Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Youtube: Sari Kenttämaan tapaus

Vierailija
11.01.2025 |

Onko muut nähneet näitä vidoita Youtubessa. Henkilö siis julkaissut kymmeniä videoita Youtubessa. Häneltä viety kolme lasta, valvotut tapaamiset. Mikähän tässä on taustalla, en jaksanut kaikkia videoita katsoa.

Kommentit (773)

Vierailija
121/773 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeudenkäynnin päätös ei vielä ole valmis. Sari itse olettaa saavansa kolmen tunnin tuetut tapaamiset. Toisaalta jossakin videossa toi esiin mahdollisuuden tapaamisten lopettamisesta. Saas nähdä. Toivottavasti lapset saavat ikätasonsa mukaan kertoa omat toiveensa.

Minulla ei ole ollut koko aikana minkäänlaista mahdollisuutta vaikuttaa asioihin. Kukaan ei kuuntele eikä ole kuuntelemassa jatkossakaan. Siksi heitin hanskat nurkkaan ja vaikenin, nyt elän täysin omaa elämääni ja lähinnä tuntuu vain siltä että kukaan ei välitä minusta eikä minulla ole lapsia. No, näin on elämästäni päätetty ja Jumala on sallinut ihmisten toimia näin joten mikäpäs tässä sitten. Ensijärkytyksen jälkeistenkin järkytysten kautta voittoon hiljalleen. Voimia kaikille arkeen ja viikonloppuun.

Vierailija
122/773 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulluhan tuo on.

Niin sanotaan Helena Koivustakin ja niin sanotaan minustakin. Päätelkää siitä lisää.

Päättelen tästä, että sinäkin olet siis hullu sanoin kuin Sari ja Helenakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/773 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulluhan tuo on.

Niin sanotaan Helena Koivustakin ja niin sanotaan minustakin. Päätelkää siitä lisää.

Olin hullu ja avasin henkilökohtaisen sosiaaliden mediani kaikille nähtäväksi ja kerroin että olen näkijä ja kerroin elämästäni mm. 

Se oli ilmeisen liikaa ihmisille kaikki tämä. Olen siis hullu eikä haittaa mitään, se on syntymässä saatu.

Vierailija
124/773 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hulluhan tuo on.

Olin hullu ja avasin henkilökohtaisen sosiaaliden mediani kaikille nähtäväksi ja kerroin että olen näkijä ja kerroin elämästäni mm. 

Se oli ilmeisen liikaa ihmisille kaikki tämä. Olen siis hullu eikä haittaa mitään, se on syntymässä saatu.

*sosiaalisen mediani

Pakko korjata tuo virhe. 

Vierailija
125/773 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeudenkäynnin päätös ei vielä ole valmis. Sari itse olettaa saavansa kolmen tunnin tuetut tapaamiset. Toisaalta jossakin videossa toi esiin mahdollisuuden tapaamisten lopettamisesta. Saas nähdä. Toivottavasti lapset saavat ikätasonsa mukaan kertoa omat toiveensa.

Lapsia kyllä näissä huoltajuuskiistoissa kuullaan. 

Mut jos tulee selvästi ilmi että toinen vanhempi on vieraannuttanut niin sitten voi olla ettei ne lapsen puheet siellä kauheasti paina.

Aika usein väkivaltainen vanhempi myös pyrkii vieraannuttamaan

Vierailija
126/773 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä se käsitys et nää väkivaltaiset exät pyrkii viimeiseen asti kiistää  omat teot. Vaikka siellä ois ihan selkeää näyttöä. 

Toisekseen s sanoo jossain kommentissa ettei ole pliisille ilmoittanut huumeista tai huumeiden käytöstä. Miks ei ole? 

Vierailija
127/773 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä se käsitys et nää väkivaltaiset exät pyrkii viimeiseen asti kiistää  omat teot. Vaikka siellä ois ihan selkeää näyttöä. 

Toisekseen s sanoo jossain kommentissa ettei ole pliisille ilmoittanut huumeista tai huumeiden käytöstä. Miks ei ole? 

Miten huumeet liittyvät tähän keissiin?

Vierailija
128/773 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sari muistaa kertoa lähes jokaisessa videossa miten lasten isä käyttää huumeita.

Vierailija
129/773 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sari muistaa kertoa lähes jokaisessa videossa miten lasten isä käyttää huumeita.

Oho, ok. No ilmeisesti sekin sallitaan kai sitten nykyisin. Itse en käytä kuitenkaan.

Vierailija
130/773 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sallita. Mut jos on noin varma tieto niin kuin Sarilla tuntuu olevan niin miksei tee rikosilm?

Vierailija
131/773 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sallita. Mut jos on noin varma tieto niin kuin Sarilla tuntuu olevan niin miksei tee rikosilm?

Kannattaa kysyä. Harvemmin ne ihmiset julkisesti kertoo valheita niin selvästi. Aivot käyttöön.

Vierailija
132/773 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin nyt hieman tämän naisihmisen kuvia jotta saisin jotakin tuntumaa tähän keskusteluunne ja olen nyt hieman järkyttynyt. Mitä ihmettä täällä Suomessa tapahtuu? Tunnen niin monenlaisia erilaisia ihmisiä että kysynpä vaan että mitä hittoa? 

Eniten tässä tilanteessa ihmetyttää tuo tubettaminen saa jatkua.. siellä lasten asioita puidaan videoissa ja kommenteissa. Miten ihmeessä siihen ei puututa?

Vierailija
133/773 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin nyt hieman tämän naisihmisen kuvia jotta saisin jotakin tuntumaa tähän keskusteluunne ja olen nyt hieman järkyttynyt. Mitä ihmettä täällä Suomessa tapahtuu? Tunnen niin monenlaisia erilaisia ihmisiä että kysynpä vaan että mitä hittoa? 

Eniten tässä tilanteessa ihmetyttää tuo tubettaminen saa jatkua.. siellä lasten asioita puidaan videoissa ja kommenteissa. Miten ihmeessä siihen ei puututa?

Kuule lapsellinen aikuinen, Suomessa saa tubettaa ja runkata, tehdä rikoksia ja tappaa joten siksi se saa jatkua. Hae apua itsellesi.

Vierailija
134/773 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä työtä isällä yksin huolehtia lapsista ja lasten asioista. Vielä päälle raskaat oikeusjutut ja tuo exän tubettaminen. Ei ole kyllä helppoa. Onneksi saa kotiapua ja perhetyötä

Vierailija
135/773 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On siinä työtä isällä yksin huolehtia lapsista ja lasten asioista. Vielä päälle raskaat oikeusjutut ja tuo exän tubettaminen. Ei ole kyllä helppoa. Onneksi saa kotiapua ja perhetyötä

Onneksi maksatte kaikesta, minä makaan sohvalla ja odotan omia apulaisiani. Tämä Suomi on kätevä paikka asua, helppoa ja turvallista.

Vierailija
136/773 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisellä tasolla jos ajattelee. Niin ihminen tekee ehdottomasti aina väärin jos kertoo somessa asianosaisten nimet ja arkaluonteisia asioita tuollaisessa kontekstissa!

Mikään huoltajuusriita ei oikeuta kertomaan. Ei psykopaatin/narsistin uhrit uskalla noin toimia. 

Narsistin uhrit hskevat apua turvakodilta ja joutuvat hakemaan lähestymiskieltoa, tekemään rikosilmoituksia, hakeen oikeusteitse vanhemmalta tiedonsaantioikeuden poistoa ja valvottuja tapaamisia / vaihtoja.

Narsistit kyllä kertoo uhrista someen asioita että uhri näyttäytyisi huonossa valossa. Ja syy on aina muissa.

Valitettava tosi asia on se että somen myötä maalittaminen lisääntynyt.

Sössön sössön, se maalittaminen on vain tullut helpommaksi tehdä näkyvästi. Jokainen on vastuussa käytöksestään.

Olisin huolissani siitä miksi olette paniikissa vain siitä että totuuksia tuodaan julki? Niitähän on etsitty ja yritetty kaivella jo vuosikausia.

Menevätkö manipulaationne pilalle?

Jäättekö kiinni itse teossa?

Vierailija
137/773 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
138/773 |
16.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

?

Vierailija
139/773 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sari videoilla kertoo miten on pyörinyt lasten koulun lähettyvillä, pihalla, ollut asuin alueen lähellä piirtelemässä sydämiä ja mennyt jutteleen/ halaileen lapsia vaikka hällä ollut valvotut tapaamiset lasten kans.

Jos on määrätty valvottuihin niin tuommoista ei kyllä pidä mennä tekemään. 

Melko varmasti menettää tiedonsaantioik. 

Tuommoiset teot ulkopuolisesta saattaa näyttäytyä ihanina ja äitin ikävänä lapsiin. Mut jos oikeus on linjannut jotain niin niistä täytyy ymmärtää pitää kiinni.

Vainoaja saattaa näyttäytyä ajoittain myös ihanina eleinä. Esim.kukkalähetyksiä ja rakkaudentunnustuksia. Toisessa hetkessä uhkailua, seuraamista, mustamaalaamista jne

Menikö sulla tuossa lopussa hieman yli tuo ajattelusi? 

Vierailija
140/773 |
17.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse sairastunut vaikea asteiseen PTSD vainon ja perheväkivallan takia. Menetin osittain työkykyni. Pelko piti suhteessa liian pitkään. Huoltajuuskiista kesti vuosia. Ex pyrki mustamaalaan minut viranomaisille, tuomareille jne. Mutta vuosien varrella oli sen verran monenlaista näyttöä kertynyt ettei nuo hänen mustamaalaus yritykset menneet läpi. Yritti joka käänteessä sanoa minusta että olen hullu ja minä olen se 

Lisäys tähän että viranomaisten kans pääsääntöisesti meni hyvin. Ja olivat ystävällisiä, vuosien varrella toki joitakin yksittäisiä tapauksia jotka lähti puolustelemaan ja ylistään exää mut nämäkin jossain vaiheessa yleensä huomasivat että ex valehtelee, puhui itsensä pussiin lopulta.

Asiallinen kun jaksaa noissakin tilanteissa olla niin asiat menee hyvin.

Ketju on lukittu.