Jäi epäselväksi tuosta IL:n jutusta, että mikä se syy oli ettei persu päässyt lennolle
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5ef7e096-0be9-4376-a21b-b472ee85b…
Tuossa ääni nauhassa ei tuo henkilö ole kovinkaan päihtynyt, joten täytyy olla joku muu syy. Mitä siellä on tapahtunut?
Kommentit (411)
Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emo on vassari
Linkki?
Muun muassa Huhtasaaren mukaan kaikki muut kuin persut ovat kommunisteja.
Eli siis tietenkin emo oli kommunisti.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö te shiish th-th-eeeedä, khukha minää olleeen, prkl? Minä enn ole hhhhilj aa. Ole shinä huopiip piip hiljaa! Niin!
Ap on nyt hiljaa ja lukee kaikki ne jutut, niitä lienee kymmenkunta jo eri lehdissä. Äijä itse myönsi olleensa kännissä ja pyysi käytöstään anteeksi. On sillä lailla esim. Vornasta erittäin paljon älykkäämpi.
Vasemmistolainen taas määrämäässä kuka saa puhua ja mistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden jatkuvien sekoilujen ja mokailujen, sekä kansankurjistuksen ja ennätysm a a h a n m u u t on sallimisen jälkeen kysyisin, että mikä ihme voi olla kenelläkään motiivi äänestellä näitä huruja?
Ketä muuta vois äänestää? Ei ole toista puoluetta joka ajaisi suomalaisen asioita. Jokainen meistä voi valita ketä äänestää. Itse äänestän naispersuja aina. Ne eivät ahdistele tai läträä viinan kanssa.
Talouden tuhoaminen ja ihmisten kurjistus ajaa suomalaisen asiaa 😂
Edellinen hallitus teki tuota.
Perssulit on erityistarkkailussa. kaikki saa näyttää mieltään vaikka asiakaspalvelussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka teistä ei yrittäisi puolustautua jos joutuu epäoikeudenmukaisesti kohdelluksi?
Tämä.
Kaikki rikolliset yrittää puolustautua ja vaativat kaikenlaisia todisteita, lakipykäliä ja tieteellisiä mittauksia. Todisteet on kuitenkin aina feikkejä, lait on noitavainoihin kirjoitettuja ja tiede on perseestä.
Lisää puolusteluja pikkuPersut jaksaa jaksaa Riituli täti on teistä niin ylpeä.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se henkilökunta ketään syyttä suotta lennolta poista. Siihen on aina syy, ja se syy löytyy siitä poistettavasta henkilöstä.
Kannattaisi sit varmaan kertoa se syy ja perustelut eikä inttää asiakkaan kanssa. Jos asiakas vaatii perustelut, ei perusteluksi riitä mutu.
Perusteluksi riittää se, että ole hyvä ja poistu.
Monilla muilla yhtiöillä on vielä tiukempi politiikka päihtyneiden suhteen. Ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Humalatila sinällään on syy poistaa henkilö paikalta.
Jos joku juo koneessa ja käy levottomaksi, hänet viedään mahdollisimman kauas muista matkustajista ja kiinnitetään paikalleen, jos ei suostu rauhoittumaan.
Maalaispersujen pitäisi pysyä kotona jos käytöstavat ovat noin heikot.
Kerropa minne vtuun niin levottomat koneessa saatetaan eroon muista matkustajista, kun kaikki paikat on täynnä?
Tiedän aeuraavan kerran sanoa lentoemolle, kun takana oleva tuuliviirin kasvattama lapsi sekoilee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden jatkuvien sekoilujen ja mokailujen, sekä kansankurjistuksen ja ennätysm a a h a n m u u t on sallimisen jälkeen kysyisin, että mikä ihme voi olla kenelläkään motiivi äänestellä näitä huruja?
Ketä muuta vois äänestää? Ei ole toista puoluetta joka ajaisi suomalaisen asioita. Jokainen meistä voi valita ketä äänestää. Itse äänestän naispersuja aina. Ne eivät ahdistele tai läträä viinan kanssa.
Talouden tuhoaminen ja ihmisten kurjistus ajaa suomalaisen asiaa 😂
Edellinen hallitus teki tuota.
Faktat kertoo ihan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se henkilökunta ketään syyttä suotta lennolta poista. Siihen on aina syy, ja se syy löytyy siitä poistettavasta henkilöstä.
Kannattaisi sit varmaan kertoa se syy ja perustelut eikä inttää asiakkaan kanssa. Jos asiakas vaatii perustelut, ei perusteluksi riitä mutu.
Perusteluksi riittää se, että ole hyvä ja poistu.
Ole hyvä ja potkut.
Vierailija kirjoitti:
Voiko lentoemäntä siis mielivaltaisesti päättää ettei joku henkilö tule lennolle? Ihmetyttää tuo ettei poistettua henkilöä puhalluteta.
kyllä voi, ilmassa ei tarvita riskitekijöitä. kuka ei sen vertaa osaa käyttäytyä että ilmaan asti pääsis?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketään siellä koneessa pitäisi puhalluttaa? Jos käytös on häiritsevää niin se on häiritsevää eikä se puhalluttaminen asiaa muuta.
Kyse on turvallisuudesta. Ei voi ottaa riskiä että häiriköinti jatkuu lennolla ja vaarassa on henkilökunta ja muut matkustajat.
ja thaimaan lento on aika pitkä, alkoholin vaikutus vahvistuu ilmassa + päihderiippuvaisilla on aina mukanaan joku salapullo tai saavat alkoa lennolla jostain lisää, niin se lisää riskejä. Oikeastaan lennoilla pitäisi kieltää alkoholitarjoilut kokonaan ja ihmisille pakollinen puhallustesti sisään mennessä
mikä juttu tää alkoholi vahvistuu ilmassa :D ja koneeseen ei pitäs mitään salapulloja saada sisälle.
Kysykäå siltä henkilöltä itseltään. Vaikka hänellä varmasti on puolueellenen näkemys, niin siitä.voi selvitä jotain. Jos haluatte selvyyden. Lentoemännillä on ohjeet ja tarkat sellaiset. Välilaskun tulee kalliiksi. Todella kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Humalatilan taso jota se vänkääminen ei edesauttanut lainkaan mitä tulee lennolle pääsyyn.
Yleensä humalassa olevat ei itse sitä humalatilaansa tajua. Monet on myös hyviä tarvittaessa skarppaamaan ja vakuuttelemaan, että pysyvät lennolla erossa juomista, mutta sitten se on juuri tuollaista vänkäämistä, että minä nyt kuitenkin itse tiedän paremmin, eikä tämä vielä tunnu missään, eikä minusta ole mitään häiriötä ja minua nyt kohdellaan väärin jne. jne. Voi kuvitella, että tuollakin koneessa on ollut satoja muitakin ihmisiä, joten eihän siitä tule mitään jos yhden kanssa joutuu koko lennon asiasta vääntämään. Eihän hän tuossakaan yhtään uskonut henkilökuntaa, ihan samanlaisena se käytös olisi jatkunut.
Persuloidien keskuudessa satojen kanssamatkustajien viivästyttäminen on ilmeisesti hienoa ja arvostettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä, kun nämä persu-ukkelit ei ikinä opi, että olipa kyseessä taksi, bussi, juna taikka lentokone, niin henkilökunnalla on valta päättää, kenen käytös ei oikeuta matkustamiseen.
Mitä tämä "persu-ukkeli" siis on tehnyt ettei päässyt koneeseen? Kiinnostaisi tietää etten itse syyllisty samaan.
Häiriköinyt. Meneekö jo perille? Kokeile toki itse, jos et usko.
Millä tavalla? Miten häiriköinti on käytännössä ilmennyt? Voisiko joku kertoa tämän jotta saataisiin asiaan selvyys eikä tarvitsisi jankata ja arvailla.
Jos alkaa riitelemään henkilök
Jos on lentokoneessa ja lentoemäntä on tehnyt päätöksen lennolta poistamisesta epäillyn liiallisen alkoholinkäytön vuoksi, niin ei siinä auta yhtään alkaa vänisemään vastaan. Siellä on voimassa ilmailulait. Jos haluaa jotenkn edistää omaa asiaansa, niin asiallisesti pyytää anteeksi lentoemännältä ja antaa asiallisen selvityksen haisemisestaan (jos sellaista on). Kaikenlainen jääräpäinen vastaanvänkääminen vain alleviivaa lentoemännän tehneen oikean päätöksen.
Voihan se haju tulla vaikka alkoholipitoisesta suuvedestä, tai ravintolassa kaatunut olutta paidalle (minulle kerran kävi näin, kun viereisen pöydän känninen suomiblondi kaatui oluensa paidalleni. En ehtinyt käydä vaihtamassa paitaa ennen lentokoneeseen menoa. Lentokoneessa lentoemäntä selvästi haistoi minusta oluen hajun ja heti selitin mistä oli kyse. Ajattelin, että parempi antaa selitys ennen lentokoneesta poistumispyyntöä. Asia oli täysin ok. Lentoemo sanoi, että jos jaksan odottaa nousun, niin voin sen jälkeen halutessani käydä vaihtamassa puseron. Sen tein ja hän oli sitten vielä etsinyt jostain suljettavan muovipussin, johon sain sen haisevan paidan laitettua. Varmasti näin oli kaikille lennon matkustajille paras).
Jos on liikaa humalassa niin koneesta pitää poistua.
Vierailija kirjoitti:
Perssulit on erityistarkkailussa. kaikki saa näyttää mieltään vaikka asiakaspalvelussa.
ei ketään oikeesti kiinnosta. politiikan fanittaminen on niiin vidun noloo
ja thaimaan lento on aika pitkä, alkoholin vaikutus vahvistuu ilmassa + päihderiippuvaisilla on aina mukanaan joku salapullo tai saavat alkoa lennolla jostain lisää, niin se lisää riskejä. Oikeastaan lennoilla pitäisi kieltää alkoholitarjoilut kokonaan ja ihmisille pakollinen puhallustesti sisään mennessä