IL: Perussuomalaisten kansanedustaja häiriköi humalassa Finnairin lennolla: Poliisi poisti koneesta
Siellä on taas persu kansanedustaja ollut mallikansalaisena.
Kommentit (1767)
Vierailija kirjoitti:
Ettekö tiedä kuka olen? Olen persukansanedustaja ja armeijan käynyt mies! Että olisi itsellä pinna ollut kireällä jos lentoni olisi tuommoisen vatuloijan takia myöhästynyt
Miten silloin jos turvap.hakija palautetaan ja viherhörhö estää lennon lähdön aikataulussaan,meneekö hermot myös silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansanedustajilla on vissii. Huono viinapää. Muistanpa jokunen vuosi sitten, miten kulttuuriministeri Paavo Arhinmäki kannettiin koneeseen, kun omat jalat eivät kantaneet humalatilan vuoksi. Lehdillä oli hauskaa. Muutenkin Arhinmäen kulttuuririennot suuntautuivat aina urheilukisoihin eri puolille maailmaa.
Arhinmäki ei kuitenkaan rähjännyt lentokoneen henkilökunnalle eikä ole ammuskellut humalassa keskellä öistä kaupunkia.
No sitä häiriköivää nuorisoporukkaa se ojensi, koska nämä pitivät koko korttelia hereillä riehumisellaan ja rälläämisellään. Mutta se oli ihan perusteltua.
Ja mitä nyt Arhinmäki tehtaili laittomia töhryjä Helsingissä ollessaan Helsingin apulaispormestari 😂
Nyt valehtelet! Töhryt oli Vantaan puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Immoselle HUUMETESTI ja äkkiä. Vai onko huumeiden käyttö sallittua kansandustajille jotka päättää ja saa tietoa esim turvallisuuskriittisistä asioista? Jos ei omalla matkallaan omaa käytöstä hallitse niin miten tuohon voi luottaa armeijan komentajana tai meidän asioiden päättäjänä?! Järkyttävää käytöstä.
Koko virheiden eduskuntaryhmälle aina huumetestit kun poliisi näkee liikenteessä, menee pari kuukautta niin puolue on lakkautettu edustajien puutteesta.
Mikään laki ei kiellä narkkaamasta kansanedustajan työssä, tai ministerin sen paremmin. Mieti sitä.
Huomenna ilmoittaa jäävänsä sairaslomalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Julkisuudessa olleet tiedot ryhmämme edustajan toiminnasta lennolla ovat ikäviä."
https://x.com/JaniMakelaFi/status/1878390458042273857
Media prkl.
Minua vähän säälittävät persujen fiksut poliitikot, sillä niitäkin siellä on. He joutuvat kärsimään siitä, kun osa kollegoistaan tekee koko ajan ns omia maaleja. Varmaan epätoivoinen olo sitä seuratessa, kun ei voi asiaan itse vaikuttaa.
Kuka siellä fiksu on? En ole bongannut kyllä yhtäkään. Fiksuus ja persuihin kuuluminen eivät sovi yhteen mitenkään päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Julkisuudessa olleet tiedot ryhmämme edustajan toiminnasta lennolla ovat ikäviä."
Media prkl.
Minua vähän säälittävät persujen fiksut poliitikot, sillä niitäkin siellä on. He joutuvat kärsimään siitä, kun osa kollegoistaan tekee koko ajan ns omia maaleja. Varmaan epätoivoinen olo sitä seuratessa, kun ei voi asiaan itse vaikuttaa.
Hmmm. Yritin miettiä, mutta ei tullut yhtään mieleen? Ketä tarkoitat?
"Turvallisuus on aina ykkönen. Parempi mieluummin ottaa liikaa varman päälle kuin liian vähän."
- Riikka Purra
Vierailija kirjoitti:
Yrittikö saada myös asetta mukaan lennolle?
Jos finnair menetti tämän takia Bangkokin pään slottinsa, niin tulee kansanedustajalle vielä kalliiksi.
Ihan aiheellista jos joutuu korvaamaan. Ei kansanedustajalla voi mitään erivapauksia olla.
Onko tuo muutenkaan palkkansa eteen tehnyt juuri muuta kuin patsastellut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Miten meni noin omasta mielestä?
Taitaa olla samalla Immosen viimeinen kausi.
"So last season" useimmille Persuille.
-winner-
Kai nyt vaaditaan loppukausi huumetestiä ja HIUStestiä?
Voitasko muuttaa sääntöjä, niin että korkea-arvoiset evp. upseerit ja kansanedustajat saisivat räyhätä lennoilla myös silloin, kun he ovat vain vähän humaltuneita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onneksi vasemmistolaisen ministerin seinien sotkemiset ja olympialaisissa pöytään sammumiset edustus tilaisuudessa on sitä parempaa käytöstä kännissä?
Älä jaksa tuota ikuista whataboutismia. Niin turhaa, eikä se vie huomiota pois tältä tapaukselta, vaikka sitä kovasti tässä yritätkin.
Ei se ole turhaa. Tässä koitetaan mustamaalata koko persupuoluetta, vaikka näitä mahtuu kaikkiin puolueisiin.
Eli klassisesti muiden vika kun persut sekoilee,..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Immonen ei ole kansanedustaja, vaan kanshanedushtaja.
Immonen nolaa koko hänet eduskuntaan äänestäneen kansanosan ja koko puolueen. Hävettää.
Mitäs noista, mutta kun menee vielä Puolustusvoimien ja upseerienkin maine.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Media prkl.
Eli argumenttisi on että olet liian tyhmä käymään tätä keskustelua?
Ei voi jäädä saikulle kun on varmaan jo matkalla sinne Bkokiin, päänsä selvittyä. Lomailee.
Taisi loppua edustajan tehtävät tähän.
Persu näytti mallia kuinka toimitaan. Persu jälleen kerran asialla. Kerran persua äänestänyt samaa virhettä en enää tee. Oikein takin kääntäjien puolue.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Media prkl.
Eli argumenttisi on että olet liian tyhmä käymään tätä keskustelua?
Voihan sen noinkin nähdä sieltä poterosta. Olisiko edes yksi nimi esimerkiksi?
Vierailija kirjoitti:
"- Minulla on kaikki ihan hyvin, enkä tiedä mistä oikeastaan soitat. Palaan tarvittaessa asiaan myöhemmin uudestaan, jos minulla on lisää kerrottavaa tähän, Immonen kertoo."
Kiistä, syyllistä muita, uhriudu.
"- Eilen illalla lentohenkilökunta katsoi minun olevan liian päihtynyt, jotta voisin nousta Thaimaan koneeseen. Arvio yllätti minut ja koska samalla lennolla ollut muistisairas ystäväni joutui nyt lähtemään Thaimaahan yksin, yritin neuvotella lennolle pääsystä henkilökunnan kanssa. Pyysin paikalle poliisia puhalluttamaan itseni, joka ei alkometritestaukseen suostunut, Immonen kirjoittaa."
Check, check, check. 100% persu.
Ja narsisti.
Sanoo vasuri ja tuo ketjuun nuo iänikuiset vornaset, persujen myyttisen "rikoslistan" tai kaikki muutkin olkiukot jota vasurien valmiista excelistä voi kopsata keskelle palstakeskustelua.
Eihän teillä muuta nykyään ole sanomista missään keskustelussa "whatabout persut" lisäksi. Varsinkaan kun puhutaan jostain vasurien ajankohtaisista sählingeistä.