Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isoin red flag jonka olet sivuuttanut?

Vierailija
12.01.2025 |

Mulla pahin on niin paha etten kehtaa sanoa, mutta toiseksi isoin red flag jonka jätin huomioimatta oli se kun mies aloitti JOKA tarinan: "Yks nainen jota deittasin/tapailin/duunailin..." Kävi ilmi että tyyppi oli player, ja minäkin hämäännyin sen kanssa.

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiteltiin ennen sovittua tapaamista (tässä vaiheessa oltiin jo tapailtu jonkin aikaa) ja jostain syystä tuli puheeksi, että mulla on menkat. No, ei mennyt puolta tuntiakaan kun mies jollain verukkeella perui koko treffit, vakuutteli kyllä ettei liittynyt mitenkään edellä mainittuun ja ei kiinnosta pelkkä seksi :D Toinen oli, kun käytiin yhdessä baletissa ja mies kohteliaasti laittoi puvuntakkinsa kävellessä mua lämmittämään, mutta heti ku tultiin alueelle missä olis mahdollisesti tuttuja/työkavereita liikkunut, niin vetäs takkinsa pikaseen pois ja livahti karkuun. Olin niin ihastunut, että ignoorasin kaikki merkit. Muitahan se pyöritteli koko ajan, oli varsinainen lauma naisia ja ei todellakaan kiinnostanut kuin panomielessä. 

Vierailija
102/119 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on myös siinä rajoilla, että kehtaako anonyyminäkään sanoa: mutta sivuutin neuropsykiatrisen sairauden, joka oli jo lapsena johtanut osastojaksoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks oli täynnä redflagejä. Puheltiin musiikkimausta, ja mun maku ei kelvannut. Haukkui lempiartistini maanrakoon. Toisilla treffeillä mentiin hänen luokse katsomaan leffaa. Jätti tekstityksen pois, vaikka sanoin etten englantia oikein osaa. Tokaisi vain, että kyllä kaikki nyt sen verran ymmärtää. Olisi pitänyt lähteä siinä vaiheessa! Mutta ei, makkariin siirryttiin... Kaveri oli taitonsa opetellut aikuisten filmeistä, ei siis mitään tutustumista toisen kehoon, lämmittelystä puhumattakaan vaan suoraan pukille ja tahtina katupora. Pari kertaa pyysin vaihtamaan vaihdetta, mutta ei kuunnellut. Viimein pyysin päästä päälle, että voisin itse määrätä tahdin, mutta siinä se sätki alla kuin mielipuoli. Jätin kaverin kylmästi siihen, jälkikäteen oli r**skattu olo...

Vierailija
104/119 |
18.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies alkoi seurustelun alkuvaiheessa rajaamaan, kenen ystävä saan olla. Omat miespuoliset ystävät piti mun jättää pois , kun ne ei ollut hänen ystäviä. Se ei voinut käyttää lakanoita tai pyyhkeitä, mitä oli mun nuoruuden poikaystävä käyttänyt. Ex-mies pisti valitsemaan sen tai perheeni välillä. Halusi pian lapsen, mitä ei hoitanut millään tavalla. Yms. Vuosiin mahtuu paljon.

Kyllä, menimme naimisiin ja olimme vuosikausia yhdessä. Liitto päättyi hänen salasuhteeseen. Hän selittää eron jälkeen joka puolelle älyttömiä valheita minusta ja uhriutuu täysin. Meillä molemmilla oli yhteinen rakkauden kohde liiton aikana, hän. Olisi pitänyt tajuta lähteä jo heti alkuvaiheessa tuosta suhteesta pois. Olin nuori ja typerä. Pahat traumat jäi.

Vierailija
105/119 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyvyttömyys olla selvinpäin seurassani. Aina pari kaljaa mukana.

Apua, mulla on tälläinen tyyppi nyt. Osaakohan koskaan ottaa rennosti selvinpäin? 

Vierailija
106/119 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen häätö.

Olin hienotunteinen enkä koskaan kysynyt asiasta. Asunto järjestyi. 

Vierailija
107/119 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-mies alkoi seurustelun alkuvaiheessa rajaamaan, kenen ystävä saan olla. Omat miespuoliset ystävät piti mun jättää pois , kun ne ei ollut hänen ystäviä. Se ei voinut käyttää lakanoita tai pyyhkeitä, mitä oli mun nuoruuden poikaystävä käyttänyt. Ex-mies pisti valitsemaan sen tai perheeni välillä. Halusi pian lapsen, mitä ei hoitanut millään tavalla. Yms. Vuosiin mahtuu paljon.

Kyllä, menimme naimisiin ja olimme vuosikausia yhdessä. Liitto päättyi hänen salasuhteeseen. Hän selittää eron jälkeen joka puolelle älyttömiä valheita minusta ja uhriutuu täysin. Meillä molemmilla oli yhteinen rakkauden kohde liiton aikana, hän. Olisi pitänyt tajuta lähteä jo heti alkuvaiheessa tuosta suhteesta pois. Olin nuori ja typerä. Pahat traumat jäi.

Törkeetä rajoittamista mieheltä, vain naisella on oikeus päättää, keitä ystäviä miehellä saa olla ja yleensä saako mies pitää yhteyttä lapsuuden perheeseensä.

