IL: Perussuomalaisten kansanedustaja häiriköi humalassa Finnairin lennolla: Poliisi poisti koneesta
Siellä on taas persu kansanedustaja ollut mallikansalaisena.
Kommentit (1767)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etenkään jos on muistisairaan kanssa niin ei varmaan kannattaisi vetää lärvejä ennen matkaa ja alkaa haastamaan riitaa henkilökunnan kanssa.
Aikuinen mies, tuo on itse aiheutettu ongelma.
Ja vielä kapiainen:(
Suuri ullatus tämä. Ne kapiaiset kun eivät ole tunnettuja alkoholinkäytöstään...
-winner-
Vierailija kirjoitti:
Kuka korvaa jos kännipersun takia koko lento perutaan?
Nythän tilanteessa lentäjät eivät tee ylimääräisiä vuoroja eikä päivystäviä lentäjiä ole.
Kaukolennot perutaan nyt herkästi pienestäkin viivästymisestä koska ne kiertävät Venäjän ja miehistöjen työaika ei jousta.
Toivottavasti perutun lennon kustannukset veloitetaan täysimääräisenä häiriköltä oli hän kännissä tai ei. Kunnon Mätkyt saa yleensä Perseilijä-Persunkin käyttäytymään asiallisesti.
Mistä tulee käsitys että jos tämä tohelo olisi ollut vielä armeijassa tuolla olisi ollut jotakin seurauksia? Puolustusvoimat on tunnettu siitä miten se lakaisee upseeriensa törttöilyjä maton alle eikä mitään seurauksia tule. Tämä on nähty monessa kännisekoiluissa, joita on selvästi salailtu. Lisäksi onnettomuuksissa syyt vieritetään lähes aina varusmiesten niskoille.
On teillä kova auktoriteettiusko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen juttu on tämä: Miksi Finnair päästää muistisairaan ihmisen lähtemään yksin matkalle?
Ihan vaan tämän henkilön puolesta huolissani oon, kuinka siellä pärjää :/
-winner-
Tästä muistisairaudesta meillä on vain uhri Immosen sana.
Menee muisti aina kun juo liikaa = perussuomalainen muistisairaus.
:D otan termin käyttöön. Perussuomalainen muistisairaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Riikka Purra jo kommentoinut tapahtunutta?
Finnair haluaa lentää aikataulujen mukaan, se ei meille käy!
Riikka "20 meppiä" Purra.
Kapiaisluuseri, nyt perusjuomalainen.
Voi tätä yhteiskuntaa.
Onkohan Finnairin vaatima mahdollinen korvausvaatimus neli- vai viisinumeroinen.Maksetaanko puoluetuesta?
Saiko edes sakot vai lakaistaanko koko juttu taas kerran maton alle?
Ilmeisesti kansanedustaja kouraisi lentoemäntiä ohimennessään. Eronnut mies ja humalassa. Näin kertoo Jodel.
Miten tämäkin idiootti on päässyt eduskuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Tekopyhyyden huiput täällä maalittaa!
Itse varmasti elätte koko elämänne ilman minkäänlaista "aixopieruilua"
Pyhyydessänne olette verrattavissa itse Jumalaan!
Älä viitsi uhriutua kännipersu. Olen itse absolutisti, enkä ole ikinä missään riehunut tai joutunut tekemisiin poliisin kanssa. En ole ikinä saanut edes sakkoja. Joten mulla on varaa vaatia, että kansanedustajat käyttäytyisivät nuhteettomasti.
Onko kaikki persut rikollisia ja alkoholisteja, kun peruskäytöstavat ovat 'pyhyyttä'?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Riikka Purra jo kommentoinut tapahtunutta?
Finnair haluaa lentää aikataulujen mukaan, se ei meille käy!
HikHikk täältä lauteidenalta vaan...pojaat on poikkii..hik pirunhyvää punaviiniä.....
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti kansanedustaja kouraisi lentoemäntiä ohimennessään. Eronnut mies ja humalassa. Näin kertoo Jodel.
Saako tämä Perseilijä-Persu päälle vielä syytteen ilmaturvallisuuden rikkomissyytten lisäksi lentoemäntien seksuaalisesta ahdistelusta ja lentokiellon Finnairille.
2027: goodbye, persut! Teidän hallituksessaoloaikanne päättyy silloin. Silloin päädytte oppositioon piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkäksi ajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tulee käsitys että jos tämä tohelo olisi ollut vielä armeijassa tuolla olisi ollut jotakin seurauksia? Puolustusvoimat on tunnettu siitä miten se lakaisee upseeriensa törttöilyjä maton alle eikä mitään seurauksia tule. Tämä on nähty monessa kännisekoiluissa, joita on selvästi salailtu. Lisäksi onnettomuuksissa syyt vieritetään lähes aina varusmiesten niskoille.
On teillä kova auktoriteettiusko.
Mahtavat todisteet taas sivarilla väitteilleen. Ei ihme että koko sivari- ja aseistakieltäytyjä-järjestöporukka on ollut aina ja ikuisesti venäjän hybridiverkoston osa suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toinen juttu on tämä: Miksi Finnair päästää muistisairaan ihmisen lähtemään yksin matkalle?
Ihan vaan tämän henkilön puolesta huolissani oon, kuinka siellä pärjää :/
-winner-
Tästä muistisairaudesta meillä on vain uhri Immosen sana.
Menee muisti aina kun juo liikaa = perussuomalainen muistisairaus.
:D otan termin käyttöön. Perussuomalainen muistisairaus.
Otin jo 😂😂
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5ef7e096-0be9-4376-a21b-b472ee85b…
Ääninauha konfliktista.
Siitä ei saa mitään selvää. Eikö kenelläkään matkustajalla muka ollut puhelinta mukanaan? Yleensä niissä on nykyisin nääs kamerakin jolla saa nauhoitettua videota.
Maasshha maan tavalla rrrrrkele.
Pierusuomalaiset r.p.