Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

***SYYS04 Torsti***

01.03.2007 |

Ei paljoa naurata, täällä valvon taas. Kurkku on sikakipeä. Mitenhän selviän lennosta, apua. Yskiminenkin on kauheaa vinkumista. Tekis mieli jo parkua:(

T: Ynis

Ps. Kirjotelkaahan tänään enemmän, joohan!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis otsikon osalta:) Kunhan täällä netissä notkun. Mies katsoo Lostia, joka on mun mielestä niin huono. Jossain vaiheessa saatoin katsoa sitä mutta nyt se on niin satuiluksi mennyt, että saapi olla mun puolesta.

Kehtaako kysyä. Katsooko kukaan Idolsia? Suosikkisi? Mä oon ihan ihastunut (leikisti) siihen Ariin. Se on niin ihqu!!!

Ynis päässyt kotiin mutta pahaksipa se tauti äityi. Toivottavasti ei ihan koko viikkistä tarvis kommunikoida kirjoittamalla.

Enkelin kirjoitus kyllä sai taas ajattelemaan. Suhteuttaa taas omat ketutukset. Minä kyllä kans uskon, että te selviätte yhdessä tästä Minin vauva-ajasta. Sellainen yhteen puhaltamisen meininki kuitenkin huokuu sun kirjoituksesta. Voimia voimia!

Minä jo säikähdin tänään, että tuli se mahatauti sittenkin meille. Yllätyin, kun mies tuli kotiin 16.30 vaikka sanoi eilen, että on pakko olla viiteen töissä, tehdä tunteja vähän sisään. Tai paikata siis miinuksia. Se tuli pääkipuisena ja huonovointisena. Maalailin jo kauhuskenaariota kipeästä miehestä, joka sitten osaa sairastaa oikein olan takaa;) Mutta myös lyhyemmän aikavälin asiat otti aivoon. Onni hyppi taas mun ympärillä koko ajan vaikka mies oli kotona, kun sehän lepäili makkarissa. Ensin ajattelin, että luovutan ja hoidan sairasta miestä enkä mene salille mutta onneksi menin, kun mies sanoi, että pahin olo meni ohi. Sai jotain taas aikaiseksi.

Salilta lähtiessä pukukopissa oli 3 teiniä menossa salille. Ne peilaili ja suki hiuksiaan ja mua lähinnä huvitti se touhu. Oltiin napa ja lantioläskit paljaina menossa punttisalille. Olivat salilla 5-10 sekuntia ja tulivat takaisin. KUulin niiden sanovan, että " hyi, yök" . Ei tainnut sali ihan olla tytsyjen makuun. Siellä kun oli vain miehiä treenaamassa ja varmaan tyttöjen mielestä ne oli ällöttävän hikisiä köriläitä:) Vaikka suurin osa varmasti minuakin nuorempia, reilu 2-kymppisiä.

Ihanaa, huomenna on jo perjantai! Aika nopsaan on tämäkin viikko sitten mennyt lopulta. Vois koittaa viikonloppuna saada jotain aikaankin. Jääkaappi pitäs siivota ja leipoa pitäs. Huomenna vois jo leipoa ne sämpylät.

Nyt pikkuhiljaa nukkumaan. Ei taas tiedä, millainen yö on tulossa. Panin tänään merkille mietteissäni, että se ensimmäinen huono yö tuntuu kaikkein kauheimmalle. Sitten kun niitä on ollut useampi peräkkäin, siihen on jo tottunut. En minä viime yönäkään paljon ole nukkunut (toki enemmän kuin yhdessäkään vauvaperheessä varmasti) mutta silti tänään on ollut aamupäivän pientä väsymyshetkeä lukuunottamatta ihan sutjakka päivä.

Nyt sutjakasti nukkumaan.

T-P

Vierailija
22/23 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu, T-P, juu tää kyllä seuraa! Mä en niin Arista tykkää vaikka toki mahtava laulaja onkin. Kristian veti aivan mahtavan " Loirin" tänään. Johannan poppi-biisiä mäkään en tajunnu... Mun suosikki on se pikkuinen Anna. On jotenkin NIIN symppis :) Alkukarsintojen Jonelle kettuiluineen jne ;-) Hieman se on sellanen Sibbis-lukiolainen bättre-folk (ehkä ?).

Luulen et tänään putoaa Panu. Olis pysyny slovareissa. Niissä oli HYVÄ.

Kohta tulee tulokset...

Kerppu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
01.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Syysmammojen tiedotustoimisto ;-)

Idols-kisasta putosi Johanna. Ei tainnu moni muukaan ymmärtää sitä että gootti vetää poppia...

Öitä vaan kaikille :)

Mies piiitkään ylitöissä, saapa nähdä monelta kotiutuu...

Jee, Poitsu oli JO klo 22 únessa :)) Ehkä se tästä...

Kerppu