Isoin red flag jonka olet sivuuttanut?
Mulla pahin on niin paha etten kehtaa sanoa, mutta toiseksi isoin red flag jonka jätin huomioimatta oli se kun mies aloitti JOKA tarinan: "Yks nainen jota deittasin/tapailin/duunailin..." Kävi ilmi että tyyppi oli player, ja minäkin hämäännyin sen kanssa.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen käyttää puheessaan tai kirjoittaessaan englantia ja suomea sekaisin. Armahdus annetaan mikäli hän on ulkomaalainen eikä osaa vielä kunnolla suomea.
Aika monelle, joka työssään tai ystävien kanssa käyttää paljon englantia, käy näin. Itseäni ei haittaa ollenkaan, ymmärrän englantia hyvin.
Kyvyttömyys olla selvinpäin seurassani. Aina pari kaljaa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Parin kaljan jälkeen on vielä selvinpäin
Vihervasemmistoa kannattava feministi. Kumpa olisin välittänyt merkeistä niin olisi tullut huomattavasti halvemmaksi ja helpommaksi monella tapaa. Oli huonoin sijoitus ikinä maksaa tälle treffit ravintolassa
Se että pidän itse keskustelua yllä ja nainen vain vastailee, eikä koskaan kysy mistään. Kertoo yleensä itserakkaista tai yksinkertaisista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vihervasemmistoa kannattava feministi. Kumpa olisin välittänyt merkeistä niin olisi tullut huomattavasti halvemmaksi ja helpommaksi monella tapaa. Oli huonoin sijoitus ikinä maksaa tälle treffit ravintolassa
Voitteko te mt-jankkajannut avata YKSI oma ketju jossa vänisette? Ja pysykää siellä. Mä alan kohta feministien kannattajaksi ja vihervasemmiston äänestäjäksi ihan vaan tämän saat a nan ulinan takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parin kaljan jälkeen on vielä selvinpäin
Niinpä selvä kuin Immonen.
Tupakointi ja päihteet on mulle nykyään hyviä syitä skipata alkava suhde. Olen oppinut kantapään kautta, et ei kannata enää lähtee näihin.
Nainen kertoi oikein käyvänsä terapiassa. Ja valtava virhe se muija oli, väkivaltainen ja sekosi.
Olin matkoilla ja tapailemani mies lupasi huolehtia kissastani. En ollut vastannut hänen viestiinsä heti, niin puhelin oli ruvennut täyttymään viesteistä joissa hän uhosi heittävänsä kissani ulos parvekkeelta.
Vierailija kirjoitti:
Naisella on naama täynnä lävistyksiä , iho täynnä tatuointeja ja tukassa enemmän väriä kuin Tikkurilan värikartasta sekä vihervasemmiatoa kannattava feministi.
Kokemus on tuonut mukanaan sen että nuo edellä mainitut red flagit oppi tunnistamaan että tietää vältellä tuollaisia naisia
Hyvät kyydit niiltä kyllä saa mutta muuten käytöstavattomuus ja jonkun asteiset mielenterveysongelmat koituu aina ylitsepääsemättömäksi.
Ainoat ihmiset ketä olen koskaan joutunut somessa blokkaamaan on tämän kaltaisia naisia kun häiriköintiä, pommitus ja se että ei jätä rauhaan on jotain aivan järkyttävää
Mutta noilta saa aina anaalia 💪🏻
Vierailija kirjoitti:
Mä ignoorasin sen kun tyyppi 'kosti' sen että mulla oli menkat silloin kun tavattiin tokan kerran ja menin hänen luokseen yöksi. Ekaks yöllä otti mut lusikkaan ja kouri, sit sanoi "hyvää yötä" ja vetäytyi pois (ilmeisesti tarkoitus oli 'kiusata' minua?). Seuraavana päivänä makoiltiin sängyssä ja hän jauhoi siitä että meinaa koko ajan vetää housut alas kun on kotona tottunut olemaan alasti. Mä sanoin että anna mennä, älä musta välitä. Sit kun se oli siinä nakkena, mun kyynärpää sipaisi sen vehjettä kun selitin jotain asiaa. Se oli silleen "AAA noniin koskit siihen, koske lisää" ja työnsi mun käden haaroihinsa. Mulla oli kuvottava olo ja menkkakivut joten otin käden pois. Se tungettiin takaisin ja otin pois, tungettiin takaisin ja otin pois. Sitten ajattelin että otan edes paremman asennon eli meen osittain miehen päälle. Hän työnsi mut pois ja nauroi "Turhauttaako??" Sanoin että ei oo fiilistä ja koen tilanteen ikävänä. Hän vaan torui
Siis menit tuon kuvottavan ällötyksen kanssa vielä naimisiin? Uskomatonta. Tyhmästä päästä ihan oikeasti kärsii koko ruumis.
