Jäi epäselväksi tuosta IL:n jutusta, että mikä se syy oli ettei persu päässyt lennolle
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5ef7e096-0be9-4376-a21b-b472ee85b…
Tuossa ääni nauhassa ei tuo henkilö ole kovinkaan päihtynyt, joten täytyy olla joku muu syy. Mitä siellä on tapahtunut?
Kommentit (411)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä, kun nämä persu-ukkelit ei ikinä opi, että olipa kyseessä taksi, bussi, juna taikka lentokone, niin henkilökunnalla on valta päättää, kenen käytös ei oikeuta matkustamiseen.
Mitä tämä "persu-ukkeli" siis on tehnyt ettei päässyt koneeseen? Kiinnostaisi tietää etten itse syyllisty samaan.
Häiriköinyt. Meneekö jo perille? Kokeile toki itse, jos et usko.
Millä tavalla? Miten häiriköinti on käytännössä ilmennyt? Voisiko joku kertoa tämän jotta saataisiin asiaan selvyys eikä tarvitsisi jankata ja arvailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä, kun nämä persu-ukkelit ei ikinä opi, että olipa kyseessä taksi, bussi, juna taikka lentokone, niin henkilökunnalla on valta päättää, kenen käytös ei oikeuta matkustamiseen.
Mitä tämä "persu-ukkeli" siis on tehnyt ettei päässyt koneeseen? Kiinnostaisi tietää etten itse syyllisty samaan.
Tarkoittaa mitä? Jos pääsysi koneeseen estetään mielivaltaisesti ja SEN JÄLKEEN alat puolustautumaan niin sut julistetaan häiriköksi. Juttu on kyllä outo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden jatkuvien sekoilujen ja mokailujen, sekä kansankurjistuksen ja ennätysm a a h a n m u u t on sallimisen jälkeen kysyisin, että mikä ihme voi olla kenelläkään motiivi äänestellä näitä huruja?
Persuäänestelyn syy on useimmiten alhainen älykkyys tai luonnehäiriö. Tai molemmat.
Siis samat kuin vasemmiston äänestämisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näiden jatkuvien sekoilujen ja mokailujen, sekä kansankurjistuksen ja ennätysm a a h a n m u u t on sallimisen jälkeen kysyisin, että mikä ihme voi olla kenelläkään motiivi äänestellä näitä huruja?
Ketä muuta vois äänestää? Ei ole toista puoluetta joka ajaisi suomalaisen asioita. Jokainen meistä voi valita ketä äänestää. Itse äänestän naispersuja aina. Ne eivät ahdistele tai läträä viinan kanssa.
Talouden tuhoaminen ja ihmisten kurjistus ajaa suomalaisen asiaa 😂
Vierailija kirjoitti:
Oliko otettu huumetestit, jos vaikka oli amfetamiini pöllyissä?
Nyt ei ollut Sannuli kyseessä,jolta testi olisi pitänyt tehdä hiuksista,joku porissa sitä kysyi niin sai raivarin miksiköhän?
Miksi ketään siellä koneessa pitäisi puhalluttaa? Jos käytös on häiritsevää niin se on häiritsevää eikä se puhalluttaminen asiaa muuta.
Kyse on turvallisuudesta. Ei voi ottaa riskiä että häiriköinti jatkuu lennolla ja vaarassa on henkilökunta ja muut matkustajat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissä kuin apina ja käyttäytyi myös kuten apina.
Ei ollut, 0.6 ei ole apinakänni, kuuntele nauha
Nauhan perusteella on humalassa. Ja videon perusteella horjahtelee.
On muitakin päihteitä kuin alkoholi ja ne vaikuttavat eri tavalla ihmiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa mitä? Jos pääsysi koneeseen estetään mielivaltaisesti ja SEN JÄLKEEN alat puolustautumaan niin sut julistetaan häiriköksi. Juttu on kyllä outo.
Jos puolustautuminen on aggressiivisen oloista, puhutaan päälle, vedotaan omiin meriitteihin ja jankataan tilanteessa yli puoli tuntia niin, että koko muukin matkustajakunta kiinnittää huomiota, niin kyllähän se häiriökäyttäytymiseksi lasketaan.
Koo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka vi... asiasta nykyään pitää ilmoittaa lehdissä.
Niinkuin tanssimisesta yksityisjuhlissa.
Tai sometyrkkyjen huumebileet virka-asunnossa,kapteenittarena EX PM
Saahan sitä pään sekaisin muullakin kuin alkoholilla. Vaikka näille persuille se näyttää olevan ihan luonnollinen olotila olla tiutau ilman niitäkin. Ei ihme että noiden persujen suurin saavutus politiikassa on jatkuva sekoilu, meidänkin kylällä ehdokkaina oli pahimmat työnvieroksuja-kaljaveikot, jotka ei osaa muuta kuin soittaa suutansa huoltoasemalla päivät istuen. Missä persu, siellä ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla? Miten häiriköinti on käytännössä ilmennyt? Voisiko joku kertoa tämän jotta saataisiin asiaan selvyys eikä tarvitsisi jankata ja arvailla.
Jos alkaa riitelemään henkilökunnan kanssa, niin peli on menetetty. Eikö mene jo perille???
Kokeile itse!
Kapiaisilla on usein luonnostaan aika kova ääni että jos on alkanut puolustautumaan niin lentoemo tulkitsee uhkaavaksi.
Äijä itsehän kertoi tuon promillelukeman. Todellisuudessa voi olla mitä vaan ja siihen yhdistettynä p*ska käytös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Humalatila, voisin veikata.
Puhalsi 0,69 promillea eli lievästi päihtynyt.
Autolla ajamisen promilleraja on 0,5 siihen voi verrata 0,69 promillen lukemaan..Olen aina ihmetellyt sitä, että lentokoneen henkilöstö voi tehdä mielivaltaisia päätöksiä.
Niin ja tuo on otettu tilanteen jälkeen, vasta.
Jo pienikin humala aiheuttaa joillakin röyhkeää käytöstä, tasapainon huojumista. Esimerkiksi sitä, että nousee epävarmasti lentokoneen rappuset.
Lentokoneen henkilöstö on ammattitaitoista ja erittäin kokenutta porukkaa.
Sitäpaits eivät he tunne joitakin yksittäisiä kansanedustajia mistään. Tuokaan tyyppi ei ole koskaan ollut missään esillä, ja on ihan tavallisen näköinen kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä juuri. Kauhea persujen mollaus muttei vieläkään selviä mikä oli syynä? Olen itse vihreä enkä pidä persuista, mutta en jaksa ymmärtää miksi puoluetausta sotketaan tähän? Ei persu ole synonyymi hirviölle vaikkei heidän kanssaan olisikaan samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentokoneessa pyytäisin sinua poistumaan koneesta välittömästi. Että lento voi nousta ja matka alkaa ja voisit tulla ehkä seuraavalla lennolla jos rauhoitut sitä ennen.
Nyt et ole siinä kunnossa että voisit lentää tällä lennolla. Sinun parasta tässä vaan ajetellaan. Kiitos
Terv. Lentoemäntä
Vierailija kirjoitti:
Miksi ketään siellä koneessa pitäisi puhalluttaa? Jos käytös on häiritsevää niin se on häiritsevää eikä se puhalluttaminen asiaa muuta.
Kyse on turvallisuudesta. Ei voi ottaa riskiä että häiriköinti jatkuu lennolla ja vaarassa on henkilökunta ja muut matkustajat.
Tällaiset matkustajat aiheuttavat riskiä nyös sillä, että samanlainen käytös voi oikeassa hätätilanteessa olla todella vaarallista, eli kun ei kuunnella henkilökuntaa ja toimita ohjeiden mukaisesti, vaan jäädään jankkaamaan omiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan sama milloin alkaa häiriköimään, ulos, ut, out.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentokoneessa pyytäisin sinua poistumaan koneesta välittömästi. Että lento voi nousta ja matka al
Ei ole kyse minun mielikuvituslennosta vaan tästä tapauksesta. Mikset vastaa annettuun kysymykseen vaan keksit mielikuvituslennon jossa minä olen mielikuvitusasiakkaana riehumassa?
Varmaan se, että tuoksui vahvasti alkoholille sisään noustessaan, ja käynti, kävely ja koneeseen nouseminen epävarmaa / huojuvaa.
Ovella seisovat lentoemännäthän tarkkaikevat koneeseen tulijoita.