Youtube: Sari Kenttämaan tapaus
Onko muut nähneet näitä vidoita Youtubessa. Henkilö siis julkaissut kymmeniä videoita Youtubessa. Häneltä viety kolme lasta, valvotut tapaamiset. Mikähän tässä on taustalla, en jaksanut kaikkia videoita katsoa.
Kommentit (773)
Oikaise kaikki epäkohdat rehellisesti, se vaatii yleensä valitettavasti sitä että joudut kertomaan muistakin henkilöistä asioita joita he eivät haluaisi myöntää ja saattavat loukkaantua verisesti sinulle siitä että tuot heidät rehellisesti esiin mutta on puolustauduttava koska kukapa muukaan sen tekisi ellei uhri itse.
Tämä on ainoa tapa edetä.
Ole kuitenkin järkevä rehellisyydessäsi ja intentiossasi äläkä halua muille pahaa toimillasi.
Pyydä Jumalalta apua aja tukea itsellesi.
Mukavaa viikonloppua kaikille ja pitäkäähän toinen toisistanne huolta!
S on ihan itse narsimi diagnoosin lasten isälle asettanut. Sillä perusteella että tuntee narsistin kun on hänen kanssaan ollut. Tosin S ei ole tuon miehen kanssa asunut. Ei ole ollut oikeastaan missään tekemisessä. Kolme lasta kuitenkin ovat saaneet.
Vierailija kirjoitti:
S on ihan itse narsimi diagnoosin lasten isälle asettanut. Sillä perusteella että tuntee narsistin kun on hänen kanssaan ollut. Tosin S ei ole tuon miehen kanssa asunut. Ei ole ollut oikeastaan missään tekemisessä. Kolme lasta kuitenkin ovat saaneet.
Ja joitakin kertoja sanonut että isä on myös psykopaatti ja hänen narsismi kokemus on erittäin vaikea.
Jos näin olisi niin tuskin uskaltaisi puhua hänestä noin nimellä tubessa.
Mun ex oli väkivaltainen lapsia ja minua kohtaan. Hänellä oli tyyli syyttää muita siitä mitä itse teki.
Hällä oli myös omasta mielestä kaikki oikeudet tehdä miten haluaa muttei velvollisuuksia.
En uskaltais puhua hänestä nimellä somessa. Ja pysyttelen piilossa ja kaukana hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja joitakin kertoja sanonut että isä on myös psykopaatti ja hänen narsismi kokemus on erittäin vaikea.
Jos näin olisi niin tuskin uskaltaisi puhua hänestä noin nimellä tubessa.
Mun ex oli väkivaltainen lapsia ja minua kohtaan. Hänellä oli tyyli syyttää muita siitä mitä itse teki.
Hällä oli myös omasta mielestä kaikki oikeudet tehdä miten haluaa muttei velvollisuuksia.
En uskaltais puhua hänestä nimellä somessa. Ja pysyttelen piilossa ja kaukana hänestä.
Samaa kokemusta mutta pitää muistaa että tilanteita on monenlaisia ja joskus vain täytyy olla rohkea. Ei kannata kadehtia. Järkyttyneet äidit saattavat tehdä mitä tahansa lastensa vuoksi ja eteen joten lastensuojelun kiusaamisen kuten kaiken muunkin kiusaamisen on loputtava välittömästi. Näemme nytkin miten tämä koko maailma on vihaa ja katkeruutta täynnä ja näemme mitä kaikkea pahaa siitä on jo seurannut. Älä syyllistä ketään myöskään siksi jos et itse ole pystynyt esimerkiksi parempaan. Ymmärrys on välittämistä.
Kommenteissa tyypit taivastelee että Sn pitää Lapista asti tulla tapaan lapsia ja roudata kauheasti tavaraa tapaamiseen.
Hän on kuitenkin itse päättänyt muuttaa Lappiin. Ja kyllä noissa valvotuissa on leluja, kirjoja, elokuvia ja askartelu välineitä, astioita jne. Ettei sinne tarvi välttämättä roudata yhtään mitään. Jossain paikoissa välipalaa.
Ihmettelen ettei hän pysty joka kerta kahta tuntia käyttäytyä tai olla puhumatta niitä asioita mistä on kielletty puhumasta.
Voiko hällä olla tiedonsaantioikeutta jos hän pyörii lasten asuinalueella, koulun lähettyvillä jne paikoissa ja ihan vahingossa vähän väliä törmäilee heihin. Voiko olla tiedonsaantioik jos rajattomasti jakaa kaikki aratkin asiat nettiin.
Koko Rumban alkuvaiheessa, kun sosiaalityöntekijät vielä ottivat S:n valheita tosissaan, isä määrättiin säännöllisiin huumetesteihin vaikka ei ole huumeiden käyttäjä ( tai sen enempää alkoholistikaan)Tätä isän nöyryytystä ja mustamaalausta jatkui hyvin pitkään. Tämä siis ennen kuin S:n harhaisuus ja patologinen valehtelu alkoi paljastua viranomaisille. S ei oikeasti kykenisi huoltamaan lapsia mielenterveytensä takia ja tietää sen itsekkin; koko YouTube-salaliitto- uhriutumis-sirkus on vain Kahelin narsistin itsekästä somehuoraamista. Ei kukaan tervejärkinen äiti pilaisi lastensa (ja lasten isän)mainetta julkisesti tällä tavalla!
S näkee vähän jokaisessa narsistin.
Mitä se kertoo ihmisestä jos näin.
Vierailija kirjoitti:
S näkee vähän jokaisessa narsistin.
Mitä se kertoo ihmisestä jos näin.
No en tiedä, joko on totta tai sitten ei ole totta mutta totta on ainakin se että narsismi on vallassa ihan täällä Suomessakin sekä se että narsismi on itserakkautta. Ei kannata ajatella siitä sanasta sen enempää.
No ei fiksu /terve vanhempi tosiaankaan lähde someen lukeen jotain lasuja ja kertoon lasten asioita.
Vierailija kirjoitti:
No ei fiksu /terve vanhempi tosiaankaan lähde someen lukeen jotain lasuja ja kertoon lasten asioita.
Voi lähteä jos tuntuu siltä että niin on nyt tehtävä. Ei kannata yrittää päättää mitä muut saisivat tehdä somessa. Lapsellinen Suomi saisi jo jäädä taakse, tarvitsemme aikuisia puhumaan asioista sekä tuomaan turvaa muillekin.
Kannattaa lopetella tuo myrkytys ja harhaanjohtamismanipulaationne.
Totuudet esiin ja onnellisempaa elämää Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Koko Rumban alkuvaiheessa, kun sosiaalityöntekijät vielä ottivat S:n valheita tosissaan, isä määrättiin säännöllisiin huumetesteihin vaikka ei ole huumeiden käyttäjä ( tai sen enempää alkoholistikaan)Tätä isän nöyryytystä ja mustamaalausta jatkui hyvin pitkään. Tämä siis ennen kuin S:n harhaisuus ja patologinen valehtelu alkoi paljastua viranomaisille. S ei oikeasti kykenisi huoltamaan lapsia mielenterveytensä takia ja tietää sen itsekkin; koko YouTube-salaliitto- uhriutumis-sirkus on vain Kahelin narsistin itsekästä somehuoraamista. Ei kukaan tervejärkinen äiti pilaisi lastensa (ja lasten isän)mainetta julkisesti tällä tavalla!
Tän takia ei sit vissiin ei sitä rikosilm tee huumeiden käytöstä.
Toivott tuo tubettaminen saadaa loppumaan. Johan tuo on sairasta ettei oo jo puututtu ku lapsista kyse.
Totuudet tuodaan ihan erillä tavalla esiin. Ei niin että tubessa kerrotaan lasten nimet ja paikkakunta jne. Ei kenenkään lapsen tarvisi menettää yksityisyydensuojaa ja kunniaa!
Vierailija kirjoitti:
Totuudet tuodaan ihan erillä tavalla esiin. Ei niin että tubessa kerrotaan lasten nimet ja paikkakunta jne. Ei kenenkään lapsen tarvisi menettää yksityisyydensuojaa ja kunniaa!
Kuule, totuudet toitotetaan tarvittaessa vaikka torilla koko kansalle.
Miten undulaatti pitää olla ettei tajua seuraamuksia mitä tuollaisista arkojen yksityisasioiden julkisesta revittelystä on lapsille?!? Kaikki niitten koulun oppilaat tulevat viimeistään yläasteella näkemään noi youtube-videoita! Mieti nyt oikeesti sitä perheen tilannetta tilannetta siinä kohtaa!. Mielisairas äiti solvaa tuntitolkulla isää narkomaaniksi ja ties miksi ja kaikki yksityis asiat vaan tiskiin.
Ne lapset tulevat vihaamaan narsisti äitiään.
Ihan vi*Tun sairasta että osa ihmisistä tsemppaa mielisairasta äitiä pilaamaan lastensa elämää vielä lisää.
.
Mutta kun nämä Sarin monologit eivät ole totuus.
Valheita ja/tai kuviteltua todellisuutta.
Foliohattupellet jotka uskoo jonku mielenterveysongelmaisen randomi tyypin salaliittoteorioita ilman minkäänlaisia todisteita on tosi säälittäviä.
Suomessa Ilkeä Koulu, sosiaalitoimi, tuomarit, psykologit, oikeuslaitos ja lastensuojelu on Sarin mukaan yhteisessä salaliitosta missä erityisiä "rakastavien äitien" lapsia kaapataan bisnesmielessä. V*ttu nyt oikeesti!
Lukekaa nyt hyvät ihmiset ajatuksella tätä kuraa mitä nämä teidän vihamieliset lapset suoltavat tänne nettiin. Miksi näillä on näin paha olla? Miltä kuulostaa näiden tulevaisuus? Oletteko ylpeitä itseistänne? Hävetkää rauhassa komeroissanne.
Tässä ei ole nyt kyse fyysisestä väkivallasta tai sen uhasta. Äidin mielenterveys on syy miksei voi tavata lapsiaan kuin valvotusti.
Tommonen psykopaatti höpöttää helposti heikkopäisen aikuisenkin uskomaan salaliitto satuihin. Parissa tunnissa myrkyttää jo helposti omat lapsensa valheillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se! Mutta kun se nainen ilmiselvästi valehtelee ja jättää kertomatta asiat kertomatta. Taidat olla salaliittohörhö kun nielet pureksimatta kaiken joku ilman todisteita höpöttelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se! Mutta kun se nainen ilmiselvästi valehtelee ja jättää kertomatta asiat kertomatta. Taidat olla salaliittohörhö kun nielet pureksimatta kaiken joku ilman todisteita höpöttelee.
Sinä oletat minusta asioita. Pystyisitkö ymmärtämään lukemaasi tekstiä. Kiitos.
Suosittelen itsekin hoitamaan asiat asiallisesti ja pyrkimään yhteistyöhön, kuitenkin itseäänkin arvostaen. Vaatii rohkeutta uskaltaa sanoa asioista.