IL: Perussuomalaisten kansanedustaja häiriköi humalassa Finnairin lennolla: Poliisi poisti koneesta
Siellä on taas persu kansanedustaja ollut mallikansalaisena.
Kommentit (1767)
Mä annan anteeksi kännisekoilun jos ei alla kissoja tappamaan.
Vierailija kirjoitti:
Puhalsi kuusysit oman kertomansa mukaan.
0.69 vai?
Niin varmaan, kun puhe sammalsi videolla,
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi ihmeessä Finnair otti hänet eilen kyytiin, vaikka tuollaista häiriköintiä ja viivyttelyä ym. aiheutti?? Porttikielto olisi pitänyt tulla ja niin oletinkin!
Eivät ehtineet tunnistaa persuksi kuin juuri lähdön alla. Muutenhan olisi tekaistu mikä tahansa syyte, ettei persu pääse lomamatkalle. Tarkoitus olikin päästää persu vain otsikoihin.
Ettekö tiedä kuka minä olen - tyypillinen känniöykkäri.
Pottukoiran kanssako Immonen Thaimaahan matkaa leidipoikien suloista nauttimaan?
Thaimaaseen matkustavat miesporukat, kännäämistä ja maksullisia. Oksettavaa.
Persunaamari = häiriköi muita rasistisesti ja/tai seksuaalisesti? Vai mitä muuta tuo voi muka tarkoittaa, miten Persu muuten eroaa tavan kansalaisesta? Vaikka ihmisen pahuus saattaa loistaa ihmisen naamavärkistä niin aika narsistista luulla että joku random tyyppi töissä tunnistaa jonkun tietyn nevahööd rivipersun pärstäkertoimella. Itse en ainakaan muista tuota möykkääjää koskaan nähneenikään. Mutta mutta, ettekö te tiedä kuka minä luulen olevani!?
Vierailija kirjoitti:
Kivaa ja ihanan rentouttavaa ja TYYDYTTÄVÄÄ (sic!) suomalaisten riivinrautojen jälkeen. Mies on SIELLÄ arvossaan toisin kuin Kituniemellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivaa ja ihanan rentouttavaa ja TYYDYTTÄVÄÄ (sic!) suomalaisten riivinrautojen jälkeen. Mies on SIELLÄ arvossaan toisin kuin Kituniemellä.
Yllätys. Hirveä möykkääminen valkoisen rodun puhtaudesta ja ylivoimaisuudesta. Sitten valkoiset miehet menee globaaliin etelään hyväksikäyttämään köyhiä naisia ja lapsia, osallistuvat ihmiskauppaan. (sic!)
No, saahan sitä rivikansanedustaja kuuluisuutta tälläkin tavalla.
Jos haluat olla spede, niin juo itsesi humalaan ja ala rähistä, kun sinut ohjataan jostain ulos häiriökäyttäytymisen takia.
Jos haluat olla totaalinen spede, niin tee sama ja mainosta lisäksi vielä korkeaa asemaasi, koulutustasi tai sotilasarvoasi.
Entäs Sanna. Tissit paljaana lehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Persun vastaus ministerin tai poliitikon rellestelyihin ja rikoksiin: mutku se joku yks 20 vuotta sitten 13-vuotiaana mokasi kanssa.
Jalkine Mäkelä taas heitti päivän Hesarissa ovelan kierrepallon Kiljusen suuntaan.
Vierailija kirjoitti:
"Eilen illalla lentohenkilökunta katsoi minun olevan liian päihtynyt, jotta voisin nousta Thaimaan koneeseen. Arvio yllätti minut ja koska samalla lennolla ollut muistisairas ystäväni joutui nyt lähtemään Thaimaahan yksin, yritin neuvotella lennolle pääsystä henkilökunnan kanssa. Pyysin paikalle poliisia puhalluttamaan itseni, joka ei alkometritestaukseen suostunut, Immonen kirjoittaa."
Mitenhän se muistisairas nyt siellä Thaimaassa pärjää. Voi käydä huonosti vielä. Ei oikein sopivaa seuraa muistisairaalle tuollaiset Immoset.
Kuka olisi se toinen persu joka lensi mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persun vastaus ministerin tai poliitikon rellestelyihin ja rikoksiin: mutku se joku yks 20 vuotta sitten 13-vuotiaana mokasi kanssa.
Jalkine Mäkelä taas heitti päivän Hesarissa ovelan kierrepallon Kiljusen suuntaan.
Mäkelä mukana koneessa?
Olisin aina halunnut olla Maininki Sippola-Wilska.
Vierailija kirjoitti:
Taas piti valamedian saada jotain negatiivistä Perussuomalaisista!
Kuten persutoimiston valeuutiset Sannasta aikoinaan.
Muutenkin outoja noi perussuomalaiset; yksi irvistelee vähämielisen näköisenä saksien kanssa, toinen heiluu aseen kanssa keskellä Helsinkiä, kolmas häiriköi lentokoneessa... kukahan seuraavaksi?
Mutta miksi ihmeessä Finnair otti hänet eilen kyytiin, vaikka tuollaista häiriköintiä ja viivyttelyä ym. aiheutti?? Porttikielto olisi pitänyt tulla ja niin oletinkin!