Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoin red flag jonka olet sivuuttanut?

Vierailija
12.01.2025 |

Mulla pahin on niin paha etten kehtaa sanoa, mutta toiseksi isoin red flag jonka jätin huomioimatta oli se kun mies aloitti JOKA tarinan: "Yks nainen jota deittasin/tapailin/duunailin..." Kävi ilmi että tyyppi oli player, ja minäkin hämäännyin sen kanssa.

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies otti sängyssä Hessu Hopo naamarin pois.

Vierailija
42/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun miehen omat vanhemmat varoittivat, että mies on narsisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisella on naama täynnä lävistyksiä , iho täynnä tatuointeja ja tukassa enemmän väriä kuin Tikkurilan värikartasta sekä vihervasemmiatoa kannattava feministi.

Kokemus on tuonut mukanaan sen että nuo edellä mainitut red flagit oppi tunnistamaan että tietää vältellä tuollaisia naisia

Hyvät kyydit niiltä kyllä saa mutta muuten käytöstavattomuus ja jonkun asteiset mielenterveysongelmat koituu aina ylitsepääsemättömäksi.

Ainoat ihmiset ketä olen koskaan joutunut somessa blokkaamaan on tämän kaltaisia naisia kun häiriköintiä, pommitus ja se että ei jätä rauhaan on jotain aivan järkyttävää

Mutta noilta saa aina anaalia 💪🏻

Varmasti, jos anaalilla tarkoitat peukalosi ja etusormesi muodostamaa reikää. Ja tarkoitathan sinä.

Vierailija
44/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttui alun liehittelyn jälkeen todella kylmäksi, kaasuvalotti, valehteli, oli sata narsistiexää, kehui itseään lakkaamatta, teki feikin ja falskin olon, kuuma-kylmäsi, oli ihan fakin juntti käytöstavoiltaan, oli neuroottinen painonnostosta ja "jumpastaan", veti röökiä ketjussa, piti itseään muita parempana vaikka oli joku kivisepänrenttu perähikiältä jne jne jne. Silti olin ton kanssa kun "sillä on niin ihana puheääni ja älykkäät jutut". Voisinpa lyödä itseäni.

:D

Vierailija
45/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu

Vierailija
46/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihiys

Vierailija
47/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjän lippu

Vierailija
48/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Animea katsova mies.

Vierailija
49/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaketju ilmiannettu.

Vierailija
50/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin teini en osannut varoa pahoja viinaa juovia hyväksikäyttäjäpoikia. Luulin että muut ovat kunnollisia siinä missä itsekin. En tajunnut että keinotekoinen ystävällisyys ja outo ääni varoitti taas väkivaltaisesta manipuloivasta miehestä, en tiennyt että niitä on noin paljon tai ylipäänsä. Olinhan hyvin nuori. Parikymppisenä en osanut varoa negaavaa pelimiestä, outoja tyyppejä tarpeeksi tai muita negaavia täti-ihmisiä. Kesti kauan päästä irti. Tai sukulaisen temput.

Vierailija
51/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkuva valehtelu, ja valeet vielä luokattoman huonoja tyyliin "Ai oonko tehnyt jotain? No tein sen unissani." Ihan OK naama mutta omissa jutuissa kaikki tytöt oli kehunu komeeksi, ainakin nuorena. Ja monet naiset umpirakastuneita häneen. Naamaan oli toki myös tatskattu joku viikinkiriimu. Painonnosto intohimona, kroppa romuna jo vähän päälle kolmekymppisenä. Päihdetausta. Sopimaton seksuaalinen käytös. Oman siskon mielestä narsisti, entinen tuttu kertoili myös miten tää on pyöritellyt naisia.

Silti olin silleen vaan että mutku tää on niin rikki, tää pitää korjata ja paapoa ehjäksi <3

Aaaaaaargh

Vierailija
52/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Passiivisuus on aina ollut red flag. 

Vierailija
53/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä ignooraan miehen aloittentekokyvyttömyyttä ja huonoa kirjoitustaitoa. Kattellaan mitä tulee.

Vierailija
54/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ekoilla treffeillä kävi exät läpi, myöhemmin ilmoitti että pelkää naisten myrkyttävän hänen ruokansa ja viiltävän kurkun auki takaapäin. Miehet kuulemma sitten taas ei pelota koska ovat reiluja ja lyövät rehellisesti edestä. Kumminkin itse sanoi romantisoivansa sitä asiaa kun hänellä on isot lihakset. Että vaikka jollain jampalla on paljon rahaa niin hänpä pystyy sen ta p pa maan.

Olihan se ihan komea, ja hyvä puhumaan. Mutta silti voi pyhä jysäys mikähän mielenhäiriö mulla oli meneillään?

Vierailija
55/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies otti sängyssä Hessu Hopo naamarin pois.

Minä sanoin toisilla treffeillä miehelle, että ota nyt jo tuo Hessu Hopo -naamari pois. Mies neni vaikeaksi ja sanoi sitten, että ei mulla oo mitään naamarii

Vierailija
56/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuttui alun liehittelyn jälkeen todella kylmäksi, kaasuvalotti, valehteli, oli sata narsistiexää, kehui itseään lakkaamatta, teki feikin ja falskin olon, kuuma-kylmäsi, oli ihan fakin juntti käytöstavoiltaan, oli neuroottinen painonnostosta ja "jumpastaan", veti röökiä ketjussa, piti itseään muita parempana vaikka oli joku kivisepänrenttu perähikiältä jne jne jne. Silti olin ton kanssa kun "sillä on niin ihana puheääni ja älykkäät jutut". Voisinpa lyödä itseäni.

Onkohan sulla ollut aikoinaan mun viimeisin eksä? Tiedän, että hän on nuorempana ollut painonnostossa, polttaa edelleen ketjussa, oli kiviseppänä ennen nykyistä ammattiaan. Erosin miehestä ihan tuon kaasuvalotuksen, valehtelun, ja osittain hyvin narsistimaisen käytösen takia. Aivan mieletöntä henkistä väkivaltaa ja mietin noin kolmen vuoden suhteen aikana pariin otteeseen, että tapan itseni kun olen niin huono ihminen. Mikään ei ollut ikinä oikein tekemänäni, kaikki muut olivat aina parempia, lähestulkoon joka iltaista seksuaalista kaltoinkohtelua, puhasta valehtelua. Nyt olen kuusi kuukautta ollut erossa ja hän ei suostu lopettamaan viestittelyä tai mitään muutakaan. Jatkuvasti pommittamassa eri numeroista kun olen estänyt kaikkialta. Sosiaalisen median jätin hänen takiaan. Ero lähti siis ihan minusta kun en enää yksinkertaisesti pystynyt hänen kanssaan olemaan. Aloin saamaan niin pahoja fyysisiä oireita ja oli omankäden kautta lähtö lähellä. 

Vierailija
57/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäistä kertaa miehen luona kyläillessä vannotti olemaan koskematta tiettyyn kylpyhuoneessa olevaan puteliin, koska se oli muisto hänen exästään. Tästä exästä ja hänen ihanuudestaan jauhoi vielä paljon myöhemminkin. Oli muitakin sekopäisiä asioita, mutta olin nuori, naiivi ja kunnollinen, ja ihan pihalla niistä piireistä joissa tämä herra pyöri.

Vierailija
58/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se kun miehen omat vanhemmat varoittivat, että mies on narsisti.

Heh, lapsuuden tunnekylmä ympäristö ja epäjohdonmukainen kasvatustyyli (lasta lahjotaan mutta myös esim piiskataan rajusti) näistä ne narsistit kehittyvät.

Vierailija
59/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet naiset tuntuu sivuuttavan sen red flagin että mies on rikollinen.

Vierailija
60/119 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ferrarin tifo Hungaroringin F1-kisassa. Oli varmaan tenniskentän kokoinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi