IL: Perussuomalaisten kansanedustaja häiriköi humalassa Finnairin lennolla: Poliisi poisti koneesta
Siellä on taas persu kansanedustaja ollut mallikansalaisena.
Kommentit (1767)
Ei nuo ole kyllä yhteiskuntakelpoista sakkia. Nolottaa persujen puolesta, kun eivät itse valitettavasti osaa edes hävetä tuota sekoilua.
Sitä parempaa lentokonehäiriköintiä.
Vierailija kirjoitti:
"Turvallisuus on aina ykkönen. Parempi mieluummin ottaa liikaa varman päälle kuin liian vähän."
- Riikka Purra
Riikalle ottaminen taitaa olla tuttua puuhaa. Eikös hän juuri haaveillut nousuhumalasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa nyt sitren jäädä sairaslomalle, kun on niin rankkaa elämä mokailunsa jälkeen.
Tämä on kansanedustajien vakioliike aina, jos ovat otsikoissa oman perseilyn takia. Ja sairaslomaahan ne saavat omalla ilmoituksella.
"Sairauslomailmoitukset ovat aina hienotunteisuuteen ja tietosuojaan kuuluva asia. Ei perusteetta aleta kysellä diagnoosia tai tarkempaa selvitystä poissaoloista, Rauhio sanoo.
Jos edustaja itse kertoo olevansa sairauslomalla, niin se riittää.
Emme lähde syynäämään. Se on luottamuksen varaista, mutta yleensä heillä on se paperi, jonka näyttävät jos itse katsovat tarpeelliseksi."
Niinhän tämä toimii joka työpaikalla, eikös niin...
Julkisella sektorilla toimii juuri näin 3vrk ilmoittamalla saikkua.
Kimmo Kiljusen ei tarvi olla edes humalassa, kun sekoilee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Julkisuudessa olleet tiedot ryhmämme edustajan toiminnasta lennolla ovat ikäviä."
https://x.com/JaniMakelaFi/status/1878390458042273857
Media prkl.
Minua vähän säälittävät persujen fiksut poliitikot, sillä niitäkin siellä on. He joutuvat kärsimään siitä, kun osa kollegoistaan tekee koko ajan ns omia maaleja. Varmaan epätoivoinen olo sitä seuratessa, kun ei voi asiaan itse vaikuttaa.
Täytyy toivoa, että sinimusta liike keräisi sen epäkelvon porukan. Mutta todellisuudessahan se liike taitaa olla toiseen suuntaan hillotolpan houkuttelemana. Ikävää, ettei puoluejohdolla ole minkäänlaista arviointikykyä tai arvostelukykyä itsellään. "Kenestä tahansa voi puolueessa tulla mitä tahansa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onneksi vasemmistolaisen ministerin seinien sotkemiset ja olympialaisissa pöytään sammumiset edustus tilaisuudessa on sitä parempaa käytöstä kännissä?
Älä jaksa tuota ikuista whataboutismia. Niin turhaa, eikä se vie huomiota pois tältä tapaukselta, vaikka sitä kovasti tässä yritätkin.
Ei se ole turhaa. Tässä koitetaan mustamaalata koko persupuoluetta, vaikka näitä mahtuu kaikkiin puolueisiin.
Eli klassisesti muiden vika kun persut sekoilee,..
Ei vaan klassisesti teillä punaspämmijöillä ei ole ollut mitään uskottavuutta väitteillänne kun te valehtelette joka ainoa kerta ja kaiken aikaa. Eli totuus löytyy jostain muualta kuin teidän hokemistanne joka kerta.
Youtubessa on tällainen örvelö nimeltään Aapo Olervo.
Liekö sukua Immoselle ja Vornaselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Immonen ei ole kansanedustaja, vaan kanshanedushtaja.
Immonen nolaa koko hänet eduskuntaan äänestäneen kansanosan ja koko puolueen. Hävettää.
Mitäs noista, mutta kun menee vielä Puolustusvoimien ja upseerienkin maine.
Ei tuo ole enää palveluksessa ja jos olisi niin puolustusvoimat kyllä pitäisi huolen aika äkkiä että tuollainen huomaa virheensä.
Muuten kyseessä on persu joten voi olla varma että media paisuttelee asian täysin yli äyräidensä somen varisparvien avulla. Eli minkä verran tuossakin sitten on totuutta voi itsekukin arvailla. Vornanen esim. ristiinnaulittiin median toimesta jo kauan ennen kuin poliisi sai edes kerrottua mitä oli tapahtunut saati että ketään olisi syytetty mistään. 
Niin just. Persuhan se uhri on. Aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta onneksi vasemmistolaisen ministerin seinien sotkemiset ja olympialaisissa pöytään sammumiset edustus tilaisuudessa on sitä parempaa käytöstä kännissä?
Älä jaksa tuota ikuista whataboutismia. Niin turhaa, eikä se vie huomiota pois tältä tapaukselta, vaikka sitä kovasti tässä yritätkin.
Ei se ole turhaa. Tässä koitetaan mustamaalata koko persupuoluetta, vaikka näitä mahtuu kaikkiin puolueisiin.
Eli klassisesti muiden vika kun persut sekoilee,..
Jos joku kehtaa tuomita tai kritisoida, niin voi aina alkaa esikuvansa mukaan huutamaan noitavainio ja valeuutista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Julkisuudessa olleet tiedot ryhmämme edustajan toiminnasta lennolla ovat ikäviä."
Media prkl.
Minua vähän säälittävät persujen fiksut poliitikot, sillä niitäkin siellä on. He joutuvat kärsimään siitä, kun osa kollegoistaan tekee koko ajan ns omia maaleja. Varmaan epätoivoinen olo sitä seuratessa, kun ei voi asiaan itse vaikuttaa.
Hmmm. Yritin miettiä, mutta ei tullut yhtään mieleen? Ketä tarkoitat?
Eli argumenttisi on että olet liian tyhmä käymään tätä keskustelua?
Voihan sen noinkin nähdä sieltä poterosta. Olisiko edes yksi nimi esimerkiksi?
Lue persujen kansanedustajalista. Siellä jokainen on ainakin sinua älykkäämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Media prkl.
Tuskin kuitenkaan Mäkelään viittaat fiksuna poliitikkona?
Toinen juttu on tämä: Miksi Finnair päästää muistisairaan ihmisen lähtemään yksin matkalle?
Ihan vaan tämän henkilön puolesta huolissani oon, kuinka siellä pärjää :/
-winner-
Ullatus. Aina sama porukka. Eikö näitä saada jo ulos maasta.
Vierailija kirjoitti:
Sitä parempaa lentokonehäiriköintiä.
mutku persut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Media prkl.
Yksikään fiksu ihminen ei voi olla persu.
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt vaaditaan loppukausi huumetestiä ja HIUStestiä?
Siihen on syynsä miksi perussuomalaiset suosii lyhyitä hiuksia.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollu ees kännissä, alle 0,7 promillea puhallutuksessa.
Eipä lentokoneessa silti aleta riehumaan selvinkään päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Media prkl.
Tuskin kuitenkaan Mäkelään viittaat fiksuna poliitikkona?
Mäkelä on Kokoomuksen miehiä. Joutui lähtemään puolueesta kun ei osaa virnistellä ja "ikävää" on vakiovastaus.
-winner-
Ei tuo ole enää palveluksessa ja jos olisi niin puolustusvoimat kyllä pitäisi huolen aika äkkiä että tuollainen huomaa virheensä.
Muuten kyseessä on persu joten voi olla varma että media paisuttelee asian täysin yli äyräidensä somen varisparvien avulla. Eli minkä verran tuossakin sitten on totuutta voi itsekukin arvailla. Vornanen esim. ristiinnaulittiin median toimesta jo kauan ennen kuin poliisi sai edes kerrottua mitä oli tapahtunut saati että ketään olisi syytetty mistään.