Mitä musiikkia kuuntelit 1980-luvulla?
Kommentit (37)
Paskaa kasariheviä enimmäkseen, Twisted Sisters, Kiss, Scorpoins jne. Olin ala-asteikäinen enkä ymmärtänyt musiikista mitään, piti olla vaan jumputtavat basarit ja karmeat rumpusaundit, tilulilu-sooloja ja korkealta ja kovaa uliseva laulaja...
Pahinta on että muutamat ikätoverit edelleen jaksaa näitä. Kiva kun illanvietossa saa edelleen kuulla tällaista ja sitten nyökytellä mukana: onhan nämä ihan kovia biisejä, silloin sitä osattiin...
Vierailija kirjoitti:
Dr Feelgood. Olin parilla keikallakin Tampereen Yo-talolla. Reilu meininki, vaikka Wilko ei enää bändissä ollutkaan.
Bogart..ja etenkin Princess, Dingo ja Sandra, oli myös hotteja.
Talking Heads, Grateful Dead, Doors, The Who, Queen, Lou Reed
Waspia, Twisted Sisteriä, Kissiä ja Dingoa.
Vierailija kirjoitti:
Dr Feelgood. Olin parilla keikallakin Tampereen Yo-talolla. Reilu meininki, vaikka Wilko ei enää bändissä ollutkaan.
Oliko John Mayo vielä kitaristina? Hänen ja Wilkon jälkeisillä kokoonpanoilla ei tehnyt mitään.
Laidasta laitaan, Nirvanaa, Apulantaa, Bombfunk mcs jne siinä varmaan kolme parasta.
Vierailija kirjoitti:
Laidasta laitaan, Nirvanaa, Apulantaa, Bombfunk mcs jne siinä varmaan kolme parasta.
Olet ollut aikaasi edellä. Apulanta ja Bomfunk ilmaantuivat vasta 90-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Esiteineille oli tarjolla Michael Jacksonia ja Madonnaa palvonnan kohteeksi, musiikiksi, nyt se ällöttää kauheasti. Oli myös Skorparit. Ja nuorisolle tehdyt musiikit, poikabändit. Noloa.
Michael Jackson tarjosi kyllä laadukasta ja edelleen hyvältä kuulostavaa musiikkia. Toimii siis edelleen.
Mulla oli uskoakseni jo 80-luvun puolella Rölli-kasetti sekä sellainen sekalaisia lastenlauluja sisältänyt, siinä oli mm. Mörrimöykky tanssii, Etkö ymmärrä, Aja hiljaa isi ja Korpikuusen kannon alla. Muumikasetti tuli sitten vasta ysärin puolella.
Rainbow, Kiss, Wasp, Mötley Crue, Poison, Cinderella, Metallica.. kotimaisista Eppu Normaali, Popeda, Nuket ja Yö.
sitten mulla oli sellaisia tavishetkiä, kun "sairastin" Duranduran kuumetta vuoden ajan, myös Hanoi Rocksia tuli fanitettua.
Peer Günt