemmin lyhytkasvuisesta jotain negatiivista 

Esimerkki kaikki lyhyet miehet (kuten minä, joka olen alle 166 cm ovat katkeria ja kiukkusia ja kamalia heniseksti laosen tasolle jääneitä.

No mutta silloin sun kriteeri lienee, ettet halua kumppania, joka tuomitsee niin piinallisen ominaisuuden perusteella? Sekin on ihan sallittu vaatimus. 

*pinnallisen piti kirjoittaa..

Vierailija
22/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan niitä kriteereitä olla. On minullekin tärkeää varsinkin parisuhteen kannalta, että nainen on hoikka ja hänellä ei ole paljoa seksikumppaneita menneisyydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei saa laittaa kriteeriksi, että nainen on lapseton. Mammat suuttuu heti.😬

No, palstan nimi vihjaa jotain

Vierailija
24/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei saa laittaa kriteeriksi, että nainen on lapseton. Mammat suuttuu heti.😬

Saa laittaa, mutta jätä se haukkuminen pois. Jollekin toiselle lapset ei välttämättä ole kynnyskysymys.

Vierailija
25/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan niitä kriteereitä olla. On minullekin tärkeää varsinkin parisuhteen kannalta, että nainen on hoikka ja hänellä ei ole paljoa seksikumppaneita menneisyydessä.

Osaatko kertoa miksi? Toki sulla saa olla noi kriteerit

Vierailija
26/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun aino kriteeri on, että on suht ok näköinen, ei tarvitse olla mikään upea ilmestys. Saa olla vähän ylipainoa, ei haittaa. Pituudella ei mitään väliä. Ja tärkein on se että ei ole lapsia.

Vierailija
27/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun aino kriteeri on, että on suht ok näköinen, ei tarvitse olla mikään upea ilmestys. Saa olla vähän ylipainoa, ei haittaa. Pituudella ei mitään väliä. Ja tärkein on se että ei ole lapsia.

Mukava tai hauska ei tartte olla?

Vierailija
28/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niimpä. Ettei vaan kellekään tulisi paha mieli. 

Vierailija
29/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisella on mahdollisuus saada seksiä aina, ja jos hänellä on jumalaton määrä seksikumppaneita menneisyydessä, niin näistä kumppaneista vähintäänkin muutama on jäänyt siihen tilaan, että nainen fantasioi näistä miehistä edelleen. Ja nämä miehet ovat aina valmiina harrastamaan naisen kanssa seksiä, kun pienikin ongelma tulee suhteeseen. Eli nainen on selkeä riski parisuhteessa ja syytä antaa kulkea vapaana ilman parisuhteen kahleita. Ja minä miehenä etsin itselleni sopivamman kumppanin.

Vierailija
30/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä kuka vaan laittaa, mitä itse tykkää ja haluaa, mutta silti tuntuu epäreilulta, että tulee ohitetuksi välittömästi sellaisten seikkojen tai piirteiden vuoksi, joille ei itse voi mitään. - Tai tämän piirteem kuten pituuden tai paremminsn puutteen uskotaan kertovan minusta tai yleisemmin lyhytkasvuisesta jotain negatiivista 

Esimerkki kaikki lyhyet miehet (kuten minä, joka olen alle 166 cm ovat katkeria ja kiukkusia ja kamalia heniseksti laosen tasolle jääneitä.

No mutta silloin sun kriteeri lienee, ettet halua kumppania, joka tuomitsee niin piinallisen ominaisuuden perusteella? Sekin on ihan sallittu vaatimus. 

Juuri näin. Mä olen itse hoikka, ja moni mies on ihmetellyt kun en halua miestä joka etsii hoikkaa. En vaan halua kumppania jolle mun paino on tärkeä asia. En halua pinnallista kumppania, jonka kanssa menee poikki jos paino vaikka sairauden vuoksi tulevaisuudessa nousee. Tää on mun kriteeri miehille, heillä saa olla omansa ja toivottavasti kaikki löytävät juuri sellaisen joka itselle on hyvä. 

Vierailija
31/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Mä olen itse hoikka, ja moni mies on ihmetellyt kun en halua miestä joka etsii hoikkaa. En vaan halua kumppania jolle mun paino on tärkeä asia. En halua pinnall

Hieno kriteeri. Veikkaan kuitenkin vahvasti, että jää puheen tasolle. Et löydä nimittäin yhtään miestä, jolle naisen paino ei olisi tärkeä asia.

Vierailija
32/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa. Jos joku ei kelpuuta minua kumppaniksi sen vuoksi, että olen 180cm, enkä 181cm, miksi haluaisin olla sellaisen ihmisen kanssa?

Vierailija
33/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Mä olen itse hoikka, ja moni mies on ihmetellyt kun en halua miestä joka etsii hoikkaa. En vaan halua kumppani

Hieno kriteeri. Veikkaan kuitenkin vahvasti, että jää puheen tasolle. Et löydä nimittäin yhtään miestä, jolle naisen paino ei olisi tärkeä asia.

Olen löytänyt monta. Ja minulla on myös kehittynyt hyvät keinot tarkistaa, mikä miehen arvomaailma aidosti on. Nykyisen kanssa tiedän myös ihan käytännössä että painoni ei merkitse hänelle juurikaan, olen nimittäin lihonut suhteemme aikana vuosiksi merkittävästi ja laihtunut takaisin. Mies ei vaikuttanut edes huomaavan tuota lihomista eikä sillä ollut mitään vaikutusta hänen haluihin tai rakkaudenosoituksiin.

Vierailija
34/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näin että naisen pitää olla hento? Silloinhan ei uskalla tehdä mitään fyysistä kun pian vahingossa tulee lihaksia ja alkaa näyttää rotevalta.

Vierailija
35/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naisella on mahdollisuus saada seksiä aina, ja jos hänellä on jumalaton määrä seksikumppaneita menneisyydessä, niin näistä kumppaneista vähintäänkin muutama on jäänyt siihen tilaan, että nainen fantasioi näistä miehistä edelleen. Ja nämä miehet ovat aina valmiina harrastamaan naisen kanssa seksiä, kun pienikin ongelma tulee suhteeseen. Eli nainen on selkeä riski parisuhteessa ja syytä antaa kulkea vapaana ilman parisuhteen kahleita. Ja minä miehenä etsin itselleni sopivamman kumppanin.

Mitä?? Se että ON harrastanut seksiä jonkun kanssa tekee riskistä pienemmän. Ei ole enää tarpeen, ei ollut ainesta pysyvään suhteeseen joten ei jää yleensä haluttamaan enempää. Myöskin toi fantasiointi.. kyllä se koskee enemmän ihmisiä joiden kanssa EI ole harrastanut seksiä. Itse en ole jäänyt haikailemaan/fantasioimaan yhtäkään yhden illan juttua. Ja kun on tarpeeksi kokemuksia, oppii tietämään mitä haluaa ja sen löydettyään ei haikaile muuta ainakaan jos suhteessa muuten kaikki hyvin. Logiikkasi siis ontuu. Vaikka voihan tässäkin olla yksilöllisiä eroja.

Vierailija
36/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko näin että naisen pitää olla hento? Silloinhan ei uskalla tehdä mitään fyysistä kun pian vahingossa tulee lihaksia ja alkaa näyttää rotevalta.

Usko pois, ei tule vahingossa lihaksia.

Vierailija
37/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä?? Se ett

Sanoisin että teillä kummallakin on se ongelma että yleistätte. Kumpiakin ihmisiä on: niitä joita harmittaa se seksi jota eivät harrastaneet ja niitä jotka fantasioivat entisistä kumppaneista. 

Vierailija
38/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä?? Se ett

Se on silti minun kriteerini. Varmasti on paljon miehiä, joille tuolla ei ole mitään merkitystä. Mutta on myös monia, joille on. Kuten varmaan olet ehkä joskus kuullut.

Vierailija
39/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko pois, ei tule vahingossa lihaksia.

Ei toki vahingossa mutta tietyt urheilulajit ovat sitten poissuljettu, esimerkiksi uinti ja voimanosto, tietyt tanssityylit. En haluaisi olla miehen kanssa joka ei halua minun harrastavan monipuolista liikuntaa. Varsinkin kun joillekin kehittyy lihaksia helpommin kuin toisille. -eri

Vierailija
40/233 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle siis olet velkaa kriteerisi/toiveesi kertomisen? Tätä ihmettelen kovasti. Ei mun ole kellekään koskaan tarvinnut kertoa millaisen ihmisen kanssa parisuhteen haluan, ainoastaan mennä yhteen sellaisen kanssa jonka kanssa olen halunnut, ja joka on halunnut myös mennä minun kanssani yhteen.

Onko tämä joku nykyajan nuorison juttu että omat preferenssit pitää validoida jonkun tietyn yleisön toimesta? Ja mikä tämä yleisö on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi