IL: Perussuomalaisten kansanedustaja häiriköi humalassa Finnairin lennolla: Poliisi poisti koneesta
Siellä on taas persu kansanedustaja ollut mallikansalaisena.
Kommentit (1767)
Vierailija kirjoitti:
Toinen juttu on tämä: Miksi Finnair päästää muistisairaan ihmisen lähtemään yksin matkalle?
Ihan vaan tämän henkilön puolesta huolissani oon, kuinka siellä pärjää :/
-winner-
Nätit tytöt vastassa odottamassa ja pitämässä huolta;)
Vierailija kirjoitti:
"Turvallisuus on aina ykkönen. Parempi mieluummin ottaa liikaa varman päälle kuin liian vähän."
- Riikka Purra
Nyt oli kyllä otettu sitten varman päälle liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Ullatus. Aina sama porukka. Eikö näitä saada jo ulos maasta.
No justhan tässä Immonenkin yritti, mutta ei päässyt.
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Immoselle HUUMETESTI ja äkkiä. Vai onko huumeiden käyttö sallittua kansandustajille jotka päättää ja saa tietoa esim turvallisuuskriittisistä asioista? Jos ei omalla matkallaan omaa käytöstä hallitse niin miten tuohon voi luottaa armeijan komentajana tai meidän asioiden päättäjänä?! Järkyttävää käytöstä.
Koko virheiden eduskuntaryhmälle aina huumetestit kun poliisi näkee liikenteessä, menee pari kuukautta niin puolue on lakkautettu edustajien puutteesta.
Puolueista perussuomalaisilla on eniten huumetuomioita. Ei siinä auta parkua mutku vihreät.
Kuten edellä oli huomattu Immonen puhuu MITTAUStuloksesta - ei promilleista. Saattaa hyvin tarkoittaa pitoisuutta uloshengitysilmassa, jolloin promillet on noin kaksi kertaa tuo tulos. Puolitoista promillea selittäisi Finskin lentokuntoarvion
Vierailija kirjoitti:
Toinen juttu on tämä: Miksi Finnair päästää muistisairaan ihmisen lähtemään yksin matkalle?
-winner-
Tästä muistisairaudesta meillä on vain uhri Immosen sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Immonen ei ole kansanedustaja, vaan kanshanedushtaja.
Immonen nolaa koko hänet eduskuntaan äänestäneen kansanosan ja koko puolueen. Hävettää.
Mitäs noista, mutta kun menee vielä Puolustusvoimien ja upseerienkin maine.
Se on mennyt jo aikoja sitten. Vertaa Markus Päiviö & kumppanit.
Vierailija kirjoitti:
Persu paskantaa matolle aina, kun on tilaisuus...vain mites se sekoomuksesta kantautunut kommentti menikään. Eivät nuo kyllä kovin sisäsiistiksi koulutetulta porukalta vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavannut hänet ja sanoisin, että hänen esiintymistyylinsä on normaalistikin sillä lailla erittäin itsevarma, että se poikkeaa muista. Voi siis olla, että hän tosiaan ei ole ollut humalassa ja olisi voinut todistaa sen puhaltamalla. Ehkä sivulliset ovat tulkinneet käytöksen väärin. Ikävää, että ei päässyt lennolle muistisairaan kanssa.
Itsevarman ihmisen ei tarvitse pitää tuollaista meteliä itsestään varsinkaan lentokoneessa. Koneellinen ihmisiä joutui tässä aivan turhaan odottamaan että minä-minä-Immonen saa asiansa sanottua. Lisäksi lentohenkilöstön tunnit saattavat tulla täyteen ja matkanteko loppuu siihen. Mistä tietää kuinka pitkä päivä heillä oli jo takanaan - tai edessä.
Luulisi kansanedustajan osaavan käyttäytyä ja vielä armeijaura takana, joten sääntöjen noudattamisen pitäisi olla selkäytimessä.
Äijällä noussut kusi päähän ja nyt nähtiin todellinen luonne mainospuheiden takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Julkisuudessa olleet tiedot ryhmämme edustajan toiminnasta lennolla ovat ikäviä."
https://x.com/JaniMakelaFi/status/1878390458042273857
Media prkl.
Minua vähän säälittävät persujen fiksut poliitikot, sillä niitäkin siellä on. He joutuvat kärsimään siitä, kun osa kollegoistaan tekee koko ajan ns omia maaleja. Varmaan epätoivoinen olo sitä seuratessa, kun ei voi asiaan itse vaikuttaa.
Yksikään fiksu ihminen ei voi olla persu.
Kyllä voi, mutta heillä on sitten tunnepuolen ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Oletettavasti hyvin pärjää kun kerran muistisairaan kanssa matkustavakin voi juoda kännit ennen koneeseen nousua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Immonen ei ole kansanedustaja, vaan kanshanedushtaja.
Immonen nolaa koko hänet eduskuntaan äänestäneen kansanosan ja koko puolueen. Hävettää.
Mitäs noista, mutta kun menee vielä Puolustusvoimien ja upseerienkin maine.
Ei tuo ole enää palveluksessa ja jos olisi niin puolustusvoimat kyllä pitäisi huolen aika äkkiä että tuollainen huomaa virheensä.
Muuten kyseessä on persu joten voi olla varma että media paisuttelee asian täysin yli äyräidensä somen varisparvien avulla. Eli minkä verran tuossakin sitten on totuutta voi itsekukin arvailla. Vornanen esim. ristiinnaulittiin median toimesta jo kauan ennen kuin poliisi sai edes kerrottua mitä oli tapahtunut saati että ketään olisi syytetty mistään. 
Eikös Riikka naulannut Vornasen, ainakin Vornasen itsensä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt Immoselle HUUMETESTI ja äkkiä. Vai onko huumeiden käyttö sallittua kansandustajille jotka päättää ja saa tietoa esim turvallisuuskriittisistä asioista? Jos ei omalla matkallaan omaa käytöstä hallitse niin miten tuohon voi luottaa armeijan komentajana tai meidän asioiden päättäjänä?! Järkyttävää käytöstä.
MtLääkkeet ei sovi viinan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persu ja kapiainen eli tuplaluuseri.
Lisäksi kännispede.
Kuka tätäkin on äänestänyt ellei muut luuserit?
On se kovaa,vapaa-ajalla ja puhallus 0,69 onhan se nyt pöyristyttävää,ettei ollut jauhopöllyssä kuten "parempi" väki.
Onpa persuille jääneet pahasti valheet päälle, kun täällä vuosikausia jauhetaan samoja paskoja.
Persujen sekoilijoita riittää jatkuvasti uusia - ettekö te tunne kukamäoon pervopersuja kännissä näkyy piisaavaan. Tyyppi oli 40 minuuttia jankannut henkilökunnan kanssa - lopulta poliisin piti heittää ulos. Että tätä se persujen "parhaimmisto" on 🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Julkisuudessa olleet tiedot ryhmämme edustajan toiminnasta lennolla ovat ikäviä."
https://x.com/JaniMakelaFi/status/1878390458042273857
Media prkl.
Minua vähän säälittävät persujen fiksut poliitikot, sillä niitäkin siellä on. He joutuvat kärsimään siitä, kun osa kollegoistaan tekee koko ajan ns omia maaleja. Varmaan epätoivoinen olo sitä seuratessa, kun ei voi asiaan itse vaikuttaa.
Hmmm. Yritin miettiä, mutta ei tullut yhtään mieleen? Ketä tarkoitat?
Eli argumenttisi on että olet liian tyhmä käymään tätä keskustelua?
Voihan sen noinkin nähdä sieltä poterosta.
Vajakkimäkelä ja peršejoukkonsa, sieltä ei fiksuja löydy, ei edes täikammalla. Teoptä persusaastoilta puuttuu aivot, kuten sinäkin todistat, et itsekään yhtään nimeä osaa kertoa!
Vierailija kirjoitti:
Oli filiphiinneilttä hakhhemassa thyövoimaa
Ja tyttöystävää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-winner-
Tästä muistisairaudesta meillä on vain uhri Immosen sana.
Menee muisti aina kun juo liikaa = perussuomalainen muistisairaus.
Vierailija kirjoitti:
Kuten edellä oli huomattu Immonen puhuu MITTAUStuloksesta - ei promilleista. Saattaa hyvin tarkoittaa pitoisuutta uloshengitysilmassa, jolloin promillet on noin kaksi kertaa tuo tulos. Puolitoista promillea selittäisi Finskin lentokuntoarvion
Olen päässyt koneeseen jopa siellä kahden promillen hujakoissa olevassa humallassa useita kertoja, mutta osaan käyttäytyä olinpa humalassa tai en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Turvallisuus on aina ykkönen. Parempi mieluummin ottaa liikaa varman päälle kuin liian vähän."
- Riikka Purra
Nyt oli kyllä otettu sitten varman päälle liikaa.
Liikaa kuunneltu taas Petteriä, kun varautumisen suurvallassa pitää ennakkoon varautua myös lomaryyppäämiseen.
Ja Riikka tunnetusti haaveili känneistä ennen joulua.
-winner-
Sieltähän hänet oli jo potkittu pihalle. Eihän siitä mene maine, myöskään Finnairilta. Katsotaan miten persuissa asia painetaan villaisella.