IL: Perussuomalaisten kansanedustaja häiriköi humalassa Finnairin lennolla: Poliisi poisti koneesta
Siellä on taas persu kansanedustaja ollut mallikansalaisena.
Kommentit (1767)
Vierailija kirjoitti:
Mutku Riikkaki voisi jo kommentoida.
Niin, "arvoisa" puheenjohtaja, olisi jo aika tulla asian kanssa julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin minä nauroin ja sitten minä nauroin vielä lisää.
Vuonna 2027 vasta saadaankin nauraa. Silloin persut lentävät oppositioon kuin leppäkeihäät.
Eivätkä silloin auta enää lupaukset edukkaasta 'pensasta', paitsi ehkä joitakin Mäkelän tyyppisiä tyhjäpäitä, jotka äänestävät persuja, vaikka heitä kuinka petettäisiin vaalilupauksien(kin) suhteen.
Riikulilla on vielä kasa joulukonvehtaja syömättä ja tulee julkisuuteen lauteiden alta vasta kun viini ja konvehdit loppuu
Aika pajo olen nyt tehnyt rikos ilmoituksia tästä keskustelusta. Kommarit voi nyt jäädä sitten odottelemaan poliisin yhteyden ottoa!
Vierailija kirjoitti:
MENKÄÄ TÖIHIN!
Ketä ei ole töissä niin turha sanoa mitään. Mua ei kiinnosta pummien ulina!
Vierailija kirjoitti:
Riikulilla on vielä kasa joulukonvehtaja syömättä ja tulee julkisuuteen lauteiden alta vasta kun viini ja konvehdit loppuu
Kuka piru sille on liköörikonvehteja vienyt.......
Vierailija kirjoitti:
Aika pajo olen nyt tehnyt rikos ilmoituksia tästä keskustelusta. Kommarit voi nyt jäädä sitten odottelemaan poliisin yhteyden ottoa!
Hatun nosto sinulle ku uskallat laittaa kampoihin vihervasemmistolaiselle eliitille!
Odotan innolla kun saan avata ketjun, kun Satosesta tulee Kelan johtaja XD
Aika vähän peukkuja tulee enää...Eli vassari yksin kirjoittelee. Marininkin ketjuun tuli 1600 sivua ja viimeisimmässäkin sivussa oli yläpeukkuja yli 30...
Vierailija kirjoitti:
Odotan innolla kun saan avata ketjun, kun Satosesta tulee Kelan johtaja XD
Vetoketjun...
Vierailija kirjoitti:
Mutku mikseise Riikka jo kommentoi..........
Lopettakaa jo noi lapsellisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Aika vähän peukkuja tulee enää...Eli vassari yksin kirjoittelee. Marininkin ketjuun tuli 1600 sivua ja viimeisimmässäkin sivussa oli yläpeukkuja yli 30...
Ihanaa että Huuhtasen Panu on löytänyt ketjun. Onko Putinin saappaat jo nuoltu puhtaaksi?
Vierailija kirjoitti:
Mutta tätä ketjua ei olekaan masinoitu ulilaudalta.
Vierailija kirjoitti:
Muistathan ettei syyttäjä voi ajaa syytettä, jos asianomistaja eli rikoksen uhri, ei ole tehnyt asiassa syyttämispyyntöä.
Sen sijaan väärä ilmianto ei voi olla asianomistajarikos, se on rikos oikeudenkäyttöä vastaan ja siten yleisen syyteoikeuden alainen rikos.
Vierailija kirjoitti:
Voi perkele tuleeko Vornanen...kaivelen sirppi ja vasara punalipun esille.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistathan ettei syyttäjä voi ajaa syytettä, jos asianomistaja eli rikoksen uhri, ei ole tehnyt asiassa syyttämispyyntöä.
Sen sijaan väärä ilmianto ei voi olla asianomistajarikos, se on rikos oikeudenkäyttöä vastaan ja siten yleisen syyteoikeuden alainen rikos.
Kommunisti voi mennä sinne SKPn puolue kokoukseen pätemään. Näille ilmi annoille on syy ja varsin hyvin tiedät sen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli jos poliisi tai syyttäjä on ehtinyt aloittaa tutkimuksen väärän ilmiannon perusteella, seuraa siitä automaattisesti viranomaisen nostama syyte ilmiantajalle rikoksesta virkavaltaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Persu hekumoi sormileikeillä....
Mutku Riikkaki voisi jo kommentoida.