Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älykäs mies ei kiinnosta naista

Vierailija
12.01.2025 |

Opiskelen fysiikkaa eikä missään ole tullut vastaan niin paljon sinkkumiehiä kuin täällä. Jopa intissä joillain töhöillä reppanoilla oli nainen, mutta fyysikkojen saunailtojen keskustelujen perusteella lähes kaikki ovat ilman naista. Miksei älykäs mies kiinnosta naisia?

Kommentit (145)

Vierailija
81/145 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älykkäitä miehiä ei ole olemassakaan. Koulutus ei tee älykkääksi.

Albert Einstein oli älykäs mies. Onko historiassa ollut lainkaan älykkäitä naisia?

... :D Einstein oli itse naimisissa poikkeuksellisen älykkään fyysikkonaisen kanssa jonka nykypäivänä uskotaan vaikuttaneen mm. suhteellisuusteorian kehitykseen joskaan ei elämänsä aikana saanut siitä koskaan huomiota. 

Vierailija
82/145 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se fysiikan opiskelu liittyy älykkyyteen? 

Aihetta on tutkittu aika paljon ja keskimäärin älykkäimmät opiskelijat löytyvät fysiikan ja matematiikan laitoksilta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/145 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa kyllä fiksut miehet, heissä vaan on aika vähän semmoisia kivannäköisiä ja ekstrovertteja, mutta kyllä niitäkin aina löytyy :) Löysin kuitenkin lopulta omani!

Ja sama ongelma myös toisinpäin:

Yksi mun hyvä ystävä on fysiikan tohtori ja hänellä on kyllä aika paljon menekkiä, kun on kivannäköinen ja sosiaalinen, mutta on sitten itse tosi nirso naisten suhteen - haluaisi löytää jonkun tosi hyvännäköisen akateemisen urheilullisen nörttinaisen. Ei niitäkään sitten ihan puissa kasva

Vierailija
84/145 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehetkin valitsee mieluummin kauniin naisen kuin älykkään ruman naisen. 

Vierailija
85/145 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysiikkaa opiskeleva ei mitenkään automaattisesti ole sen älykkäämpi kuin esim. humanisti/sairaanhoitaja/autonkuljettaja jne. Voipi olla, ettei fysiikkaa opiskeleva ymmärrä ollenkaan ihmissuhde-aloja, taiteita, luovaa kirjoittamista, varhaiskasvatusta.

Vierailija
86/145 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sinkkuna ollessani tainnut tavata kuin yhden fyysikon, eikä meillä siinä mielessä ollut kemiaa. Missä teitä voisi tavata, käyttekö itse missään? 

Fyysikoilla on vain fysiikkaa.

Vierailija
87/145 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä tiedä onko fyysikko sen älykkäämpi kuin vaikka hammaslääkäri tai hevoskouluttaja. Tiedän yhden fyysikon, on todella töykeä, pitää itseään niin fiksuna mutta ei osaa käyttäytyä kohteliaasti. On kyllä hauska välillä mutta mä en ihmettele ettei sillä ole kavereita saati sitten ystäviä. Ei se yhden alan tai kahden alan tietämys älykkääksi tee.

Vierailija
88/145 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aihetta on tutkittu aika paljon ja keskimäärin älykkäimmät opiskelijat löytyvät fysiikan ja matematiikan laitoksilta. 

Älykkyyttä on montaa lajia.

Vierailija
89/145 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vika ole älyssä vaan olemattomissa sosiaalisissa taidoissa. Olen useampaa maisteria deittaillut ja kaikilla oli ongelmia normaalissa kanssakäymisessä. En halua alkaa äidiksi aikuiselle miehelle vaan tasavertaisen kumppanin.

Vierailija
90/145 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heitäks linkin vaikka kolmeen tutkimukseen?

Vierailija
91/145 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkäävät älykkyydestä, mutta enemmän sellaisesta ns. humanistisesta älykkyydestä eikä niinkään luonnontieteellisestä sellaisesta, joka menee usein ns. autismin puolelle ja on tylsää. 

Osaatko avata tätä tarkemmin? En näe näitä kovin erilaisina. Molemmissa tarvitaan laajojen kokonaisuuksien sekä syy-seuraussuhteiden ymmärtämistä ja analyyttista ajattelua.

Toki mutta kokonaisuuksien hahmottaminen ja ajattelu kanavoituu eri tavalla. Kyse on siis näiden soveltamisesta. Humanisti puhuu ihmisistä, luonnontieteilijä taas luonnosta enemmän tämän omilla ehdoilla. Naiset nyt vain ovat kiinnostuneempia ihmisistä kuin miehet, joten älykkyys ihmistoiminnan suhteen on viehättävämpää, ja käytännössä näyttäytyy esimerkiksi stimuloivampina keskusteluina ja kehittyneempänä empatiakykynä. -sama

Vierailija
92/145 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tykkäävät älykkyydestä, mutta enemmän sellaisesta ns. humanistisesta älykkyydestä eikä niinkään luonnontieteellisestä sellaisesta, joka menee usein ns. autismin puolelle ja on tylsää. 

Osaatko avata tätä tarkemmin? En näe näitä kovin erilaisina. Molemmissa tarvitaan laajojen kokonaisuuksien sekä syy-seuraussuhteiden ymmärtämistä ja analyyttista ajattelua.

Toki mutta kokonaisuuksien hahmottaminen ja ajattelu kanavoituu eri tavalla. Kyse on siis näiden soveltamisesta. Humanisti puhuu ihmisistä, luonnontieteilijä taas luonnosta enemmän tämän omilla ehdoilla. Naiset nyt vain ovat kiinnostuneempia ihmisistä kuin miehet, joten älykkyys ihmistoiminnan suhteen on viehättävämpää, ja käytännössä näyttäytyy esimerkiksi stimuloivampina keskusteluina ja kehittyneempänä empatiakykynä. -sam

Uskotko itse näihin juttuihin? 🥲

Vierailija
93/145 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki naiset rakastavat älykkäitä miehiä, mutta joko te itseänne älykkäinä pitävät ette todellisuudessa ole sitä tai sitten te saunotte poikaporukassa (!!!) joten ette tietenkään tapaa naisia ollenkaan.

Pankaa toisianne niin tajuatte, mitä oikeasti olette.

Ei ole merkki korkeasta älykkyydestä tulla tänne poraamaan, miksei naiset tule teitä kotoa ja saunasta hakemaan.

Vierailija
94/145 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi nyt, mutta ei ole. On monenlaisia kiinnostuksenkohteita ja etevyyttä eri asioissa, mutta älykkyyttä on vain yhdenlaista.

Ap:lle tiedoksi: sinä et ole älykäs, koska jankutat tuota ikuista typerää kliseekokoelmaa ja kuvittelet, että naiset sillä lämpiää. Eivätkä ole älykkäitä ne muutkaan fyysikot, jos heillä on sama kyvyttömyys kommunikoida ja harrastaa asioita tosen sukupuolen kanssa. Keskenään pojat saunoo Otaniemessä ja ruikuttaa, hyi helvetti.

Enkä nyt todellakaan tarkoita, että naiset haluaisivat saunoa teidän kanssanne. Jos haluaisivat, siellähän niitä sitten olisi. Teissä on jotain pahasti vialla, tuon sukupolven pojilla.

Vierailija
95/145 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen toki älykäs mies, mutta jos puhutaan persoonallisuuden piirteistä, jota naisessa arvostan, niin älykkyys ei ole ensimmäinen listallani. Nykyään on niin paljon erilaisia älykkyyskäsitteitä (tunneäly, sosiaalinen äly, analyyttinen äly, luova äly, kiteytynyt äly, jne.), ettei älykkyyssanalla ole enää mitään eksaktia merkitystä. 

Huumorintajuisuus on kyllä erinomainen piirre, jota arvostan, joka kertoo naisesta, että tämän mieli on riittävän avoin, ja että tämän intuitio toimii ainakin jollakin tasolla. Intuitio on tärkeä asia oppimisessa, ja kaikessa muussakin, koska sen avulla löydetään sanojen ja asioiden konkreettinen merkitys. Huippukorkean älykkyysosamäärän ihminen pärjää hyvin abstraktissa matematiikassa, jossa konkreettisia merkityksiä ei tarvita, muttei ymmärtäisi mitään soveltavasta matematiikasta, jos ei omaisi hyvää intuitiota. Intuitiivista ajattelijoita on oikeasti vähän, ja intuitiiviset ajattelij

Kiitos tästä seminaarista 

Vierailija
96/145 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on helppoja. Ei tarvitse kuin esittää kiinnostunutta ja ylläpitää keskustelua. Jännämiehenä olen testannut, että voin sanoa melkein mitä vain niin flaksi käy. Olen myös testannut että flaksi loppuu, kun ei puhu mitään, joten siinä on avain. Naisille pitää puhua, vaikka se ei kiinnostaisi. Ei puhetta, ei läheisyyttä. Helpompi olisi jos, se p**** olisi kiinni puussa, eikä naisessa. Olisi metsät täynnä reippaita, nuoria miehiä.

T. ikäloppu gigolo

Vierailija
97/145 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Albert Einstein oli älykäs mies. Onko historiassa ollut lainkaan älykkäitä naisia?

On, häntä älykkäämpi Marilyn vos Savant.

Eikä ole. Marylin von Savant ei ole keksinyt mitään merkittävää. Luuseriakka siis.

Vierailija
98/145 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

... :D Einstein oli itse naimisissa poikkeuksellisen älykkään fyysikkonaisen kanssa jonka nykypäivänä uskotaan vaikuttaneen mm. suhteellisuusteorian kehitykseen joskaan ei elämänsä aikana saanut siitä koskaan huomiota. 

Älä valehtele. Miksi naiset valehtelevat? Heikon itsetunnon takia?

Vierailija
99/145 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos älykkyyttä on montaa lajia, sana älykkyys menettää merkityksensä. Monimieliset sanat eivät viime kädessä merkitse yhtään mitään. 

Vierailija
100/145 |
13.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi mutta riittävän älykästä miestä on vaikea löytää Suomesta. En tiedä löytyykö ainakaan sinkuista mutta ei se ole pakollista, seuraksi riittää fiksu, älykäs ja seurustelutaitoinen mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä viisi