Mitä musiikkia kuuntelit 1980-luvulla?
Kommentit (37)
Punkkia. Ja punkpoppia, tyyliin Blondie ja Billy Idol.
Olin niin pieni että kuuntelin vain kasetteja mitä sattui lojumaan kotona ja autossa. Ainakin KISS, Twisted Sister, Stevie Wonder, Daryl Hall & John Oates oli.
Pop ja disco. Kuuntelen vieläkin muun musiikin lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Esiteineille oli tarjolla Michael Jacksonia ja Madonnaa palvonnan kohteeksi, musiikiksi, nyt se ällöttää kauheasti. Oli myös Skorparit. Ja nuorisolle tehdyt musiikit, poikabändit. Noloa.
skorpparit!
Olin ulkopuolinen, pukeuduin mustaan ja kuuntelin The Cure ja Depeche Mode
Vierailija kirjoitti:
Punkkia. Ja punkpoppia, tyyliin Blondie ja Billy Idol.
Italo Discoa, Sex Pistolsia ja Motörheadia myös Talking Heads, The Cars, ABC ja Talk Talk maistuu. Nämä on edelleen kuuntelussa.
Kaikkea mahdollista vuosilta 1955-99. Enimmäkseen rockmusiikkia. Kuuntelen edelleen ja ostan vinyyli ja cd-levyinä.
Perseraiskaus oli hyvä punk-pändi.
Vierailija kirjoitti:
Italo Discoa, Sex Pistolsia ja Motörheadia myös Talking Heads, The Cars, ABC ja Talk Talk maistuu. Nämä on edelleen kuuntelussa.
Italo Disco, Wham, Duran Duran, Spandau Ballet, OMD, Frankie goes to Hollywood, Eagles, Depeche Modde jne. Niitä hyviä oli niin paljon. Kasari rules!
Suomirock oli silloin kova sana, alkaen manserockista ja siitä siirryin fanittamaan Siekkareita. Täysi-ikäisenä opin sitten kuuntelemaan brittipoppia kuten Smiths. U2 oli myös silloin suuri. Salaa tykkäsin hevistäkin.
Vierailija kirjoitti:
Suomirock oli silloin kova sana, alkaen manserockista ja siitä siirryin fanittamaan Siekkareita. Täysi-ikäisenä opin sitten kuuntelemaan brittipoppia kuten Smiths. U2 oli myös silloin suuri. Salaa tykkäsin hevistäkin.
Ja nykyisin en Suomirockia jaksa kuunnella pätkääkään, kiintiö on täynnä. Muuten tykkään kasarimusiikista edelleen, mutta en ole kovin nostalgikko vaan kuuntelen musiikkia kaikilta vuosikymmeniltä.
Dr Feelgood. Olin parilla keikallakin Tampereen Yo-talolla. Reilu meininki, vaikka Wilko ei enää bändissä ollutkaan.
Dingoa ja Kissiä. 90-luvulla techno / dance. Nykyisinkin konepainotteista, ambienttiä, psychill, eurodance, trance, industrial.
Esiteineille oli tarjolla Michael Jacksonia ja Madonnaa palvonnan kohteeksi, musiikiksi, nyt se ällöttää kauheasti. Oli myös Skorparit. Ja nuorisolle tehdyt musiikit, poikabändit. Noloa.