Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älykäs mies ei kiinnosta naista

Vierailija
12.01.2025 |

Opiskelen fysiikkaa eikä missään ole tullut vastaan niin paljon sinkkumiehiä kuin täällä. Jopa intissä joillain töhöillä reppanoilla oli nainen, mutta fyysikkojen saunailtojen keskustelujen perusteella lähes kaikki ovat ilman naista. Miksei älykäs mies kiinnosta naisia?

Kommentit (145)

Vierailija
1/145 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on yleensä turhan tylsiä

Lobotomia korjaa ongelman

Vierailija
2/145 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysikot on huomattavasti älykkäämpiä kuin keskiverto mies ja heillä on yleensä palava halu siihen aiheeseen ja teorioihin. Älyä suurempi haaste on kyky puhua laajemmin naisia yleisesti kiinnostavista aiheista. DI.t on vähän sosiaalisempia, mutta ihan sama ongelma sielläkin on näiden "nörttien" joukossa. Fysikaalissa tieteissä on nykyisin n. 50 prossaa naisia, joten miksi sieltä ei löydy sopivaa? Luulisi, että yhdistäviä tekijöitä on. Ja onhan kemistit ja matemaatikotkin yleensä samassa kampuksessa. Itselleni kelpaisi varsin hyvin todella älykäs mies ja luulen, että moni matemaattisia aineita tai tekniikkaa lukeva nainen on ihan samaa mieltä kanssani. Fyysikot vaan valaa uskoa itseensä ja alkaa tutustua naisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/145 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei älykkyydessä ole mitään vikaa. Luultavasti vika on sosiaalisissa taidoissa. Korkea älykkyys ja hyvät sosiaaliset taidot kun harvoin kulkevat käsi kädessä.

Vierailija
4/145 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset" eivät ole mikään ameebamainen kokonaisuus. Naisia on yhtä paljon erilaisia, kuin miehiäkin. On älykkäitä, vähemmän älykkäitä, kauniita, vähemmän kauniita, hauskoja, vähemmän hauskoja jne... Universaalia naisille on se, että he haluavat mieheltä paitsi laadukkaita geenejä, myös resursseja elättää syntyvät jälkeläiset.

Älykkyys on itsessään naisten mielestä erittäin viehättävä ominaisuus. Vastustamattomaksi se muuttuu siinä vaiheessa, kun miehellä on kykyä muuttaa älykkyytensä maalliseksi menestykseksi - eli hankkia rahaa, autoja ja asuntoja.

Erittäin älykkäillä miehillä on naisten suhteen aivan eri tavalla valinnanvaraa kuin hölmömmillä kavereillaan. Rahaksi muutettu älykkyys korreloi naismenestyksen kanssa paremmin kuin pituus, lihaksikkuus tai mikä tahansa muu ominaisuus. Älykäs mies saa kyllä seuraa. Jos on siis oikeasti älykäs, ja kykenee muuttamaan älynsä varallisuudeksi..

Fyysikkojen saunaillassa toki porukka voi pitää itseään älykkäänä. Mutta todellinen älykkyys on sitä, että kykenee muuttamaan matemaattisen lahjakkuutensa rahaksi. Sen jälkeen naisia kyllä löytyy joka oksalta.

Vierailija
5/145 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäät ovat usein omahyväisiä ja heillä piikittelevä puhetyyli. Näiden kanssa pitäisi olla varuillaan kaiken aikaa, ettei tule nokitetuksi tai lytätyksi.  

Vierailija
6/145 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkääseen mieheen törmää yhtä usein, kuin siivekkääseen yksisarviseen metsässä.

Vierailija
7/145 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaanhan ei tule kotoa hakemaan treffeille. Eikä äly korvaa esim. puuttuvia sosiaalisia taitoja.

Oma kokemus on että fysiikkaa opiskelevien keskuudessa on aika heikot sosiaaliset taidot ja paljon introvertteja.

Vierailija
8/145 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Naiset" eivät ole mikään ameebamainen kokonaisuus. Naisia on yhtä paljon erilaisia, kuin miehiäkin. On älykkäitä, vähemmän älykkäitä, kauniita, vähemmän kauniita, hauskoja, vähemmän hauskoja jne... Universaalia naisille on se, että he haluavat mieheltä paitsi laadukkaita geenejä, myös resursseja elättää syntyvät jälkeläiset.

Älykkyys on itsessään naisten mielestä erittäin viehättävä ominaisuus. Vastustamattomaksi se muuttuu siinä vaiheessa, kun miehellä on kykyä muuttaa älykkyytensä maalliseksi menestykseksi - eli hankkia rahaa, autoja ja asuntoja.

Erittäin älykkäillä miehillä on naisten suhteen aivan eri tavalla valinnanvaraa kuin hölmömmillä kavereillaan. Rahaksi muutettu älykkyys korreloi naismenestyksen kanssa paremmin kuin pituus, lihaksikkuus tai mikä tahansa muu ominaisuus. Älykäs mies saa kyllä seuraa. Jos on siis oikeasti älykäs, ja kykenee muuttamaan älynsä varallisuudeksi..

Fyysikkojen

Höpönlöpön taas. Älykäs mies löytää luultavimmin älykkään naisen, joka ei ole riippuvainen miehen tuloista ja haluaa itsekin luoda uraa. Näiden älykkäiden yhteenlasketut tulot vastaan yhden rikkaan miehen tuloja ja takaa kummallekin varsin mukavan elämän. Tietenkin jos älykäs mies haluaa vain jonkun naisen, niin sitten varallisuus luo etumatkaa. 

Vierailija
9/145 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sinkkuna ollessani tainnut tavata kuin yhden fyysikon, eikä meillä siinä mielessä ollut kemiaa. Missä teitä voisi tavata, käyttekö itse missään? 

Vierailija
10/145 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sapiofiili ja naimisissa hyvin älykkään miehen kanssa. Olen itse yliopistolla töissä ja valehtelematta sen fysiikan käytävän älykkäät miehet kyllä erottuvat sekå habitukseltaan että käytökseltään muista - negatiivisesti. Huonosti pukeutuneita möllejä, noin karrikoiden. Kyse ei siis ole siitä, että älykkyys olisi turn-off, päinvastoin, mutta kun niitä muitakin ominaisuuksia tarvittaisiin, ei se yksin riitä. 

Vierailija
11/145 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älykkäät ovat usein omahyväisiä ja heillä piikittelevä puhetyyli. Näiden kanssa pitäisi olla varuillaan kaiken aikaa, ettei tule nokitetuksi tai lytätyksi.  

Ei pidä yhtään paikkaansa. Älykäs ihminen ymmärtää varsin hyvin käytöstavat ja kohtelee kaikkia hyvin. Onko sinulla huono itseluottamus? Otatko piikittelynä puheen jota et vain ymmärrä?

Vierailija
12/145 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sapiofiili ja naimisissa hyvin älykkään miehen kanssa. Olen itse yliopistolla töissä ja valehtelematta sen fysiikan käytävän älykkäät miehet kyllä erottuvat sekå habitukseltaan että käytökseltään muista - negatiivisesti. Huonosti pukeutuneita möllejä, noin karrikoiden. Kyse ei siis ole siitä, että älykkyys olisi turn-off, päinvastoin, mutta kun niitä muitakin ominaisuuksia tarvittaisiin, ei se yksin riitä. 

Miten kohtaamasi fyysikot sitten käyttäytyvät? En ainakaan itse ole havainnut törppöä käyttäytymistä.

Ap

Vierailija
13/145 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkyyttä on monenlaista. Joillakin matemaattinen älykkyys tulee samassa paketissa sosiaalisen älykkyyden kanssa, ja näillä on naisia, mutta joillakin tuntuu että sosiaaliset taidot on autismikirjon tasolla ja näillä ei yleensä ole. Ellei tapaa samankaltaista sosiaalisesti kömpelöä nörttinaista, mutta niitä on vähän, eikä kaikki nörttimiehet edes halua sellaista vaan kuolaavat niiden seksikkäiden ja laitettujen naisten perään.

Vierailija
14/145 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten kohtaamasi fyysikot sitten käyttäytyvät? En ainakaan itse ole havainnut törppöä käyttäytymistä.

Ap

No, esimerkki ruokalan jonosta, jossa sattuu sellainen ai säkin olit tulossa yhtä aikaa kassalle, uups, mehän melkein törmättiin tilanne. Mies ei katso silmiin, ei hymyile, ei pahoittele, ja kiilaa edelle kassalle, jota myöskään ei katso silmiin, ei hymyile - eikä edes kiitä. 

kaikilla se ei toki ole näin ilmeistä, mutta enemmistöstä huokuu läpi se, että nämä sosiaalisesti hyväksytyt käytös- ja toimintatavat ovat ns. päälle liimattuja ja opeteltuja, eivät tule luonnostaan. Myös minun miehelläni on tällaista fibaa, kohtaamisia vaikkapa kaupan käytävillä ruuhkassa on ihan opeteltu. Sitten taas jos pääsee puhumaan aiheesta, jossa on asiantuntija, innostuu niin ettei muille jää oikein tilaa. Ja kieltämättä, kyllä siinä sellaista älyllisen ylemmyyden klangia välillä on, hän ehdottomasti ei tee sitä tarkoituksella, mutta välillä pääsee vahingossa pintaan. 

Vierailija
15/145 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän fyysikko osaa toki "jännämiestä" näytellä. Hirveä mustasukkaisuus vain päälle, ja jos ei aivan leivo naista lättyyn, niin uhata aina voi ja vaatia naisen puhelimen tarkistettavakseen. Hupene jonnekin epämääräisille teille aika ajoin ja palaile sieltä krapulaisen näköisenä sekä epämääräisiä selittäen. Pyri pummaamaan naiselta rahaa, jonka tietysti pitää luvata maksaa ensi viikolla takaisin. Kyllä noilla jo jonkinlaisen jännämiesimagon saa aikaan.

Vierailija
16/145 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi fyysikot pyörii omissa maailmoissaan. Tuo on aika vaativa ura ja siihen menee paljon aikaa. Ei ne käy oikein missään eikä töissäkään juuri ole vastakkaista sukupuolta, niin mistä ne sitten ketään löytäisi? (Ja onhan siellä osa ihan selkeästi kirjolla, se on sitten oma ongelmansa)

Vierailija
17/145 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et oo sitten kattonu Ketonen Myllyrinne ja matikan ope

Vierailija
18/145 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpaa heille. 

Vierailija
19/145 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäät miehet eivät usein kelpuuta itseään tyhmempää naista. Ei heissä muuta vikaa ole.

Vierailija
20/145 |
12.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fyysikkojen

Matematiikkaa eikä fysiikkaa ei saa patentoida. Vaikea sillä on rahastaa, jos asiaa ei saa edes patentoida. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme