Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoin red flag jonka olet sivuuttanut?

Vierailija
12.01.2025 |

Mulla pahin on niin paha etten kehtaa sanoa, mutta toiseksi isoin red flag jonka jätin huomioimatta oli se kun mies aloitti JOKA tarinan: "Yks nainen jota deittasin/tapailin/duunailin..." Kävi ilmi että tyyppi oli player, ja minäkin hämäännyin sen kanssa.

Kommentit (119)

Vierailija
81/119 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi valitteli eksästään, joka oli pettänyt ja jättänyt. Kuulemma naisiin ei voi luottaa. 

Muutenkin usein halventavia kommentteja naisista. Luulin hänen vitsailevan, eihän kukaan enää oikeasti nykypäivänä ajattele noin. No, kyllä ajattelee näköjään. 

Valitti aina traumoistaan ja minä tyhmänä ymmärsin, kun nyt on niin vaikeaa. Kaikki oli vaikeaa! Mistään ei saanut puhua, koska puhuminen ahdisti sekin. Kuulemma työsti ongelmiaan kovasti, mitään tulosta ei vaan koskaan näkynyt. 

Töihin meno ahdisti, kotityöt ahdisti, vastuu ahdisti, mikään negatiivisuus kotona ahdisti, puhuminen ahdisti... Minun piti vain loputtomiin ymmärtää, kun hän on niin herkkä. Ja olla aina iloinen ja kiva, täysin riippumatta siitä miten hän toimi. 

Eli minun olisi pitänyt vuodesta toiseen elättää, hoitaa kaikki kotityöt, paapoa ja palvella, saamatta  mitään takaisin. Mies makaili päivät sohvalla, kävi kalassa ja pelasi pleikkaa. 

On sitä nuorena tyhmä...

Vierailija
82/119 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paniikinomainen kiire muuttaa suhde tapailusta seurusteluksi. Ei uskonut siltikään että haluan olla hänen kanssaan. Syytti pettämisestä naurettavilla "todisteilla" ja sai mustasukkaisuuskohtauksia jos telkkarissa oli komeita miehiä vaikka itse yhtä lailla katseli kaikkea mahdollista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/119 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä skippasin korona  myrkkypiikit, olin jo huijjauksen alkaessa tietoinen että on vedätys.

Tänäpäivänä totuus korona huijjauksesta onkin jo kaikille viksummille selvinnyt.

Trumppi alkaa ensiviikolla kopittamaan suurimpia huijjareita amerikoissa, ja myöhemmin muuallakin...suomessakaan eivät thl.än ja klobomariinin hallituksen päävalehtelijat ole turvassa vankilalta.

Vierailija
84/119 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kun miehen omat vanhemmat varoittivat, että mies on narsisti.

Heh, lapsuuden tunnekylmä ympäristö ja epäjohdonmukainen kasvatustyyli (lasta lahjotaan mutta myös esim piiskataan rajusti) näistä ne narsistit kehittyvät.

Ihan ok ihmisillä on sairaita lapsia. 

Vierailija
85/119 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suurin vastaan tullut, mutta suurin, jonka olen sivuuttanut... "Oon käsitellyt kaikki menneisyyden ongelmani".

Riiiiiiiight.

Käytännössä mikään, mitä jantteri itsestään kertoi, ei pitänyt paikkaansa. Mutta sellaista se on, kun haluaa nähdä itsensä tietynlaisena, vaikkei olisi. Ja on helpompi dumpata toinen kuin katsoa peiliin.

Itse sitä sentään tajuaa, ettei ole valmis eikä täydellinen. Jää edes yritystä kehitykselle.

