YLE: Suomalaiset kuolevat nuorempina kuin ennen. Syynä lihavuus. Mitä järkeä lihottaa itsensä nuorena hautaan? 🍩🍪🍧🍔🍟🍕🌭🥤
"On todennäköistä, että yli satavuotiaiden määrä kääntyy laskuun tulevaisuudessa. Syynä on lihavuuden yleistyminen. Tämän hetken satavuotiailla on ollut selvästi vähemmän lihavuutta kuin nykyaikuisilla."
Hiljaiseksi vetää. Mikä järki tuossa nykyajan itsensälihottamisvillityksessä on? Ainakin eläkepäivät jää näkemättä.
Kommentit (455)
Vierailija kirjoitti:
Yksikään lihava ei ole elänyt vanhaksi, vain tervepainoiset.
Minulla mummi, joka oli mallia kantti kertaa kantti reunat pyöristäen, eli satavuotiaaksi. Hän puolitti aina päiväkahvia varten varaamansa pullan tai viinerin kahden päivän kahvitteluja varten. Muuten söi tavallista ruokaa, jota ikäisensä olivat tottuneet syömään.
En halua verorahoistani maksaa kenenkään syöpähoitoja.
Raskaana olevan näköisen pallomahan pitäminen silloin kun ei ole raskaana eikä voi tulla raskaaksi on Yököttävää!!!!
Voi oksetus, kaljapallot
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän me eletä kohta kuin Hunger Gamesin etuoikeutetut. Ylensyödään lääkkeiden avulla lihomatta. Ozempicin kaltaiset lääkkeet ovat ensimmäinen porras.
Nämä lääkkeet nimenomaan toimivat niin, että ihminen ei ylensyö. Ne tasaavat verensokereita ja kylläisyyden tunnetta pienemmillä annoksilla.
Ozempic vaikuttaa suolistohormoneihin. Ihminen laihtuu siksi, että keturallaan olevat suolistohormonit alkavat toimia kuten terveellä ihmisellä. Jos ei ole vikaa suolistohormoneissa, Ozempic ei auta. Sitten kannattaa kokeilla vaikka Mysimbaa.
Miksi meidät pakotetaan kuulumaan suureen sairaskassaan? Miksei voisi itse päättää haluaako tähän kuulua? Suomi on sairaiden paratiisi.
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua ressukkaa.
Lopetetaanko nyt ensin ainakin syyllistäminen? Lihavuuden taustalla on jonkinlainen aineenvaihduntahäiriö, joka pakottaa ihmisen syömään enemmän kuin kuluttaa.
Ei voi olla syömättä, jos aivot huutavat että syö, on nälkä. Eikä suurin osa varsinkaan lapsista lopeta syömistä, ennen kuin aivot antavat viestin, että olet syönyt tarpeeksi. ja sitten kun jollain konsteilla onnistuu laihtumaan, niin lihoo pian takaisin.
Mistä tuo johtuu, ja miksi tuo yleistyy, ja miten sitä voi korjata, eihän siihen ole vielä olemassa selkeitä vastauksia.
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu turbosyövät?
Mikä on turbosyöpä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa tuo läskihullu jankkaaja piakkoin heittäisi lusikan nurkkaan.
Varo ettet itse ekana.
Taitaa kaivella omaatuntoa 😅
Tjaa, syöpähoitojen jälkeen olen luuta ja nahkaa. Niin että mikäs sinua siinä häiritsee?
Syöpähoitojem jälkeen:
- et edes ehdi syöpähoitoihi kun kuolet jo sitä ennen
- syöpähoitojen jälkeen kuolet
-syöpä uusiutuu hoitojen jälkeen ja kuolet
Kuka maksaa suöpähoidot? Veronmaksajat.
Niin, mitä sitten? Onko se sinulle ongelma ja jos on, niin miksi?
On se minulle ongelma, koska en ha
Siis syöpään sairastuminen on halusta kiinni, asia selvä.
Ei liity suoraan otsikkoon, mutta liian vähäinen energian saantikaan ei ole terveellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esimerkiksi suusyöpään voi sairastua todella nopeasti ja muutamassa kuukaudessa olet jo kuollut. Toki jos haluat nopeamman itsemurhan, niin voithan sä ottaa huu,meöverit niin ei tarvitse viattomia sivullisia sairastuttaa syöpään.
Syöpä ei ole tartuntatauti, tollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Verojen osuus ruoan hinnasta on noin 45 %"
https://www.pty.fi/vaikutamme/ruoan-verotus/
Ainoastaan paskaruoka on halpaa, joten tarvitseeko syytä etsiä pidemmältä kuin läpimädästä ja korruptoituneesta julkisesta sektorista ja sen valtavista kustannuksista, jotka suomalaiset maksavat hengellään.
ja paskaruokaako on sitten pakko syödä liikaa?
mutku se on niin hyvää.
Paneminen on hyvää, ruoka on vain välttämätön paha. Sääli, että tän palstan pullukat eivät ole elämänsä aikana päässeet panemaan
Mitä hittoa se ketään haittaa jos nuorena lähtee, suurin menoerä vanhat, joita kukaan ei halua hoitaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi meidät pakotetaan kuulumaan suureen sairaskassaan? Miksei voisi itse päättää haluaako tähän kuulua? Suomi on sairaiden paratiisi.
Työssäkäyvien osalt työnantajat tilittävät kuukausittain sos turvamaksun. Jos et ole työelämässä et maksa mitään , hyödyt vain.
Eläkeläisiltä menee verotuksessa sairausvakuutusmaksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jospa tuo läskihullu jankkaaja piakkoin heittäisi lusikan nurkkaan.
Varo ettet itse ekana.
Taitaa kaivella omaatuntoa 😅
Tjaa, syöpähoitojen jälkeen olen luuta ja nahkaa. Niin että mikäs sinua siinä häiritsee?
Syöpähoitojem jälkeen:
- et edes ehdi syöpähoitoihi kun kuolet jo sitä ennen
- syöpähoitojen jälkeen kuolet
-syöpä uusiutuu hoitojen jälkeen ja kuolet
Kuka maksaa suöpähoidot? Veronmaksajat.
Niin, mitä sitten? Onko se sinulle ongelma ja jos on, niin miksi?
On se minulle ongelma, koska en ha
Voit sairastua syöpään vaikka eläisit kuinka terveellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Oletko itse keksinyt termin?
En ole tuota ikinä kuullutkaan, vaikka olen työskennellyt koko 35v työurani yksikössä jossa leikataan mm. syöpään sairastuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän me eletä kohta kuin Hunger Gamesin etuoikeutetut. Ylensyödään lääkkeiden avulla lihomatta. Ozempicin kaltaiset lääkkeet ovat ensimmäinen porras.
Laihdutuslääkkeet eivät laihduta. Ne vievät pois nälän tunteen, mikä vähentää syömisen määrää.
Se myös poistaa mieliteot. Ei tule sellaista oloa että pitäisi saada mitään herkkuja.
Monella se on vähentänyt myös alkoholinkäyttöä. Sanovat että ei vaan tee mieli juoda.
Mysimban toinen komponentti on samaa tavaraa, mitä käytetään alkoholin käytön vähentämiseen. Huomattiin, että humaltumishalujen vähentymisen lisäksi väheni myös ruokahalu. Lääketieteessä joihinkin tarkoituksiin kehitellystä lääkkeestä paljastuu ajan mittaan uusia vaikutuksia ja sen vuoksi jo kertaalleen valmiiksi moneen kertaan testattu aine valjastetaan myös uuden ongelman ratkaisuun.
Vierailija kirjoitti:
Sinäkin voit sairastua syöpään.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä kiinnostaa niin paljon ns. Hyvää väkeä? Ettehän te niitä muiden vaivoja ja ennen aikaista kuolemaa saa.
Ai niin rahastanne on kyse tässä halvin työvoima siis vähenee, mutta hyvää kepillä koulutettavaa työväkeä ei uutta tulekkaan kun köyhikset kuolee ennen aikojaan päihteisiin ja huonoon ruokaan.
Kuolihan hyvään agraariaikaan yleisesti maanviljelijämiehet jo hyvissä ajoin seitsemääkymmentä sydän- ja verisuonitauteihin kun voi, suola ja liha maistui koko iän.
Onko niin vaikeaa ymmärtää, ettei laskit kiinnosta, mutta veroeurot kiinnostaa. Sote kulut siis. Meillä ei olisi kansantalouden kanssa hätäpäivää, jos ihmiset eläisivät terveellisemmin ja päihteitä osattaisi käyttää vähän ja fiksusti. Osa kansasta elää kuin pellossa ja käyttää terveellisesti elävienkin "eurot". Siksi teitä mulkoillaan
No, voithan sä ostaa hirttoköyden, ottaa huumeöverit tai juoda itsesi kuoliaaksi. Mikään niistä ei sairastuta tai tap,a viattomia ihmisiä.