Älykäs mies ei kiinnosta naista
Opiskelen fysiikkaa eikä missään ole tullut vastaan niin paljon sinkkumiehiä kuin täällä. Jopa intissä joillain töhöillä reppanoilla oli nainen, mutta fyysikkojen saunailtojen keskustelujen perusteella lähes kaikki ovat ilman naista. Miksei älykäs mies kiinnosta naisia?
Kommentit (145)
Naisen simpukka aukeaa rahalla ei älyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä tiedä onko fyysikko sen älykkäämpi kuin vaikka hammaslääkäri tai hevoskouluttaja. Tiedän yhden fyysikon, on todella töykeä, pitää itseään niin fiksuna mutta ei osaa käyttäytyä kohteliaasti. On kyllä hauska välillä mutta mä en ihmettele ettei sillä ole kavereita saati sitten ystäviä. Ei se yhden alan tai kahden alan tietämys älykkääksi tee.
Ei fyysikoilla ole sosiaalisia taitoja. Mitä oikein kuvittelit?
Moni täällä pitää fyysikkoja älykkäänä mutta moni sanoo ettei ne osaa olla ihmisten kanssa. Siksi sanoin ettei se ihmistä älykkääksi tee. En taida itse olla kovin älykäs kun en tajua mitä oikeastaan kysyt multa.
Naisille kelpaa mikä tahansa, kunhan on varakas.
Vierailija kirjoitti:
Naisille kelpaa mikä tahansa, kunhan on varakas.
Tuo on harhaluulo. Etenkin lisääntymisaikeissa oleva nainen pyrkii tiedostamattaan valitsemaan aina mahdollisimman hyvän geeniperimän omaavan miehen, johon hänellä on todellinen mahdollisuus. Siinä valintaan vaikuttaa myös se, ettei mies saa olla kuin olisi naisen veli. Siten saa parhaimman geeniperimän sille jälkeläiselle.
Rahaa voitetaan tai tienataan. Geeniperimäänsä sillä ei voi sentään muuttaa. Naisille tehdyissä testeissä on laitettu naiset haistelemaan hajustamattomien miesten käyttämiä purkitettuja T-paitoja, kuuntelemaan miesten huutoa pitemmän matkan päästä jne. Aina nainen on valinnut sanaakaan sanomatta testiryhmästä sen miehen, jonka hiki tuoksui naisen nenään miellyttävimmältä tai huuto kuulosti voimakkaimmalta ja noin on käynyt ilman minkäänlaista alustusta. Siinä mielessä poikien ja nuorten miesten tolkuton hajusteidenkäyttö toimii heitä itseään vastaan, ettei siinä eksytyksessä pääse millään tavoin aistimaan vastapuolen feromoneja.
Seksiäly on tärkein.