Vierailija
86/119 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ignoorasin sen kun tyyppi 'kosti' sen että mulla oli menkat silloin kun tavattiin tokan kerran ja menin hänen luokseen yöksi. Ekaks yöllä otti mut lusikkaan ja kouri, sit sanoi "hyvää yötä" ja vetäytyi pois (ilmeisesti tarkoitus oli 'kiusata' minua?). Seuraavana päivänä makoiltiin sängyssä ja hän jauhoi siitä että meinaa koko ajan vetää housut alas kun on kotona tottunut olemaan alasti. Mä sanoin että anna mennä, älä musta välitä. Sit kun se oli siinä nakkena, mun kyynärpää sipaisi sen vehjettä kun selitin jotain asiaa. Se oli silleen "AAA noniin koskit siihen, koske lisää" ja työnsi mun käden haaroihinsa. Mulla oli kuvottava olo ja menkkakivut joten otin käden pois. Se tungettiin takaisin ja otin pois, tungettiin takaisin ja otin pois. Sitten ajattelin että otan edes paremman asennon eli meen osittain miehen päälle. Hän työnsi mut pois ja nauroi "Turhauttaako??" Sanoin että ei oo fiilistä ja koen tilanteen ikävänä. Hän vaan torui

Voi jösses minkälaisia ihmisiä tässä samassa maailmassa elää! Siinä on kaksi rehveliä löytänyt toisensa. Nakkena.

Vierailija
87/119 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettänyt jokaista exäänsä. Pitäisi varmaan kiittää onnea, ettei se lopulta edes huolinut minua, mutta ottaisin silmänräpäyksessä edelleen.

Vierailija
88/119 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äijä nro 1: jauhoi koko ajan exästään, joka oli kuulemma ollut hänen suurin rakkautensa. Myöhemmin paljastui että oli pahoinpidellyt tämän sairaalakuntoon.

Suuttui minulle, kun viikon seurustelun jälkeen en järjestänyt hänelle synttärijuhlia. Jouduin pyytelemään tätä kauheaa syntiäni anteeksi.

Äijä nro 2: uhkapeliongelma. Äijä nro 1:stä traumatisoituneena ajattelin, että ei se niin paha asia ole, sehän on vain rahaa.

Tän kanssa menin naimisiinkin. Erossa jouduin maksamaan sille kymppitonneja tasinkoa, Äijä kun oli pelannut omat rahansa ja minulla oli säästöjä.

Vierailija
89/119 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-yletön mustasukkaisuus 

-itkuherkkyys

-halu olla vain kahden, eristäytyä kavereista ja kaikesta

Vierailija
90/119 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli surkea suutelija, tuntuu kuin puolet mun naamasta olisi sen suussa.... Ei lupaillut hyvää seksin suhteen  

Vierailija
91/119 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin sivuutin aluksi eksästä jauhamisen. Olivat vasta eronneet ja mies oli harkinnut naimisiin menoa, joten ajattelin että haluaa vielä purkaa tunteitaan koska eksänsä oli hänelle ilmeisen tärkeä. Jauhaminen ei kuitenkaan loppunut, joten päätin tapailun parin kuukauden jälkeen. Miehessä oli muitakin isoja vikoja ja kerroin tapailun päättämisen syyksi myös jatkuvan eksästä vinkumisen. Ehkä mies tajusi ottaa opikseen. 

Vierailija
92/119 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensimmäistä kertaa miehen luona kyläillessä vannotti olemaan koskematta tiettyyn kylpyhuoneessa olevaan puteliin, koska se oli muisto hänen exästään. Tästä exästä ja hänen ihanuudestaan jauhoi vielä paljon myöhemminkin. Oli muitakin sekopäisiä asioita, mutta olin nuori, naiivi ja kunnollinen, ja ihan pihalla niistä piireistä joissa tämä herra pyöri.

Mä olen myös törmännyt näihin exiensä vanhojen tavaroiden palvojiin. Mutta nuorena ja naivina en ole osannut poistua taka vasemmalle. Yhdelläkin oli oikein pahvilaatikko kaapissa jossa oli monen exän tavaroita. Oli säästänyt mm. jonkun meikkikynän. 

Vierailija
93/119 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittailin jotain puoli vuotta ihan tavallisen tyypin kanssa mutta hän sanoi sitten että ei meistä mitään tule. Oli se vähän yli-itara ja sen semmoista, en kyllä pitänyt sen kaltaisista ominaisuuksista.

Katsoin uteliaisuuttani jonkun ajan kuluttua hänen facebookiaan ja kaveri osoittautui täysin paranoidiseksi skitsoksi! Kaikki olivat häntä uhkaamassa, asuntoyhtiö, poliisit, lääkärit, naapurit ja kuka nyt vain. Näki reikiä seinillään ja tavaroita hävisi mutta ne ilmestyivät takaisin.

Olin varmaan liian tavallinen ihminen hänelle tai sitten lakkasi ottamasta lääkkeitään, kun vaikutti niin seonneelta.

No onneksi lopetti seurustelun ja löysin sitten todella normaalin kumppanin, jolla ei ole mt-ongelmia.

Vierailija
94/119 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se taisi olla se Neuvostoliiton lippu siellä Tehtaankadun suurlähetystön tangossa.

Vierailija
95/119 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli surkea suutelija, tuntuu kuin puolet mun naamasta olisi sen suussa.... Ei lupaillut hyvää seksin suhteen  

Mun kohdalle osui kerran naaman nuolija. Ai kamala! Se oli niin kuvottavaa ja vei kyllä kaiken innon. Ilmeisesti piti naaman nuolemista jotenkin s*ksikkäänä tekona. 

Vierailija
96/119 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli feministi vihervassari  jolla oli naama täynnä lävistyksiä. Kyllä sitä pani mutta vain yhden kerran. Se on vielä tänä päivänäkin ainoa ihminen kenet ole koskaan joutunut blokkaamaan somessa

Vierailija
97/119 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asui kimppakämpässä ja sai raivarit muutamista tiskeistä, mitkä kämppiksensä oli jättänyt. Harjoitti kaikki ne likaiset astiat ja myös wokkipannun mikä oli liedellä.

Kiukutteli minulle asiasta lopun iltaa.

Olin nai'vi, nuori ja rakastunut. Muutin vielä yhteen hänen kanssaan. Sitten kun pari joulua myöhemmin pakenin  häntä turvakotiin viimeinkin heräsin.

Vierailija
98/119 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kohdalle osui kerran naaman nuolija. Ai kamala! Se oli niin kuvottavaa ja vei kyllä kaiken innon. Ilmeisesti piti naaman nuolemista jotenkin s*ksikkäänä tekona. 

Mäkin ihastuin yhteen naaman pesijä mieheen. En lähtenyt suhteeseen koska mies ei osannut suudella yhtään ja kaikki into meni siihen. Hän ei ymmärtänyt millään. Piti sitten tokaista totuus etteä et osaa suudella ollenkaan.

Vierailija
99/119 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ettei mies avautunut yhtään ajatuksistaan tai tunteistaan, oli suoranainen seinä vastassa. Koko ajan oli olo, että jotain on vialla. Juttujensa mukaan oli myös todella spontaani yllytyshullu ja bilehile, mikä olisi ollut muuten ok, mutta mies oli 30v ja hänellä oli pieni lapsi, jonka huoltajuuden olisi omien sanojensa mukaan halunnut itselleen. Ajattelin silloin, että miten ihmeessä hän kuvittelee pikkulapsen sopivan moiseen elämäntyyliin. Myöhemmin selvisikin, että mies valehteli minkä kerkesi ja pyöritti varsinaista naisrulettia. Lisäksi lasta hän ei ollut nähnyt pitkään aikaan, eli puheet yksinhuoltajuudesta olivat koko suoranaisia valheita tai persoonahäiriöisen sairaita haaveita.

Vierailija
100/119 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli naimisissa. Oli vielä kahden vuoden jälkeenkin... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi