Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä järkeä elää kun tuntuu niin rumalta

Vierailija
12.01.2025 |

Pitäisi tehdä kauheasti kaikkia kauneusleikkauksia ym. että voisin elää onnellisena. Ilman niitä elämä tuntuu kauhealle ja haluan vaan kuolla koko ajan.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ajatellut lapsesta saakka. Minulla on ruumiinkuvanhäiriö. 

Vierailija
2/24 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että minullakin on se. Olen niin älyttömän tyytymätön ulkonäkööni ja haluaisin vaan kadota... :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa on rumana ja yksinäisenä ja nyt vanhana ja sairaana. No kuolema korjaa. 

Vierailija
4/24 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Vihaan itseäni enemmän joka päivä. Kartesiolaisen dualismin hengessä otan eron omasta ruhostani.

Vierailija
5/24 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkään miettinyt vaan, että ottaisin yliannostuksen jotain lääkkeitä. Loppuisi tämäkin paska. En näe itsessäni melkein mitään hyvää.

Vierailija
6/24 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jäi nuoruus elämättä tuon takia. Nyt yli 30v mietin, että hitto, mähän olin silloin vielä sentään nuori, kohta olen vanha ja vielä rumempi. Sen lisäksi vielä köyhä, kun ei opinnot eikä mikään elämässä silloin edennyt, kun oli niin ahdistavaa olla julkisilla paikoilla oman ulkonäkönsä kanssa, ainakin selvinpäin.

Vierailija
7/24 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos siitä ei ole hyötyä, heitä se roskiin tai viskaa jorpakkoon vaikka heti.

Vierailija
8/24 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun teillä ei ole enää mitään menetettävää, miksi ette alhaisia nauttia elämästä? 

Vierailija
9/24 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää, te ulkonäkökeskeiset.

Vierailija
10/24 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus se on väärä kehonkuva. Kaikki rumuus ei ole totta. Ei tarvitse olla huippumallin näköinen. Lisäksi voi keskittyä muuhun ja muihin asioihin. Korostaa kauniita piirteitä väreillä. Mutta jokaisella on tietysti aknensa ja iho-ongelmat, sun muut. Minkä sille voi.

Vierailija
11/24 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin leikkauttaa mun nenän, mistä olin kärsinyt aina. Mutta eipä se mitään auttanut oloon.

Vierailija
12/24 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin tyhjäpää, että ulkonäkö on kaikki kaikessa ja koko elämän tarkoitus, niin kannattaakin vetää ittensä jojoksi olkkarin lamppuun saman tien. 

Vierailija
13/24 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten jos ja kun ne 25 kauneusleikkausta olisi tehty en olisi enää se joksi synnyin ja varmaan tappaisin itseni. Olen syntynyt kuolemaan. En voi nauttia elämästä.

Vierailija
14/24 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei oo mitään häiriötä, oon vaan aina ollut ruma, myös muitten mielestä. eri

Vierailija
15/24 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on niin tyhjäpää, että ulkonäkö on kaikki kaikessa ja koko elämän tarkoitus, niin kannattaakin vetää ittensä jojoksi olkkarin lamppuun saman tien. 

Valitettavasti miehille olen ollut liian ruma (heidän omien sanojensa mukaan) enkä siis ole saanut parisuhdetta enkä perhettä, mielestäni pinnallisuus on siis myös vähän muiden kuin minun ongelmani. 

Vierailija
16/24 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariutumishaaveista kun pääsin yli, olen kyllä löytänyt elämässä muuta, jonka takia täällä viitsii vielä pyöriä.

Vierailija
17/24 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä epäilen sen johtuvan rakkaudettommasta lapsuudesta, ikävistä kommenteista koskien ulkonäköä. Miehille usein olin ilmaa tai pilkankohde. Jokin on siis vikana. En ole valinnut tyhjäpäisyyttä itse. Se on ollut kohtaloni ja se on varmasti kuolemani.

Vierailija
18/24 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kävin leikkauttaa mun nenän, mistä olin kärsinyt aina. Mutta eipä se mitään auttanut oloon. Mahdollisesti

Näeitte että se ongelma on psyykepuolella.Mahdollisesti turhaa pohdiskelua.

Vierailija
19/24 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ruma, mutta mitä sitten? Miksi asiaa surisin?

Vierailija
20/24 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siinä sitten auta kun heittää lusikka nurkkaan.