Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saada nuori hereille aamulla

Vierailija
12.01.2025 |

Kun itsellä aikaisin töihin meno?

Ei herää kelloon, eikä puhelimeen.

Ei ole ketään kuka herättäisi. 

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on noin saamaton nahjus ettei omin avuin ylös pääse niin nukkukoon vaikka tuomiopäivään asti.

Vierailija
42/50 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos antaisit hänen itse kantaa vastuun heräämisestään. Ja kaikista seurauksista.

Vanhemman tehtävä on olla vanhempi ja tukea lasta yhteiskuntakelpoisuuden tielle. Ei ihme, että nykyään on jengi ihan pihalla, jos on taaperosta asti "itse saanut kantaa vastuun tekemisistään ja seurauksista."  Ei teiniäkään voi jättää heitteille, vaan joskus pitää vaan pistää kova kovaa vastaan, siitä kiittää myös itse sitten joskus eläkeiässä. Jos teinin on jättänyt "heitteille" ja putoamaan laitapuolenkulkijaksi, niin voi olla varma, että ne omat eläkkeet haetaan sitten vaikka nyrkein huumeisiin tai muihin paheisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On opetettu pienestä pitäen. Vasta ysiluokalla tullut ensimmäiset myöhästymiset ja poissaolot kun ei herää aamulla.

Nukkumaan menot yms on toki käytössä. Pelikone sulkeutuu ajoissa jne.

Herätys huutaa vieressä eikä herää. Ei siis edes sen vertaa että sammuttaisi sen.

Poissaoloja ei kuittailla jos on pois siksi ettei herää kouluun herätyksistä huolimatta.

No, laitan monta herätyskelloa ja herätän ennen kun lähden. Soitan ja viestitän. Jospa heräisi.t

Et ehkä tiedä nuoren yöllisistä puuhista. 

Vierailija
44/50 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo ysiluokkalainen! Siinäpä taas oiva "kesätyöntekijä"...

Vierailija
45/50 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivopese hänet ihastumaan johonkin varhaisten tuntien opettajaan, tai vaikka koulun siivoojaan, tai johonkuhun johon hän kuvittelisi tekevänsä vaikutuksen heräämällä ajoissa ja reippaana. 

Vierailija
46/50 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan että herätät näin että herätys! Tai osaisko ton ikäinen jo itse laittaa vaikka kännystä herätyksen.🤔

Vierailija
47/50 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli joskus herätyksenä kelloradion summeri, yhtäjaksoinen kimeä ulina joka ei loppunut ennenkuin itse sammutti. Siihen heräsi mutta toki jos sammuttaa ja jatkaa unia, niin myöhästyy sittenkin.

itse aikuisena torkuttajana kunnon pommiin nukkumisen jälkeen ratkoin ongelman siten että toinen kello soi 5min päästä alkuperäisestä herätyksestä eteisen lipaston päällä eli pakko vääntää itsensä ylös. Aiemmin oli älytöntä torkuttelua ja saatoin välillä nukahtaa lähes tunniksikin uudestaan. Etätyöt toki mahdollisti sen ettei heti ekaan herätykseen tarvinnut sykkiä. Nyt tää toinen herätys antaa sen 5min armonaikaa eli saa jatkaa heräilyä rauhassa ja sit ylös. Eli eteiseen joku kelloradio tai muu missä on riittävän ärsyttävä herätysääni ja siten että se on aina päällä se herätys.

Vierailija
48/50 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n pitäisi kysyä miten saa teininsä iltaisin ajoissa nukkumaan...

Vierailija
49/50 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ekaluokkalainen herää itse ja hoitaa itsensä kouluun.

Vierailija
50/50 |
01.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen vastaa itsestänsä.hoitakoon itse herätyksensä.jos menee vituilleen niin oma syy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi