IL: Perussuomalaisten kansanedustaja häiriköi humalassa Finnairin lennolla: Poliisi poisti koneesta
Siellä on taas persu kansanedustaja ollut mallikansalaisena.
Kommentit (1767)
Jännityksellä odotellaan uutta Soosi-Immospäivää.Kommentoiko tulli puhallustapahtumaa.Miksi ja milloin oli käytetty mittaria jossa kalibrointi 05/23.Kommentoiko Riikka.Kommentoi jo Persuhallituksen romauttaneet kaikki muut hinnat alas paitsi oliiviöljyn.Onko LapasPetteri yllättynyt.Saadaanko Bangkokista viimekäden tietoa....näihin ja moneen muuhun kysymykseen odotamme vastauksia........
Nyt varmaan kaikki ymmärtää miksi perussuomalaisten pikkujoulut pidettiin Suomenlinnassa, siis saaressa kaukana katseilta piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo. Ketä ei olis joskus kännissä vähän hölmöilly.
Kansanedustajan tulee esiintyä vakaasti ja arvokkaasti sekä loukkaamatta toista henkilöä.
Perustuslaista.
Vierailija kirjoitti:
Rähinäkallulta aselupa pois.
Ja natsat.
Puolueen puheenjohtaja Purra on nyt neljä päivää piilotellut ja antanut hiljaisen hyväksyntänsä edustaja Immosen käyttäytymiselle. Milloin Riikka löytää itsestään selkärangan????
saa hävetä suomalaisia miehiä, norjalainen nainen juoksi maratonin yli 2 promillen känässä, persu ei päässyt edes lennolle
Näin on.No tuo hampaiden katkominen ehkä onnistuisi......
Juurikin nää 40-60V ukot on pahimpia siinä, että voimaa ja liikkuvuuttakin voi olla vielä ihan hyvin. Että kyllä minä vielä tässä, ja etenkin minähän tiedän kaiken, kun katos pojat.
Sitten vedetään brenkkua kuin nuorna miesnä, ja kun matkan varrella on kertynyt pari brenikkaa ja asennetta rintapieleen niin lopputuloksena saadaan milloin katkenneita sääriluita, milloin kuhmuja päähän ja tonnien laskuja.
Tää on niin perus, ettei enemmän perus voi olla.
Mitäköhän taustalla tapahtuu, kun piti saada lammaskansan huomio massiivisilla otsikoilla niin harvinaisesta tapahtumasta kuin suomalaismiehen viinanjuonnista.
Vierailija kirjoitti:
saa hävetä suomalaisia miehiä, norjalainen nainen juoksi maratonin yli 2 promillen känässä, persu ei päässyt edes lennolle
Juu. Ja Peltokangas ajaa jopa 300 metrin matkan taksilla ja Kärkkäiselle menee lentävällä matolla.
auantai-iltaista hutikkaa enemmän huolta herättää se, kuinka vaistomaisesti lainsäätäjä on valmis asettumaan lakien ja määräysten yläpuolelle, kun tilanne osuu omalle kohdalle. Immonen ennätti julistaa henkilökunnalle sekä upseeritaustaansa että kansanedustajan asemaansa. Tällainen ettekö te tiedä, kuka minä olen -mouhuaminen onneksi uppoaa heikosti virkatehtäviään vastuullisesti hoitaviin suomalaisiin ammattilaisiin.
Tomi Immonen lukeutuu siihen kansanedustajien joukkoon, joita yhdistää tausta poliisissa tai muissa turvallisuuteen liittyvissä tehtävissä. Heitä leimaa tätä kautta väkevä kurin ja järjestyksen kaipuu yhteiskuntaan. Myös Helsingin yössä ampuma-aseen käyttäjänä kunnostautunut, nykyinen oman ryhmänsä kansanedustaja Timo Vornanen lukeutuu tähän poliisipuolueeseen.
Immosen puheenvuorot eduskunnassa ovat useimmiten liittyneet nimenomaan turvallisuuskysymyksiin, sekä kansallisen turvallisuuden että sisäisen järjestyksen näkökulmista. Hän on kertonut muun muassa luottavansa siihen, että suomalaiset viranomaiset noudattavat lakia aina pilkulleen.
Yksilön ja yhteiskunnan vastuista Tomi Immosella on ollut selkeä näkemys.
On mielestäni melko vasemmistolainen ajattelutapa, että vaikka yksilönä teen täysin järjenvastaisia valintoja, niin silti joku toinen, esimerkiksi valtio, on lopulta vastuussa ratkaisemaan kaikki itse aiheuttamani ongelmat, kansanedustaja totesi joulukuussa 2023, kun eduskunnassa käsiteltiin Venäjän hybridioperaation vaatimia lainsäädäntötoimia.
Tätä taustaa vasten olisi tietenkin kohtuullista olettaa, että kansanedustajakin elää niin kuin opettaa. Suomen lait, järjestyksen ja turvallisuuden vaateet koskevat meitä kaikkia, ei vain etukäteen ulkopuolisiksi häiriköiksi tai muiksi luusereiksi leimaamiamme yksilöitä.
Immosen tapauksessa oma vastuu realisoitui vasta viipeellä. Sitä ennen vika oli muissa, ja yhteiskunnan eli virkavallan tehtäväksi jäi tilanteen ratkaiseminen.
Kovat puheet ovat tätä päivää. Rikolliset halutaan kuriin, rajat kiinni, tyhjäntoimittajat töihin ja köyhät ja sairaat hoitamaan asiansa itse kuntoon. Itse kullekin päättäjälle on varmasti hyväksi nähdä itsensä välillä toimenpiteiden kohteena, eikä vain kurilinjan kirittäjänä.
Oikeusvaltiossa säännöt ovat kaikille samat, eikä vallankäyttäjänkään kuulu saada asemansa tai varallisuutensa puolesta erityiskohtelua. Pomo se on pomollakin, ja tällä kertaa se löytyi Airbusin ohjaamosta. Kyse oli siitä samasta turvallisuudesta, jota puhujapöntöstä perätään, ei pärstäkertoimesta.
Mutku mä oon Persu ja mutku mä oon kansanedustaja.
Hihi - olut 88 Bahtia, jalat sannassa - veronmaksien kustantama joululoma.
T: sotamarsalkka-Senaattori, True Finn- Tomi
Mutku mikseise Riikka jo kommentoi..........
Olisivat antaneet lisää viinaa niin olisi sammunut lennolla ja nukkunut koko matkan sekä myöhästymiseltä olisi vältytty.
Finnair vastuussa kuolemantuottamuksesta.
Vihervassut pössyttelisivät itsensä tainnoksiin, jollei heille annettaisi jotakin julkisesti ruodittavaa.
Olkaa hyvät vassut.
Tämä päti myös Rooman imperiumin aikana, kansalle piti tarjota huveja yms
Vierailija kirjoitti:
Putki Paavo on pöyristynyt Natosta, Putki Eero vielä miettii sana valintojaan, Spray Paavon suutin on tukossa. Äärivasemmistossa näitä hauskoja tovereita riittää. 😁
Mutku Soosi-Immonen on jotenki paras.577
69:ssä.