IL: Perussuomalaisten kansanedustaja häiriköi humalassa Finnairin lennolla: Poliisi poisti koneesta
Siellä on taas persu kansanedustaja ollut mallikansalaisena.
Kommentit (1767)
Instassa pyöri se video, missä joku omanarvontuntoinen nuori mies on sammunut paremman luokan penkkiin paljaat varpaat ojennettuna edessä istuvan matkustajan penkin puolelle aivan naaman viereen.
Edellä istuva nainen lakkaa miehen varpaankynnet ja joku toinen videoi tämän. Koko businessosasto nauraa hiljaa tilanteelle. Kun mies herää ja huomaa lakatut kynnet, alkaa hän kuikuilla närkästyneenä ympärilleen. Kaikki kohottavat olkiaan eikä mies saa tietää, kenen tekosia pikku pila on.
Miksi tämä on vasemmiston mielestä huono juttu? Kyseessähän on nimenomaan vasemmiston mieleen oleva käytös.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä on vasemmiston mielestä huono juttu? Kyseessähän on nimenomaan vasemmiston mieleen oleva käytös.
Immonen on siis pesunkestävä kommari!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Immonen on siis pesunkestävä kommari!!!
Loikkasi lentokoneessa???
Vierailija kirjoitti:
Taikkulassa venäjänmafia voimissaan...yhtyvätköhän tiet ..joko tapaaminen sovittu.
No ainakin nyt on suomi poro noteerattu FSB:n toimesta, ei muutakuin hunaja ansaa vireille ja kun ukosta kompromaatti saatu ja makaa sammuneena niin puhelin täyteen tiedusteluohjelmia
tsuhnaa viedään taas
Tomi Immosen Facebook-päivitys katosi - tällainen se oli
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010958986.html
VIDEON MEUHKAAMINEN TAPAHTUI POISTAMISKÄSKYN JÄLKEEN!
Vierailija kirjoitti:
VIDEON MEUHKAAMINEN TAPAHTUI POISTAMISKÄSKYN JÄLKEEN!
Onko tarina tosi tai ei, se on toinen juttu. Näin nämä asiat koetaan.
Persuille omat lennot, Con Air.
Vierailija kirjoitti:
Onko Immonen puhunut enempää tästä alkoholiongelmasta joka hänellä ilmiselvästi on? Se että lennolle tullaan päihtyneenä kertoo ettei alkoholinkäyttö ole hänellä hallinnassa. Oman juomisen selitteleminen ja salailu on myös tyypillistä alkoholisteille.
Tämä. Tyypillinen alkkis. Suuruuskuvitelmat itsestään, lyhyt pinna, känninen jankkaaminen, vaikuttaa muutenkin sellaiselta jäärältä ettei kestä mitään vastaansanomista vaan kaiken pitää mennä niin kuin HÄN haluaa. Kun ei pysty kontrolloimaan alkon käyttöä niin kontrolloi muita ihmisiä. Se kihlattunsakin vaikuttaa täysin nujerretulta ja elottomalta jos nyt enää yhdessä ovat kun Immonen lähti thaikkuihin ilman häntä...
Mielestäni en olisi kyennyt ohjaamaan lentokonetta, mutta...
Siis mitä ihmettä tämä fetisteled lentokoneessa matkustajana koneen lentämisestä kännissä..
Pyrkikö tämä lentokoneen ohjaamoon
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5ef7e096-0be9-4376-a21b-b472ee85b
Finnair tyrmää Tomi Immosen väitteet
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c90bdef5-0384-4577-848a-025558397a46
- Meidän henkilökuntamme ei erittele asiakkaita heidän ammattinsa tai minkään taustatekijän perusteella, sanoo Finnairin viestintäjohtaja Päivyt Tallqvist.
Tallqvist korostaa henkilökunnan vastaavan lennon turvallisuudesta ja toimivansa sen mukaan.
- Jos joku käyttäytyy häiritsevästi tai on päihtynyt tai muuten ei ole lentokelpoinen, silloin sellainen henkilö ei voi lennolle tulla, Tallqvist sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Tomi Immosen Facebook-päivitys katosi - tällainen se oli
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010958986.html
Mikä raukkamainen selittelijä.
"Eilen illalla lentohenkilökunta katsoi minun olevan liian päihtynyt, jotta voisin nousta Thaimaan koneeseen. Arvio yllätti minut ja koska samalla lennolla ollut muistisairas ystäväni joutui nyt lähtemään Thaimaahan yksin, yritin neuvotella lennolle pääsystä henkilökunnan kanssa. Pyysin paikalle poliisia puhalluttamaan itseni, joka ei alkometritestaukseen suostunut, Immonen kirjoittaa."
Mitenhän se muistisairas nyt siellä Thaimaassa pärjää. Voi käydä huonosti vielä. Ei oikein sopivaa seuraa muistisairaalle tuollaiset Immoset.
"Päivityksessään Immonen muun muassa sanoi, että hänet poistettiin koneesta persunaamarin vuoksi. Hän myös kiisti käyttäytyneensä häiritsevästi.
Olen siis lomamatkalla ja ystäväni kanssa ihan samat drinkit otettiin loman alkajaisiksi. Hänellä ei ole persunaamaria, joten hän koneeseen ja minut ulos."
Persut ovat ihmeellistä porukkaa, kun kokevat jokaisen arvostelun ns puoleensa kautta ja korostavat, että kun minä olen persu niin saan ikävää kohtelua. Samalla voivat olla r*sistisia muita kohtaan, mutta samalla eivät hyväksy kritiikkiä itseään kohtaan. Silti jonkun muun pitäisi kuunnella heidän loukkauksiaan.
Olen entinen upseeri ja olen työssäni tottunut siihen, että saan määräillä aitojen sisällä leikkiasioissa miten haluan! Säännöt eivät koske minua ja minun ei tarvitse välittää siitä, että sadat muut myöhästyvät, sillä olenhan myös kansanedustaja! En tule antamaan periksi vaikka itse mokasin!
Se on vakava asia ihan ylipäätään jos finnair on poistanut hänet åuplue taustan takia. Tässä asiassa on sana sanaa vastaan immosen näkemys ja finnairin. Tulee mieleen se prpvinssi case missä mäenpää poistettiin festareilta vip alueelta ku oli menny kritisoimaan opetushallitusta eikä provinssia millään lailla. Selkeää syrjintää ja vakava juttu jos tämä syrjintää. Kiinnostaisi tietää jos mitään ongelmaa ei ole ollut ja mutta heidän mielestään vaikutti humalaiselta miksei häntä puhallettu koneessa. Immosen mukaan kiihtyi koska johtui heistä. Tuolla perusteella tuo oli tarpeeton poisto jos kerta ei ole häiriköinyt.kai
Taikkulassa venäjänmafia voimissaan...yhtyvätköhän tiet ..joko tapaaminen sovittu.