Mikä juttu se, että saa laittaa pariuhteen kriteereiksi vain sellaisia, joihin ihminen itse voi vaikuttaa?
Kommentit (233)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan niitä kriteereitä olla. On minullekin tärkeää varsinkin parisuhteen kannalta, että nainen on hoikka ja hänellä ei ole paljoa seksikumppaneita menneisyydessä.
Osaatko kertoa miksi? Toki sulla saa olla noi kriteerit
Koska naisella on mahdollisuus saada seksiä aina, ja jos hänellä on jumalaton määrä seksikumppaneita menneisyydessä, niin näistä kumppaneista vähintäänkin muutama on jäänyt siihen tilaan, että nainen fantasioi näistä miehistä edelleen. Ja nämä miehet ovat aina valmiina harrastamaan naisen kanssa seksiä, kun pienikin ongelma tulee suhteeseen. Eli nainen on selkeä riski parisuhteessa ja syytä antaa kulkea vapaana ilman parisuhteen kahleita. Ja minä miehenä etsin itselleni sopivamman kumppanin.
Vaikutatkin harvinaisen tasapainoiselta ja aikuiselta. Pitkät parisuhteet kertoo sen. Valitettavasti moni ei deittaile nykyään vakavasti, seksiä harrastetaan matalalla kynnyksellä. Näihin ihmisiin sopii kritiikki johon vastasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun näkökulmasta tuo pituus on aina se ensimmäinen vaatimus, joten eivät naiset sitä kovin paljoa piilottele.
Jostain ne lyhyet miehet näyttävät kuitenkin puolison löytävän.
Joku voi löytää, mutta se tarkoittaa silti pelin pelaamista vaikeimmalla vaikeustasolla. Kyllä se pituus niin ehdoton kynnyskysymys monelle naiselle on. Ja kun se on vain yksi lukuisista ulkonäkövaatimuksista.
Jos keskittyisit johonkin muuhun kuin ulkonäköön? Monet naiset arvostavat hyviä sosiaalisia taitoja. Niitä voi jokainen harjoitella ja niistä on muutakin hyötyä elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun näkökulmasta tuo pituus on aina se ensimmäinen vaatimus, joten eivät naiset sitä kovin paljoa piilottele.
Joku voi löytää, mutta se tarkoittaa silti pelin pelaamista vaikeimmalla vaikeustasolla. Kyllä se pituus niin ehdoton kynnyskysymys monelle naiselle on. Ja kun se on vain yksi lukuisista ulkonäkövaatimuksista.
Jos keskittyisit johonkin muuhun kuin ulkonäköön? Monet naiset arvostavat hyviä sosiaalisia taitoja. Niitä voi jokainen harjoitella ja niistä on muutakin hyötyä elämässä.
Mä olen huomannut, että lyhyet miehet usein itse tekee pituudestaan ongelman. Tämä epävarmuus heijastuu käytökseen, joka on se todellinen turn off, ei pituus itsessään. Esimerkiksi uhriutuminen. En jaksa kuunnella ja jakaa säälipisteitä.
Tämä ap tilanne liittyy varmaan siihen, että naisilla on miesten pituus kriteerinä, mutta jos miehillä on naisten paino kriteerinä, tulee siitä kauhea sota.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ap tilanne liittyy varmaan siihen, että naisilla on miesten pituus kriteerinä, mutta jos miehillä on naisten paino kriteerinä, tulee siitä kauhea sota.
No sä pystyt aika varmaksi lupaamaan, ettet lyhene 190cm --> 160cm. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näin että naisen pitää olla hento? Silloinhan ei uskalla tehdä mitään fyysistä kun pian vahingossa tulee lihaksia ja alkaa näyttää rotevalta.
Usko pois, ei tule vahingossa lihaksia.
Ei toki vahingossa mutta tietyt urheilulajit ovat sitten poissuljettu, esimerkiksi uinti ja voimanosto, tietyt tanssityylit. En haluaisi olla miehen kanssa joka ei halua minun harrastavan monipuolista liikuntaa. Varsinkin kun joillekin kehittyy lihaksia helpommin kuin toisille. -eri
Tietyt tanssityylit ? Mitä ne ovat
t. Hoikahko kilpatanssija
Esimerkiksi break dancessa helposti kehittyy lihaksia, samoin jotkin show-tanssit. Kävin keväällä tanssikoulun kevätjuhlan katsomassa. Aika muhkeat pakarat siellä monella oli, ei mitenkään sirot tai hennot. Yllättävän monella myös erottuvat selkälihakset.
Mistä tiedät etteivät käy salilla? Todella monet tanssijatkin käyvät. -eri
Mä ihmettelen sitä, kun pikkulasten yh-isät sanovat, että heille kelpaa vain lapseton nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harva sellainenkaan nainen haluaa olla miehen kanssa, jota ei pidä viehättävänä. Ihmisillä voi olla useita eri kriteerejä, valtaosalla ulkonäkö painaa enemmän tai vähemmän.
Vierailija kirjoitti:
Mä ihmettelen sitä, kun pikkulasten yh-isät sanovat, että heille kelpaa vain lapseton nainen.
Mikä siinä on ihmeellistä? Itse ajattelisin naisena samoin, jos olisin sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei saa laittaa kriteeriksi, että nainen on lapseton. Mammat suuttuu heti.😬
Mulla se on yksi tärkeimmistä kriteereistä. Toinen on päihteiden käyttö (=päihteettömyys). Näihin asioihin voi jokainen vaikuttaa. Samoin painoon. Silti on vaikea löytää 35-45-vuotiasta miestä, joka täyttäisi edes nämä kriteerit.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ei saa laittaa kriteeriksi, että nainen on lapseton. Mammat suuttuu heti.😬
Saa laittaa kunhan osaa tehdä sen ilmaisematta asiaa tarpeettoman ikävällä tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen huomannut, että lyhyet miehet usein itse tekee pituudestaan ongelman. Tämä epävarmuus heija
Osa naisista pitää kyllä pituutta tärkeänä mutta osaa se taas ei kiinnosta lainkaan. Kannattaisi lopettaa tuon ensimmäisen joukon miettiminen ja omassa kelpaamattomuudentunteessaan rypeminen koska sillä pilaa mahdollisuudet jälkimmäisen joukon osalta. Ei ketään kiinnosta ryhtyä joksikin terapeutiksi ja heikon itsetunnon korjaajaksi.
Pituus on vain yksi ominaisuus ihmisessä. Miksi keskittyä ihmisiin, joille tämä on tärkeää? Ihan samalla tavalla älykkyys, ääni, haju, sosiaaliset taidot, paino, kasvojen ulkonäkö, koulutus, hiusten väri ja määrä, työ, silmien väri, harrastukset, arvot, pukeutumistyyli, lapset, asuinpaikkakunta jne. jne. jne. ovat mikä kullekin tärkeitä kriteerejä. Kukaan ei kelpaa kaikille.
Osa naisista (olettaisin) viehättyy esimerkiksi pukumiehistä. Jokainen mies voisi esiintyä puvussa päivittäin. Hyvin harva näin tekee vaikka (oletettavasti) joihinkin naisiin tämä toimisi positiivista huomiota herättävänä seikkana. Moni tajuaa miettimättäkin jättää väliin ryhmän, jonka toiveet eivät ole sitä mitä itse tarjoaa. Samaa voisi soveltaa pituudenkin kohdalla.
Kriteeriksi? Tietokantahaku, vihreät silmät, bmi 25, kuntosalitulokset, opiskelutulokset. Sitten kimppaan? Niinkö?
Ei se niin ole mennyt eikä tule menemään. vaikka liitoista 40% ei toimikaan ja hyvä että voi purkautua niin ulkoisilla kriteereillä saa vain liposuktio silikonihuulia tai hormonipellejä joilla heittää vähästäkin. Entä jos olettekin 65 vuotta vai oletteko koskaan?
Mummo oli vaatimaton mökin eläjä ja kelpaa esikuvaksi elämänarvoiltaan kelle vain. Elämä on niin vn lyhyt että ihmetyttää nämä itsensä viilaajat. Lapsia 20 v. Töissä 45 v. Eläkkeellä 15 v max. Ja vuonna 2200, joka on pian, niin kukaan ei muista mitään muutenkaan. Roomassakin oli fiksua ihmisiä aikanaan, luonto ei ole muuttunut siitä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Kriteeriksi? Tietokantahaku, vihreät silmät, bmi 25, kuntosalitulokset, opiskelutulokset. Sitten kimppaan? Niinkö?
ei kun sitten mennään treffeille selvittämään, onko kemiaa yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Normaali painon vaatiminen on aivan mahdotonta nykyajan naiselta. Punkerot ei vaan sytytä mutta aina tulee kauhe valitus kuinka en saisi vaatia naiselta tuommoista. En minäkään kelpaa naisille jotka vaatii vähintään 180cm miestä ja minun pitää hyväksyä se
Pituus on silleen vähän eri, että sille ei ole tyypillistä vaihdella vuosien aikana kovin paljoa...
Saat silti pitää kriteerin.
Moni ei tule ajatelleeksi tätä asiaa siltä kannalta, että asioille, joille ei voi itse mitään, ei myöskään tarvitse tehdä mitään. Esimerkiksi harvalla paino pysyy ilman vaivaa ihanteellisena ja voi tulla elämäntilanteita, joissa näin ei suurella todennäköisyydellä ole, pituus ei muutu juuri mihinkään teki lähes mitä tahansa. Kuinka monen mielestä olisi mukavaa olla kumppan
Samaa olen pohtinut. Varsinkin miehillä on usein se ikäkriteeri, koska eivät sanojensa mukaan kiinnostu yli 25/30/35-vuotiaista naisista. Mutta kyllähän minä ikäännyn. Jättäisikö tuollainen mies minut sitten vai eikö meillä vaan enää olisi mtn intiimiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä on ihmeellistä? Itse ajattelisin naisena samoin, jos olisin sinkku.
No on se nyt aika paksua vaatia lapsetonta ihmistä, jonka pitäisi kuitenkin kiinnostua toisen ihmisen jälkikasvusta. Jos enäö ikinä palaan Tinderiin, niin ensimmäisenä kysyn lapsista. Liian moni mies "unohtaa" mainita niistä profiilissaan. Tinderissä kun on se täppäkin tälle asialle. Ei edes tarvitse osata kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen huomannut, että lyhyet miehet usein itse tekee pituudestaan ongelman. Tämä epävarmuus heija
En minäkään jaksa jakaa säälipisteitä naisille, joilla on ollut paljon seksikumppaneita.
Vierailija kirjoitti:
Heillä on siihen oikeus. Se on heidän kriteerinsä. Tuo "todella moni" tosin saattaa olla vähän suhteellista.
Itse olen jättänyt tapailut siihen, jos mies on paljastanut ajattelevansa kovin pinnallisesti. Tämä on voinut tulla ilmi ihan ulkonäköön kohdistetun kehun kautta.
Vaikka täyttäisinkin heidän kriteerinsä nyt, ei ole takeita, että täyttäisin ne aina.
En halua kumppania, joka on valmis heittämään minut romukoppaan heti, jos elämä tarjoilee sitruunoita, jotka vaikuttavan ulkonäköön. En halua tulla jätetyksi esimerkiksi muutaman raskauskilon takia tai palovamman takia