Vierailija
108/119 |
15.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyvyttömyys olla selvinpäin seurassani. Aina pari kaljaa mukana.

Apua, mulla on tälläinen tyyppi nyt. Osaakohan koskaan ottaa rennosti selvinpäin? 

Mulla myös tämmönen kokemus. Mietin monesti johtuiko se musta, mutta nyt täysin alkoholisoitunut, eli joi muutenkin. 

Vierailija
109/119 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni.

Vierailija
110/119 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyyppi valitteli eksästään, joka oli pettänyt ja jättänyt. Kuulemma naisiin ei voi luottaa. 

Muutenkin usein halventavia kommentteja naisista. Luulin hänen vitsailevan, eihän kukaan enää oikeasti nykypäivänä ajattele noin. No, kyllä ajattelee näköjään. 

Valitti aina traumoistaan ja minä tyhmänä ymmärsin, kun nyt on niin vaikeaa. Kaikki oli vaikeaa! Mistään ei saanut puhua, koska puhuminen ahdisti sekin. Kuulemma työsti ongelmiaan kovasti, mitään tulosta ei vaan koskaan näkynyt. 

Töihin meno ahdisti, kotityöt ahdisti, vastuu ahdisti, mikään negatiivisuus kotona ahdisti, puhuminen ahdisti... Minun piti vain loputtomiin ymmärtää, kun hän on niin herkkä. Ja olla aina iloinen ja kiva, täysin riippumatta siitä miten hän toimi. 

Eli minun olisi pitänyt vuodesta toiseen elättää, hoitaa kaikki kotityöt, paapoa ja palvella, saamatta  mitään takaisin. Mies makaili päivät sohvalla,

Sanos muuta!

Vierailija
111/119 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies oli surkea suutelija, tuntuu kuin puolet mun naamasta olisi sen suussa.... Ei lupaillut hyvää seksin suhteen  

Niinpä. Niin totta.

Vierailija
112/119 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisella oli punainen lippu.

En muista tarkkaan, mutta jollakin vappumarssilla se on ollut 1980-luvulla. En kylläkään ole nainen. M51

Vierailija
113/119 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Isoin red flag" on kun jauhat tuota typerää anglismia!

Ole vaik kuin komee/nätti että sukat pyörii jalassa niin baaritiskille jäät!

Samaa ajattelin. Varoitusmerkki on suomea ja sopii tarkoitukseen.

Oisko tähän ketjuun pystynyt vastaamaan normaalisti jos olisi käyttänyt vain sinun ja kaltaistesi suosimaa kieltä? Missä sen sääntökirjasen saa käydä lukemassa niin ei mene sitten väärin?

Mahdollisesti.

Ei ole mitään sääntökirjaa. Pääsääntö on, että kirjoitetaan samalla kielellä koko viesti. Ei ole syytä korvata joitakin sanoja englanninkielisellä.

Minulle anglismien käyttö todella olisi varoitusmerkki. Toisaalta minusta ei kyllä olisi kumppaniksi kenellekään, koska suhtaudun intohimoisesti vain normatiiviseen kielioppiin ja Platoniin. Taidan itse olla varoitusmerkki.

N32, ei koskaan parisuhdetta.

Vierailija
114/119 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ihaili suunnattomasti isäänsä, joka oli pettänyt puolisoaan eli mieheni äitiä. Arvata saattaa, että mies oli isänsä kaltainen ja hankki sivusuhteen vuosi hääpäivämme jälkeen. Ero tuli.

Enää en ottaisi miestä, jolla on tuollainen tausta ja suhtautuminen pettämiseen.

Vierailija
115/119 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisko tähän ketjuun pystynyt vastaamaan normaalisti jos olisi käyttänyt vain sinun ja kaltaistesi suosimaa kieltä? Missä sen sääntökirjasen saa käydä lukemassa niin ei mene sitten väärin?

Mahdollisesti.

Ei ole mitään sääntökirjaa. Pääsääntö on, että kirjoitetaan samalla kielellä koko viesti. Ei ole syytä korvata joitakin sanoja englanninkielisellä.

Minulle anglismien käyttö todella olisi varoitusmerkki. Toisaalta

No mutta Platon...! 😍

Vierailija
116/119 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisesti.

Voi luoja mitä ylemmyyden tunnetta siellä :D

Vierailija
117/119 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisesti.

Minulle anglismien käyttö todella olisi varoitusmerkki. Toisaalta

Kuulostat todella puisevalta. Kyllä, olisit iso red flag.

Vierailija
118/119 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisesti.

Minulle anglismi

Kannan puisevuuteni ylpeydellä. Meitä on monenlaisia, eikä minun kielioppirakkauteni loukkaa tai satuta ketään.

Vierailija
119/119 |
16.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että mies rakastui jo kuvaan, ennenkuin edes tavattiin. Kun sitten tavattiin, katseli minua hullaantuneena, eikä edes kunnolla kuunnellut mitä sanoin. Hirveä puhelinpommitus päiväkausia, soitteli monta kertaa päivässä. Tämmöisestä tapailun aloituksesta on realiteetit kaukana, eikä nämä koskaan hyvin päätykään.

Ja tämä tilanne vielä näin viisikymppisillä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme