Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Perussuomalaisten kansanedustaja häiriköi humalassa Finnairin lennolla: Poliisi poisti koneesta

Vierailija
12.01.2025 |

Siellä on taas persu kansanedustaja ollut mallikansalaisena.

Kommentit (1767)

Vierailija
1501/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutku Riikkaki voisi jo kommentoida.

Vierailija
1502/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutku Riikkaki voisi jo kommentoida.

Niin, "arvoisa" puheenjohtaja, olisi jo aika tulla asian kanssa julkisuuteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensin minä nauroin ja sitten minä nauroin vielä lisää.

Vuonna 2027 vasta saadaankin nauraa. Silloin persut lentävät oppositioon kuin leppäkeihäät.

Eivätkä silloin auta enää lupaukset edukkaasta 'pensasta', paitsi ehkä joitakin Mäkelän tyyppisiä tyhjäpäitä, jotka äänestävät persuja, vaikka heitä kuinka petettäisiin vaalilupauksien(kin) suhteen.

Vierailija
1504/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikulilla on vielä kasa joulukonvehtaja syömättä ja tulee julkisuuteen lauteiden alta vasta kun viini ja konvehdit loppuu

Vierailija
1505/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pajo olen nyt tehnyt rikos ilmoituksia tästä keskustelusta. Kommarit voi nyt jäädä sitten odottelemaan poliisin yhteyden ottoa!

Vierailija
1506/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MENKÄÄ TÖIHIN!

Vierailija
1507/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MENKÄÄ TÖIHIN!

Ketä ei ole töissä niin turha sanoa mitään. Mua ei kiinnosta pummien ulina!

Vierailija
1508/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riikulilla on vielä kasa joulukonvehtaja syömättä ja tulee julkisuuteen lauteiden alta vasta kun viini ja konvehdit loppuu

Kuka piru sille on liköörikonvehteja vienyt.......

Vierailija
1509/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika pajo olen nyt tehnyt rikos ilmoituksia tästä keskustelusta. Kommarit voi nyt jäädä sitten odottelemaan poliisin yhteyden ottoa!

Hatun nosto sinulle ku uskallat laittaa kampoihin vihervasemmistolaiselle eliitille!

Vierailija
1510/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla kun saan avata ketjun, kun Satosesta tulee Kelan johtaja XD

Vierailija
1511/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän peukkuja tulee enää...Eli vassari yksin kirjoittelee. Marininkin ketjuun tuli 1600 sivua ja viimeisimmässäkin sivussa oli yläpeukkuja yli 30...

Vierailija
1512/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan innolla kun saan avata ketjun, kun Satosesta tulee Kelan johtaja XD

Vetoketjun...

Vierailija
1513/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutku mikseise Riikka jo kommentoi..........

Lopettakaa jo noi lapsellisuudet.

Vierailija
1514/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika vähän peukkuja tulee enää...Eli vassari yksin kirjoittelee. Marininkin ketjuun tuli 1600 sivua ja viimeisimmässäkin sivussa oli yläpeukkuja yli 30...

Ihanaa että Huuhtasen Panu on löytänyt ketjun. Onko Putinin saappaat jo nuoltu puhtaaksi?

Vierailija
1515/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tätä ketjua ei olekaan masinoitu ulilaudalta.

Vierailija
1516/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistathan ettei syyttäjä voi ajaa syytettä, jos asianomistaja eli rikoksen uhri, ei ole tehnyt asiassa syyttämispyyntöä.

Sen sijaan väärä ilmianto ei voi olla asianomistajarikos, se on rikos oikeudenkäyttöä vastaan ja siten yleisen syyteoikeuden alainen rikos.

Vierailija
1517/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi perkele tuleeko Vornanen...kaivelen sirppi ja vasara punalipun esille.....

Vierailija
1518/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistathan ettei syyttäjä voi ajaa syytettä, jos asianomistaja eli rikoksen uhri, ei ole tehnyt asiassa syyttämispyyntöä.

Sen sijaan väärä ilmianto ei voi olla asianomistajarikos, se on rikos oikeudenkäyttöä vastaan ja siten yleisen syyteoikeuden alainen rikos.

Kommunisti voi mennä sinne SKPn puolue kokoukseen pätemään. Näille ilmi annoille on syy ja varsin hyvin tiedät sen!

Vierailija
1519/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos poliisi tai syyttäjä on ehtinyt aloittaa tutkimuksen väärän ilmiannon perusteella, seuraa siitä automaattisesti viranomaisen nostama syyte ilmiantajalle rikoksesta virkavaltaa vastaan.

Vierailija
1520/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persu hekumoi sormileikeillä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme