Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoin red flag jonka olet sivuuttanut?

Vierailija
12.01.2025 |

Mulla pahin on niin paha etten kehtaa sanoa, mutta toiseksi isoin red flag jonka jätin huomioimatta oli se kun mies aloitti JOKA tarinan: "Yks nainen jota deittasin/tapailin/duunailin..." Kävi ilmi että tyyppi oli player, ja minäkin hämäännyin sen kanssa.

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuttui alun liehittelyn jälkeen todella kylmäksi, kaasuvalotti, valehteli, oli sata narsistiexää, kehui itseään lakkaamatta, teki feikin ja falskin olon, kuuma-kylmäsi, oli ihan fakin juntti käytöstavoiltaan, oli neuroottinen painonnostosta ja "jumpastaan", veti röökiä ketjussa, piti itseään muita parempana vaikka oli joku kivisepänrenttu perähikiältä jne jne jne. Silti olin ton kanssa kun "sillä on niin ihana puheääni ja älykkäät jutut". Voisinpa lyödä itseäni.

Onkohan sulla ollut aikoinaan mun viimeisin eksä? Tiedän, että hän on nuorempana ollut painonnostossa, polttaa edelleen ketjussa, oli kiviseppänä ennen nykyistä ammattiaan. Erosin miehestä ihan tuon kaasuvalotuksen, valehtelun, ja osittain hyvin narsistimaisen käytösen takia. Aivan mieletöntä henkistä väkivaltaa ja mietin noin kolmen vuoden suhteen aikana pariin otteeseen, että tapan itseni kun olen niin hu

Hirveää! Oon niin pahoillani puolestasi. :( Olet joutunut pashkakasan uhriksi ja mikään siitä ei ole sun syy. Narsisti saa uhrinsa voimaan niin pahoin niin keljulla tavalla että voit olla ylpeä siitä että olet täällä. Ja please pysy täällä!

Toi mun urpå ei ole tätä nykyä töissä vaan kuppaa kelaa minkä irti saa. Sillä puhaltaa nuppi sen verran lujaa että saa sen johdosta oikein eläkettä. En edes tiedä onko tehnyt mitään kivisepän hommia ikinä, vai onko vaan deekuillut ja naurattanut naisia. Hirvee limanuljaska joka tapauksessa.

Vierailija
62/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyvyttömyys olla selvinpäin seurassani. Aina pari kaljaa mukana.

Parin kaljan jälkeen on vielä selvinpäin

Niinpä selvä kuin Immonen.

Parin-kolmen tuopin jälkeen voi olla juuri 0.69 promillea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sen exät oli jotain mentaalitapauksia. "Se mun eka istu nurkassa psykoosissa ja raapi seinää niin että kaikki paikat oli veressä. Ja se oli sosiopaatti joka löi mua pöydänjalalla". "Mun ex oli maanis-depressiivinen ja hoivasin sen terveeks" ymsp. Olis pitänyt laittaa äijä luiskaan jo alussa.

Vierailija
64/119 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden ihmisten suhtautuminen exääni. Vähän joka toinen tuntui olevan hänelle vihainen. No mullehan se vaan korosti hänen uhritarinoitaan ja miten kaikki ovat aina häntä kiusanneet... Olin nuori ja naiivi. 

Vierailija
65/119 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muiden ihmisten suhtautuminen exääni. Vähän joka toinen tuntui olevan hänelle vihainen. No mullehan se vaan korosti hänen uhritarinoitaan ja miten kaikki ovat aina häntä kiusanneet... Olin nuori ja naiivi. 

Mulla oli kans yks jolla suhteet muihin ihmisiin sekavat. Jopa sen oma kasoissisko oli etäinen.

Vierailija
66/119 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun mies istui sängyllä (toka tapaamisemme, olimme hänen luonaan ja minä tullut sinne matkan takaa yöksi) ja katsoi kauhulla mahaani. "Onks toi oikeesti osa sua vai turvottaako menkat?!?!" Sanoin että turvottaa kyllä, mutta... ja mies keskeytti: "On se muulloinkin siinä". Olin epäuskoinen kun muutoin meillä oli ollut niin mukavaa. Sitten hän alkoi tökkiä mahaani vaikka tiesi minun makaavan siinä menkkakivuissa ja vatsanväänteissä. Kun sanoin että tuntuu epämukavalta hän ei suinkaan lopettanut vaan jatkoi vain. Sitten nousi sängylle seisomaan ylleni ja otti puhelimen käteensä. "Mä haluaisin läiskäistä tän täysillä tohon, kattoo millainen ääni siitä kuuluu!"

Aloin oikeasti vähän pelätä, tyyppi tuntui muuttuneen jotenkin arvaamattomaksi.

Silti. SILTI viestittelin vielä tän kanssa. "Onhan se muuten niin kiva". Huonosti kävi.

Vierailija
67/119 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
68/119 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen väkivaltaisuus

Vierailija
69/119 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ignoorasin sen kun tyyppi 'kosti' sen että mulla oli menkat silloin kun tavattiin tokan kerran ja menin hänen luokseen yöksi. Ekaks yöllä otti mut lusikkaan ja kouri, sit sanoi "hyvää yötä" ja vetäytyi pois (ilmeisesti tarkoitus oli 'kiusata' minua?). Seuraavana päivänä makoiltiin sängyssä ja hän jauhoi siitä että meinaa koko ajan vetää housut alas kun on kotona tottunut olemaan alasti. Mä sanoin että anna mennä, älä musta välitä. Sit kun se oli siinä nakkena, mun kyynärpää sipaisi sen vehjettä kun selitin jotain asiaa. Se oli silleen "AAA noniin koskit siihen, koske lisää" ja työnsi mun käden haaroihinsa. Mulla oli kuvottava olo ja menkkakivut joten otin käden pois. Se tungettiin takaisin ja otin pois, tungettiin takaisin ja otin pois. Sitten ajattelin että otan edes paremman asennon eli meen osittain miehen päälle. Hän työnsi mut pois ja nauroi "Turhauttaako??" Sanoin että ei oo fiilistä ja koen tilanteen ikävänä. Hän vaan torui

Miksi, oi miksi!?

Vierailija
70/119 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti ekoilla treffeillä kävi exät läpi, myöhemmin ilmoitti että pelkää naisten myrkyttävän hänen ruokansa ja viiltävän kurkun auki takaapäin. Miehet kuulemma sitten taas ei pelota koska ovat reiluja ja lyövät rehellisesti edestä. Kumminkin itse sanoi romantisoivansa sitä asiaa kun hänellä on isot lihakset. Että vaikka jollain jampalla on paljon rahaa niin hänpä pystyy sen ta p pa maan.

Olihan se ihan komea, ja hyvä puhumaan. Mutta silti voi pyhä jysäys mikähän mielenhäiriö mulla oli meneillään?

Kuulostaa joltain Putouksen sketsihahmolta.

Vierailija
71/119 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Isoin red flag" on kun jauhat tuota typerää anglismia!

Ole vaik kuin komee/nätti että sukat pyörii jalassa niin baaritiskille jäät!

Samaa ajattelin. Varoitusmerkki on suomea ja sopii tarkoitukseen.

Vierailija
72/119 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esti näköjään kysymyksen lukemisen mutta ei kälätyksen tarvetta.

P.S. Kuka nykyaikana käsittää baaritiskin ainoana parinmuodostuspaikkana?

Onnistuu se näille myös tanssilattialla, josta sitten siirrytään tauolle baaritiskin luo.

En ole baarista koskaan miestä bongannut suhteeseen. Vain koulusta, työpaikalta, kaveripiiristä tai harrastuksesta.

Vierailija
73/119 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko tähän ketjuun pystynyt vastaamaan normaalisti jos olisi käyttänyt vain sinun ja kaltaistesi suosimaa kieltä? Missä sen sääntökirjasen saa käydä lukemassa niin ei mene sitten väärin?

Vierailija
74/119 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko tähän ketjuun pystynyt vastaamaan normaalisti jos olisi käyttänyt vain sinun ja kaltaistesi suosimaa kieltä? Missä sen sääntökirjasen saa käydä lukemassa niin ei mene sitten väärin?

Mahdollisesti.

Ei ole mitään sääntökirjaa. Pääsääntö on, että kirjoitetaan samalla kielellä koko viesti. Ei ole syytä korvata joitakin sanoja englanninkielisellä.

Vierailija
75/119 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä skippasin korona kusetuksen ja myrkkypiikit, olin jo huijjauksen alkaessa tietoinen että on vedätys. Tänäpäivänä totuus onkin jo kaikille selvinnyt, trumppi alkaa ensiviikolla kopittamaan suurimpia huijjareita amerikoissa ja myöhemmin muuallakin...suomessakaan eivät päävalehtelijat ole turvassa vankilalta.

Onko joku sun kanssa tästä huolimatta? Hänen kannattaisi vastata tähän ketjuun.

Vierailija
76/119 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ignoorasin sen kun tyyppi 'kosti' sen että mulla oli menkat silloin kun tavattiin tokan kerran ja menin hänen luokseen yöksi. Ekaks yöllä otti mut lusikkaan ja kouri, sit sanoi "hyvää yötä" ja vetäytyi pois (ilmeisesti tarkoitus oli 'kiusata' minua?). Seuraavana päivänä makoiltiin sängyssä ja hän jauhoi siitä että meinaa koko ajan vetää housut alas kun on kotona tottunut olemaan alasti. Mä sanoin että anna mennä, älä musta välitä. Sit kun se oli siinä nakkena, mun kyynärpää sipaisi sen vehjettä kun selitin jotain asiaa. Se oli silleen "AAA noniin koskit siihen, koske lisää" ja työnsi mun käden haaroihinsa. Mulla oli kuvottava olo ja menkkakivut joten otin käden pois. Se tungettiin takaisin ja otin pois, tungettiin takaisin ja otin pois. Sitten ajattelin että otan edes paremman asennon eli meen osittain miehen päälle. Hän työnsi mut pois ja nauroi "Turhauttaako??" Sanoin että ei oo fiilistä ja koen tilanteen ikävänä. Hän vaan torui

Ei millään pahalla, mutta olitko täysissä järjissä tuolloin???

Vierailija
77/119 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun mies istui sängyllä (toka tapaamisemme, olimme hänen luonaan ja minä tullut sinne matkan takaa yöksi) ja katsoi kauhulla mahaani. "Onks toi oikeesti osa sua vai turvottaako menkat?!?!" Sanoin että turvottaa kyllä, mutta... ja mies keskeytti: "On se muulloinkin siinä". Olin epäuskoinen kun muutoin meillä oli ollut niin mukavaa. Sitten hän alkoi tökkiä mahaani vaikka tiesi minun makaavan siinä menkkakivuissa ja vatsanväänteissä. Kun sanoin että tuntuu epämukavalta hän ei suinkaan lopettanut vaan jatkoi vain. Sitten nousi sängylle seisomaan ylleni ja otti puhelimen käteensä. "Mä haluaisin läiskäistä tän täysillä tohon, kattoo millainen ääni siitä kuuluu!"

Aloin oikeasti vähän pelätä, tyyppi tuntui muuttuneen jotenkin arvaamattomaksi.

Silti. SILTI viestittelin vielä tän kanssa. "Onhan se muuten niin kiva". Huonosti kävi.

Ei ikinä toisella tapaamisella mitään yökyläilyjä kaukana kotoa, tuo on ihan oikea terveysuhka! Onneksi ei käynyt mitään.

Vierailija
78/119 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesvihaketju ilmiannettu.

👴🏻Mieffiha ketfju ilmfiannetthu!!!!!! 😆🤣

Vierailija
79/119 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä naisella paljastui että on lapsia.

Vierailija
80/119 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin naista, josta aistin että hänellä todennäköisesti on jotain lievää mt-ongelmaisuutta, mutta olin siinä vaiheessa niin hullaantunut etten antanut sen häiritä. Nainen lopetti suhteen myöhemmin ja se otti koville. Noin vuotta myöhemmin huomasin sekä netissä että livenä, että kyseisellä naisella ei todellakaan ole kaikki hyvin. Loppujen lopuksi hyvä, että juttumme päättyi ennenkuin mitään siitä ehti muodostua mitään vakituisempaa.

Itsekin sivuutin kaikki käsittämättömät pimahtelut sun muut, koska kokemusta ei ollut enkä tiennyt mikä on ns. normaalia. Olin niin ihastunut että ne aikansa sujahteli ohi. Jossain vaiheessa se v-käyrä alkoi itselläkin nousta munankuorilla kävelystä ja älysin pistää hommalle lopun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän seitsemän