-mies ei ollut koko aikuisikänään ollut sinkkuna, vaan lyhyitä muutaman vuoden suhteita kertynyt paljon -> ei kykene yksinoloon
-auttamattomat tunnetaidot
-alkava alkoholismi
-kaikki eksät muka narsisteja tmv
Eksä valehteli alusta lähtien kummallisista pikkuasioista, mutta annoin anteeksi ja yritin ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä ignoorasin sen kun tyyppi 'kosti' sen että mulla oli menkat silloin kun tavattiin tokan kerran ja menin hänen luokseen yöksi. Ekaks yöllä otti mut lusikkaan ja kouri, sit sanoi "hyvää yötä" ja vetäytyi pois (ilmeisesti tarkoitus oli 'kiusata' minua?). Seuraavana päivänä makoiltiin sängyssä ja hän jauhoi siitä että meinaa koko ajan vetää housut alas kun on kotona tottunut olemaan alasti. Mä sanoin että anna mennä, älä musta välitä. Sit kun se oli siinä nakkena, mun kyynärpää sipaisi sen vehjettä kun selitin jotain asiaa. Se oli silleen "AAA noniin koskit siihen, koske lisää" ja työnsi mun käden haaroihinsa. Mulla oli kuvottava olo ja menkkakivut joten otin käden pois. Se tungettiin takaisin ja otin pois, tungettiin takaisin ja otin pois. Sitten ajattelin että otan edes paremman asennon eli meen osittain miehen päälle. Hän työnsi mut pois ja nauroi "Turhauttaako??" Sanoin että ei oo fiil
En mennyt naimisiin. Hinguin.
Muuttui alun liehittelyn jälkeen todella kylmäksi, kaasuvalotti, valehteli, oli sata narsistiexää, kehui itseään lakkaamatta, teki feikin ja falskin olon, kuuma-kylmäsi, oli ihan fakin juntti käytöstavoiltaan, oli neuroottinen painonnostosta ja "jumpastaan", veti röökiä ketjussa, piti itseään muita parempana vaikka oli joku kivisepänrenttu perähikiältä jne jne jne. Silti olin ton kanssa kun "sillä on niin ihana puheääni ja älykkäät jutut". Voisinpa lyödä itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Nainen kertoi oikein käyvänsä terapiassa. Ja valtava virhe se muija oli, väkivaltainen ja sekosi.
Kävin treffeillä yhden naisen kanssa tässä äskettäin. Olin monessa mielessä viehättynyt, mutta kieltämättä isoja punaisia lippuja. Vaikutti alkoholisoituneelta, käy terapiassa, sanoi suoraan, että on omasta mielestään ikävä ihminen ja että tällä on joskus pahoja ajatuksia, työtön ollut ainakin jonkin aikaa, lukio jäi kesken yms. yms. Toisaalta tällä oli myös mukavia puolia, mutta joo, minun pitää jo luopua tästä ajatuksesta, että alan korjailemaan muita ihmisiä. Enkä yleensä niin ajattelekaan, mutta hänessä oli jotain erityistä. Mutta silti parempi jättää väliin ja taisi itsekin todeta, ettei meistä voi tulla mitään.
Nainen vei Raxiin syömään jollain etukupongeilla. 'Tarjosi vuorostaan' kun olin piffannut noin 10 ihan ok ravintolaillallista. Oli jostain Tampereelta tms landelta kotoisin ja kasvanut saituuteen (ja ho*raamiseen, mikä selvisi myöhemmin).
Naisella on naama täynnä lävistyksiä , iho täynnä tatuointeja ja tukassa enemmän väriä kuin Tikkurilan värikartasta sekä vihervasemmiatoa kannattava feministi.
Kokemus on tuonut mukanaan sen että nuo edellä mainitut red flagit oppi tunnistamaan että tietää vältellä tuollaisia naisia
Hyvät kyydit niiltä kyllä saa mutta muuten käytöstavattomuus ja jonkun asteiset mielenterveysongelmat koituu aina ylitsepääsemättömäksi.
Ainoat ihmiset ketä olen koskaan joutunut somessa blokkaamaan on tämän kaltaisia naisia kun häiriköintiä, pommitus ja se että ei jätä rauhaan on jotain aivan järkyttävää