Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: Perussuomalaisten kansanedustaja häiriköi humalassa Finnairin lennolla: Poliisi poisti koneesta

Vierailija
12.01.2025 |

Siellä on taas persu kansanedustaja ollut mallikansalaisena.

Kommentit (1767)

Vierailija
1521/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pajo olen nyt tehnyt rikos ilmoituksia tästä keskustelusta. Kommarit voi nyt jäädä sitten odottelemaan poliisin yhteyden ottoa!

Muistathan ettei syyttäjä voi ajaa syytettä, jos asianomistaja eli rikoksen uhri, ei ole tehnyt asiassa syyttämispyyntöä.

Sen sijaan väärä ilmianto ei voi olla asianomistajarikos, se on rikos oikeudenkäyttöä vastaan ja siten yleisen syyteoikeuden alainen rikos.

Kommunisti voi mennä sinne SKPn puolue kokoukseen pätemään. Näille ilmi annoille on syy ja varsin hyvin tiedät sen!

Jos poliisi ottaa huutelusi tutkintaan ja ilmianto on perätön tulee sinulle käräjäoikeudelta haaste raastupaan. Ei minun tarvitse tehdä asiassa mitään. 

Vierailija
1522/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikamoinen temppu 66 vuotiaalta papparaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika pajo olen nyt tehnyt rikos ilmoituksia tästä keskustelusta. Kommarit voi nyt jäädä sitten odottelemaan poliisin yhteyden ottoa!

Muistathan ettei syyttäjä voi ajaa syytettä, jos asianomistaja eli rikoksen uhri, ei ole tehnyt asiassa syyttämispyyntöä.

Sen sijaan väärä ilmianto ei voi olla asianomistajarikos, se on rikos oikeudenkäyttöä vastaan ja siten yleisen syyteoikeuden alainen rikos.

Kommunisti voi mennä sinne SKPn puolue kokoukseen pätemään. Näille ilmi annoille on syy ja varsin hyvin tiedät sen!

Jos poliisi ottaa huutelusi tutkintaan ja ilmianto on perätön tulee sinulle käräjäoikeudelta haaste raastupaan. Ei minun tarvitse tehdä asiassa mitään. 

Joko on kesä kurpitsa kakkosessa?

Vierailija
1524/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidatkin olla Immonen perkele ite kun vieläkään et ota opiksesi. Ehkä uhosi lakkaa kun saat Finskiltä haasteen ja vahingonkorvausvaateen.

Vierailija
1525/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miä rääpimistä tuossa enää on?  Ollutta ja nennytt.

Vierailija
1526/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos poliisi ottaa huutelusi tutkintaan ja ilmianto on perätön tulee sinulle käräjäoikeudelta haaste raastupaan. Ei minun tarvitse teh

Sinähän se tulliin heti ensin juoksit hakemaan sormea peräreikään. Taidatkin olla ruskean reijän ritari Immonen.

Vierailija
1527/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö tiedä kuka olen? Olen persukansanedustaja ja armeijan käynyt mies! Että olisi itsellä pinna ollut kireällä jos lentoni olisi tuommoisen vatuloijan takia myöhästynyt

Lähes tunnin jankannut ja inttänyt jurrissa. Uskomattoman kärsivällisiä ovat Finnairilla. Kertoo kyllä heidän suuresta ammattitaidostaan. 

Vierailija
1528/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulliltakin vielä selvitys tulematta oliko video lauantailta......

Vierailija
1529/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

He needs a woman's touch.

Vierailija
1530/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Immonen itsehän täällä Vauva Mammojen kanssa palstailee ja vastailee känniääliökäyttäytymistään koskeviin kyselyihin omalla persumaisella vajakkityylillään.

Vierailija
1531/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin heti, että Immonen puhuu paskaa, kun puhui 0,69 promillen kännistä. Kukaan aikuinen mies ei ole 0,69 promillen kännissä siinä kunnossa, että puhe sammaltaa ja rähinä-/vänkäämis vaihe menee päälle. Toisessa ketjussa epäilin jo alkujaan, että nyt on tainnut Immonen ilmoittaa tahallaan väärää tietoa humalatilastaan. Immonen antoi tietoisesti ymmärtää, että olisi puhaltanut seulonta-alkometriin 0,69 promillea, mutta todellisuudessa puhalsi tarkkuusalkometriin tuon lukeman, mikä vastaa yli 1,5 promillen humalatilaa.

Vierailija
1532/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se typerä persunaamari pois Immonen!

Vierailija
1533/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huume testit saisivat tehdä myös

Vierailija
1534/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Immosen tulisi kansanedustajana eli lain laatijana tuntea laki ja kunnioittaa myös itse niitä lakeja joita hän on säätämässä.

Minkälaisella oikeudella hän nostaa itsensä lain yläpuolelle.

Vierailija
1535/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Immonen kunnioittaa edes Thaimaan lakeja. Siellä kun rangaistukset ovat ihan toista luokkaa. 

Vierailija
1536/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Immonen kunnioittaa edes Thaimaan lakeja. Siellä kun rangaistukset ovat ihan toista luokkaa. 

Ehkä kannattaa salakuljettaa huumeita Suomeen niillä hyvin kuittaa syntyneet kulut.

Vierailija
1537/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Immonen on Hakkarainen 2.0

Vierailija
1538/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turtiainen, Hakkarainen, Vornanen, Immonen. Siinä Persujen savolaista nimiaatelistoa parhaimmillaan.

Vierailija
1539/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Immonen on Hakkarainen 2.0

Onko Pottukoira Immosen muisisairas ystävä?

Vierailija
1540/1767 |
15.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen tiedot: Kansanedustaja Tomi Immonen käyttäytyi eduskunnan pikkujouluissa häiritsevästi vihreiden Sofia Virtaa kohtaan

https://yle.fi/a/74-20136661

Ylen tietojen mukaan Immonen käyttäytyi häiritsevästi myös eduskunnan pikkujouluissa marraskuussa.

Silminnäkijän mukaan tapahtumat etenivät seuraavasti: Immonen tarttui vihreiden puheenjohtajaa, kansanedustaja Sofia Virtaa vyötäröltä kiinni ja veti vastentahtoisen oloisen Virran lähelleen ja kanssaan laulamaan karaokea. Immosen esittämä kappale oli Jaakko Tepon Pamela. Kappaleessa lauletaan muun muassa Pamelan muodoista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi