Jäi epäselväksi tuosta IL:n jutusta, että mikä se syy oli ettei persu päässyt lennolle
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5ef7e096-0be9-4376-a21b-b472ee85b…
Tuossa ääni nauhassa ei tuo henkilö ole kovinkaan päihtynyt, joten täytyy olla joku muu syy. Mitä siellä on tapahtunut?
Kommentit (411)
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä, kun nämä persu-ukkelit ei ikinä opi, että olipa kyseessä taksi, bussi, juna taikka lentokone, niin henkilökunnalla on valta päättää, kenen käytös ei oikeuta matkustamiseen.
Mitä tämä "persu-ukkeli" siis on tehnyt ettei päässyt koneeseen? Kiinnostaisi tietää etten itse syyllisty samaan.
Vierailija kirjoitti:
Joka vi... asiasta nykyään pitää ilmoittaa lehdissä.
Niinkuin tanssimisesta yksityisjuhlissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Humalatila, voisin veikata.
Puhalsi 0,69 promillea eli lievästi päihtynyt.
Autolla ajamisen promilleraja on 0,5 siihen voi verrata 0,69 promillen lukemaan..Olen aina ihmetellyt sitä, että lentokoneen henkilöstö voi tehdä mielivaltaisia päätöksiä.
Vaikka olisi kuinka pienet promillet, niin toiset muuttuvat rähisijöiksi vähästäkin viinamäärästä.
Alkaisin minäkin sanailemaan lentoemännälle ovella, jos katsoisi minun olevan humaltunut lasin viiniä jälkeen eikä laskisi koneeseen. Lentoemännät mitään jumalia ole ja jos katsovat henkilön olevan liian päihtynyt koneeseen, sitten pitäisi puhalluttaa eikä vain naamakertoimen mukaan toimia.
Koeta nyt ymmärtää, että promillet ei ratkaise, vaan se miten käyttäydyt. Rähisijä poistetaan vaikka olisi vesiselvä. Ja niin sen pitääkin olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentoemon mielipide,josta ei voi valittaa,jos tuoksahtaa alkoholille,niin peli on menetetty.
Myyhän ne siellä lennollakin alkoholia. Miksi eivät puhalluta? 0.69 ei ole kova humala, tunnin odottelun jälkeen voi aja autolla.
Eiköhän tuo 0.69 ole mg/l. Promilleissa n. 1,4.
Uutisessa puhutaan promilleista 0,69.
Juu, Immosen omien sanojen mukaan.
Miksi kukaan valehtelisi, kun asia on helppo tarkastaa myöhemmin.
Luulin että olisi riehunut, mutta puhui nauhalla rauhallisesti, vaikkakin paasasi. On ehkä saattanut olla ylimielinen vivahde käytöksessä, jonka lentoemäntä on sitten tulkinnut aggressiiviseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä, kun nämä persu-ukkelit ei ikinä opi, että olipa kyseessä taksi, bussi, juna taikka lentokone, niin henkilökunnalla on valta päättää, kenen käytös ei oikeuta matkustamiseen.
Mitä tämä "persu-ukkeli" siis on tehnyt ettei päässyt koneeseen? Kiinnostaisi tietää etten itse syyllisty samaan.
Häiriköinyt. Meneekö jo perille? Kokeile toki itse, jos et usko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentoemon mielipide,josta ei voi valittaa,jos tuoksahtaa alkoholille,niin peli on menetetty.
Sitten lennolla juodaan lasi kuohuviiniä ja tuoksahdetaan alkoholilta. Heittääkö ne lentokoneen ovesta ulos ilmalennon?
Ei heitä,olet juuri niitä jotka maksavat ylihintaisesta juomasta ja emot sinulle pokkuroivat,olet parasta A-ryhmää nääs.
Veikkaan että ei kenellekään tule mieleen pistää pihalle ihmistä kuin todellisesta syystä. Eli poistopäätös ei ole tullut tuon humalatilan takia vaan jonkun muun syyn takia.
Tuskin on henkilökunta alunperin tiennyt, että kyseessä on poliitikko. Niin nimetön poliitikko kaiken lisäksi.
Kannattaa Immosen pitää suunsa kiinni, kun menee uudelle lennolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kovemmassa humalassa kuin 0.69 promillea ja pääsin lennolle. Tarjosivat jopa lisää. Eli tuskin humalatila on ollut ainoa asia.
Eihän se olekaan. Se ratkaisee, miten käyttäytyy.
Mikä käytöksessä oli vikana? Ihan vaan itseäni varten kysyn, jotta tietää kun seuraavan kerran lentokoneeseen pyrin.
Vierailija kirjoitti:
Emo on vassari
Linkki?
Kännissä kuin apina ja käyttäytyi myös kuten apina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autolla ajamisen promilleraja on 0,5 siihen voi verrata 0,69 promillen lukemaan..Olen aina ihmetellyt sitä, että lentokoneen henkilöstö voi tehdä mielivaltaisia päätöksiä.
Vaikka olisi kuinka pienet promillet, niin toiset muuttuvat rähisijöiksi vähästäkin viinamäärästä.
Alkaisin minäkin sanailemaan lentoemännälle ovella, jos katsoisi minun olevan humaltunut lasin viiniä jälkeen eikä laskisi koneeseen. Lentoemännät mitään jumalia ole ja jos katsovat henkilön olevan liian päihtynyt koneeseen, sitten pitäisi puhalluttaa eikä vain naamakertoimen mukaan toimia. <
uutisessa ei puhuttu rähisemisestä. Uutisesta sai kuvan, että henkilöä ei laskettu koneeseen humalatilan takia. Tämä ilmeisesti johti siihen, että henkilö kysyi perustelua lentoemolta ja lentoemo vastasi syyksi humalatila (ääninauha). Henkilö vaati sen jälkeen puhalluttamista..
No, tapauksen uutisoinnin jälkeen asiasta varmasti tutkittaneen perusteellisemmin ja tiedetään sitten se oikea syy.
Vierailija kirjoitti:
Kännissä kuin apina ja käyttäytyi myös kuten apina.
Ei ollut, 0.6 ei ole apinakänni, kuuntele nauha
Vierailija kirjoitti:
Luulin että olisi riehunut, mutta puhui nauhalla rauhallisesti, vaikkakin paasasi. On ehkä saattanut olla ylimielinen vivahde käytöksessä, jonka lentoemäntä on sitten tulkinnut aggressiiviseksi.
Jos on 40 minuuttia paasannut koneen välitilassa ja kieltäytynyt poistumasta koneesta, niin ei tuo ihan normaalia käytöstä ole.
Onneksi ei sentään kajonnut lapsiin. Tällainenkin henkilö peräpersuilla on oikein ministerinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä tässä juuri kysyttiin, mikä se syy oli? Mitä on tapahtunut? Ääninauhan perusteella ei todellakaan ollut humalassa, joten syy oli joku muu. Ehkä liberaali lentoemäntä näki tilaisuuden näpäyttää persua. 😂
Miten len
Sehän kertoi olevansa persu. Ei olisi kannattanut.
No eihän se sitä kertonut, ennen kun sitä oli jo kielletty pääsemästä lennolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kovemmassa humalassa kuin 0.69 promillea ja pääsin lennolle. Tarjosivat jopa lisää. Eli tuskin humalatila on ollut ainoa asia.
Eihän se olekaan. Se ratkaisee, miten käyttäytyy.
Mikä käytöksessä oli vikana? Ihan vaan itseäni varten kysyn, jotta tietää kun seuraavan kerran lentokoneeseen pyrin.
Jos et kysymättä osaa käyttäytyä niin että pääset lentokoneen kyytiin, niin sinun on varmaankin paras pysytellä paikallisbusseissa.
On tietty setämiesryhmä, joka ei osaa kännissä pitää suutaan kiinni. Tilannetaju hakusessa. Kenenkään ei tarvitse kuunnella känniääliön älämölöä! Potku perseelle vaan ja ULOS!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti pitänyt meteliä ja tuoksahtanut alkoholilta ja näyttänyt siltä että on nautittu.
Jos räyhää koneessa, niin tuskinpa siinä vaiheessa tuo promilleiden määrä olisi vaikuttanut mihinkään vaikka poliisit olisivat suostuneetkin mittaamaan koneessa.