Andrew Tate opettaa naistenhakkaajaksi
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000010954280.html
Termi naistenhakkaaja on äärimmäisen sovinistinen ja seksistinen. Se alleviivaa, että nainen on heiveröinen ja avuton pikku pelkuri ja miehen alapuolella. Tate iskee sovinismia vastaan.
Kommentit (513)
Vierailija kirjoitti:
Mitä Taten kannattajat kuvittelevat saavuttavansa häntä ihailemalla ja omaksumalla tämän tapoja? Mitä arvokasta mahdollistaa seuraajilleen? Nimetkää edes yksi onnellinen ja elämässä reilulla ja kunniallisella tavalla menestynyt Taten seuraaja.
Ihailu ja tapojen omaksuminen. Ehkä joku teini saattaa ihailla toista, mutta eiköhän tuota seurata ihan sen vuoksi, että kuunnellaan mitä asiaa hällä on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä Taten kannattajat kuvittelevat saavuttavansa häntä ihailemalla ja omaksumalla tämän tapoja? Mitä arvokasta mahdollistaa seuraajilleen? Nimetkää edes yksi onnellinen ja elämässä reilulla ja kunniallisella tavalla menestynyt Taten seuraaja.
Ihailu ja tapojen omaksuminen. Ehkä joku teini saattaa ihailla toista, mutta eiköhän tuota seurata ihan sen vuoksi, että kuunnellaan mitä asiaa hällä on.
Niin, no mikä se asiansa on? Mitä arvoa se tuottaa kuulijalleen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en oo itse ainakaan koskaan kuullut että se yllyttäisi miehiä hakkaamaan naisia, media varmaan kääntänyt taas jotain asioita päälaelleen mitä ne ei ymmärrä
Se on kääntynyt muslimiksi. Se jo riittää minulle kertomaan siitä, että tuollaista henkilöä ei pidä eikä kannata kuunnella.
Rasisti fasisti ylilautalainen.
En ole nähnyt ketään, jolla on yhtä hankalaa komeron oven kanssa kuin tatella.
Kunpa hän pääsisi pois sieltä joku päivä. Tällä palstallakin joku mies olisi tarjoutunut poikkikseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja tätä väkisin vääntämistä. Tuo oli vastaus kun kirjoitettiin että moni nainen on käynyt armeijan. Eivät miehet täällä lähde taistelemaan naisten oikeuksien poistamiseksi kun ne ovat kerran naisille antaneet. Pointti on että naisilla ei olisi oikeuksia jos miehet ei olisi niitä teille sallineet. Tiedän että ette sitä halua millään myöntää 😁
Ai noinkin perverssillä tavalla voi asiaa ajatella ilmeisesti ihan oikeasti?
Tasa-arvo on luonnollinen kehitys ihmisen ymmärryksen, kulttuurin ja moraalikäsityksen kehityksen kaaressa.
Emme myöskään elä enää kulttuurissa jossa fyysinen voima merkitsisi yhtään mitään.
Tasa-arvo ei ole miesten armosta naisille antama lahja vaan osoitus ihmisen lajina tekemästä editysaskeleesta.
Pitää olla mieleltään lähes apinan tasolla nähdäkseen tämän jonkinlaisena armopalana miehiltä nais
Uskomatonta jos aikuinen mies ajattelee noin. Emmekä ole tasa-arvoisia, ei sukupuolet keskenään emmekä yksilöinä.
Jonkun ne oikeudet pitää antaa ja niitä valvoa, ei ne itsestään ilmesty.
Fyysinen voima on lakien perusta. Sinut viedään voimalla vankilaan eikä pyydetä.
Minua voi kutsua apinaksi mutta mieluummin gorillaksi 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävimme ensin kahvilla jonka minä maksoin ja sen jälkeen menimme ravintolaan syömään jonka minä maksoin ja illasta kävimme vielä parilla drinkillä jotka minä maksoin. Edellisen viikonloppuna maksoin leffaliput ja ravintola aterian. Milloin viimeksi itse olet ostanut deitilleai jotain?
Juuri näin oikea mies tekee, eikä mikään mikkihiiri. Me miehet kyllä maksetaan mielellään ravintolaillalliset ja leffaliput, kunhan perinteiset arvot vallitsevat. Mutta sellaiselle urostelevalle kaksilahkeiselle, joka on itsekin samalla tavalla työelämän oravanpyörässä, eikä kotiäitinä, niin mitä sitä sellaiselle. Maksakoot jokaisen kaffelattensa sitten ihan itse. Kun nainen on Nainen, niin myös mies on Mies. Mutta "if you wanna be a man - I'll treat you like a man".
Sitten on tietysti vielä meitä oikeita miehiä jotka maksamme mielellämme ravintolaillalliset silloinkin kun perinteiset arvot eivät vallitse ;)
Käytöstavat ja (herras)miesmäisyys kun eivät ole kiinni siitä mitkä ovat olosuhteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andrew taten suosio on suora vastalause puhtaalle miesvihalle ja miesten vähättelylle johon lähes joka nainen syyllistyy. Hakeutuisitko itse kuuntelemaan ennemmin miehiä jotka vihaa naisia vai naista joka tukee ja neuvoo sinua miten vastata siihen vihaan samalla kun neuvoo miten pärjää elämässä?
En itse tuota seuraa kun itsellä on eri ajatusmaailma mutta ymmärrän hyvin miksi nuoret pohjat sitä seuraa kun olen itsekin kasvanut yh äidin kanssa kodissa jossa avoimesti vihattiin kaikkia miehiä ja vaikka olin hänen poikansa niin hänen silmissä olin ennemmin mies kuin hänen lapsi. Ei tuntunut ollenkaan mukavalta herätä ala-asteella kouluun sillä että sinua lyötiin ja heiteltiin tavaroilla kun olin väärää sukupuolta mitä toivottiin.
Suomalaiset naiset on jo vuosikymmeniä ollut niin miesvihamielisiä miehiä ja poikia kohtaan
<
Tate on siis yhdistänyt paskaa ja kivaa yhteen pakettiin. Näinhän se menee, jos hän laittaisi vaan paskaa pakettiin, niin se ei houkuttaisi kärpäsiä. Tate on taitava manipuloimaan, hänellä on luultavasti Dark Triad-piirteistö - toisin sanoen on vaarallinen tyyppi ja pystyy vaikuttamaan muihin.
Kiva osio on tuo, että miestä kannustetaan urheilemaan, töihin ja muihin asioihin. Mutta tuo osio yhdistetään täysin paskaan ja myrkylliseen yhteyteen mitä tulee naisiin ja koko ajattelumaailmaan. Siis se ajatusmaailma siellä taustalla on myrkyllistä. Jos hän haluaisi oikeasti auttaa miehiä, hän auttaisi miehiä pärjäämään suhdemaailmassa, ja rohkaisi heitä parempiin sosiaalisiin taitoihin ja suhtautumisiin ja itsetuntoihin, mutta näinhän hän ei tee vaan päinvastoin, hän tarjoaa tilalle aivan väärän mallin jossa miehestä tehdään naisia halveksuva jalustalla oleva ihmiskauppias/hyväksikäyttäjäukko.
Se ongelma mikä näillä miehillä on, sosiaaliset taidot jne, siihen Tate ei tuo apua vaan se peitotaan kaiken alle ja niin, että naisten vikaa ja syytä on koko tämä muun normaalimaailman kuvio ja haukutaan miehiä simppaajiksi eli häpäistään sosiaalisten taitojen yrittämisestä, kun voitaisiin niitä ja miesten omia rajoja ja ajattelumaailmaa hioa.
Tatelta puuttuu tyystin normaali tunteiden ja yhteyksien ymmärtäminen, hälyyttävää myös empatian puuttuminen, mikä viittaa.... aivan. Tällaiselta sitten otetaan ohjausta ja fanitetaan? Tyypiltä jolla ei ole rakastavaa naista eikä rakasta naista, tyypiltä joka on rikollinen, tyypiltä jolla ei ole muumit laaksossa vaan tod.näk. dark triadit siellä-
Kirjoitin jo aiemmassa pidemmässä viestissä siitä vääristyneestä maailmankuvasta ja mieheydestä, jota Tate markkinoi fanipohjaansa. Että mikä on oikeaa maskuliinisuutta ja miten Tate markkinoi ihan muuta. Ei hän ole sinun asialla eikä muiden apua tarvitsevien miesten asialla. Hän on itseään täynnä oleva ongelmainen rikollismies (ja diagnoosit päälle) joka vihaa ja halveksuu naisia ja tekee bisnestä sillä ja fanimiehet ovat välineitä hänen maineensa ja bisnestensä jatkumoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Andrew taten suosio on suora vastalause puhtaalle miesvihalle ja miesten vähättelylle johon lähes joka nainen syyllistyy. Hakeutuisitko itse kuuntelemaan ennemmin miehiä jotka vihaa naisia vai naista joka tukee ja neuvoo sinua miten vastata siihen vihaan samalla kun neuvoo miten pärjää elämässä?
En itse tuota seuraa kun itsellä on eri ajatusmaailma mutta ymmärrän hyvin miksi nuoret pohjat sitä seuraa kun olen itsekin kasvanut yh äidin kanssa kodissa jossa avoimesti vihattiin kaikkia miehiä ja vaikka olin hänen poikansa niin hänen silmissä olin ennemmin mies kuin hänen lapsi. Ei tuntunut ollenkaan mukavalta herätä ala-asteella kouluun sillä että sinua lyötiin ja heiteltiin tavaroilla kun olin väärää sukupuolta mitä toivottiin.
Suomalaiset naiset on jo vuosikymmeniä ollut niin miesvihamielisiä miehiä ja poikia kohtaan
<
Tate on siis yhdistänyt paskaa ja kivaa yhteen pakettiin. Näinhän se menee, jos hän laittaisi vaan paskaa pakettiin, niin se ei houkuttaisi kärpäsiä. Tate on taitava manipuloimaan, hänellä on luultavasti Dark Triad-piirteistö - toisin sanoen on vaarallinen tyyppi ja pystyy vaikuttamaan muihin.
Kiva osio on tuo, että miestä kannustetaan urheilemaan, töihin ja muihin asioihin. Mutta tuo osio yhdistetään täysin paskaan ja myrkylliseen yhteyteen mitä tulee naisiin ja koko ajattelumaailmaan. Siis se ajatusmaailma siellä taustalla on myrkyllistä. Jos hän haluaisi oikeasti auttaa miehiä, hän auttaisi miehiä pärjäämään suhdemaailmassa, ja rohkaisi heitä parempiin sosiaalisiin taitoihin ja suhtautumisiin ja itsetuntoihin, mutta näinhän hän ei tee vaan päinvastoin, hän tarjoaa tilalle aivan väärän mallin jossa miehestä tehdään naisia halveksuva jalustalla oleva ihmiskauppias/hyväksikäyttäjäukko.
Se ongelma mikä näillä miehillä on, sosiaaliset taidot jne, siihen Tate ei tuo apua vaan se peitotaan kaiken alle ja niin, että naisten vikaa ja syytä on koko tämä muun normaalimaailman kuvio ja haukutaan miehiä simppaajiksi eli häpäistään sosiaalisten taitojen yrittämisestä, kun voitaisiin niitä ja miesten omia rajoja ja ajattelumaailmaa hioa.
Tatelta puuttuu tyystin normaali tunteiden ja yhteyksien ymmärtäminen, hälyyttävää myös empatian puuttuminen, mikä viittaa.... aivan. Tällaiselta sitten otetaan ohjausta ja fanitetaan? Tyypiltä jolla ei ole rakastavaa naista eikä rakasta naista, tyypiltä joka on rikollinen, tyypiltä jolla ei ole muumit laaksossa vaan tod.näk. dark triadit siellä-
Kirjoitin jo aiemmassa pidemmässä viestissä siitä vääristyneestä maailmankuvasta ja mieheydestä, jota Tate markkinoi fanipohjaansa. Että mikä on oikeaa maskuliinisuutta ja miten Tate markkinoi ihan muuta. Ei hän ole sinun asialla eikä muiden apua tarvitsevien miesten asialla. Hän on itseään täynnä oleva ongelmainen rikollismies (ja diagnoosit päälle) joka vihaa ja halveksuu naisia ja tekee bisnestä sillä ja fanimiehet ovat välineitä hänen maineensa ja bisnestensä jatkumoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olisivat jo oikeudet saaneet jos miehet sen sallisivat. Mikä ihme siinä on niin vaikea myöntää. Kysymykseesi vastaan että sallivat naisille sen mikä mielestään on parasta. "
Toivoisit siis naisten vallankumousta tai sisällissotaa naisten ja miesten välille? Ehdotat nyt, että väkivallalla vastaaminen on ainut keino. Aika moni nainen käy nykyään jo armeijankin.
Se, kumpi on nopeampi ja tarkempi ampumaan, voittaa. Ei se, jolla on isompi hauis.
Mutta kuulostaa kyllä niin seuraavan maailman touhulta, että ainut mahdollisuus naisille saada tasa-arvoa, olis vastata väkivaltaan väkivallalla. Kai tästäkin leffan sais tehtyä.
En tietenkään sitä toivo tai siitä haaveile, miksi niin kuvittelet? Se nyt vaan on totta mitä kirjoitin enkä tosiaan ymmärrä miksi se pitää kieltää.
Puolustusvoimien sodan ajan vahvuus on 280 000 sotilasta. Suomen
Tuosta 12-tuhanesta naisesta ehkä rintamalle joutuu 1%. T: nainen ja reservin vänriikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja tätä väkisin vääntämistä. Tuo oli vastaus kun kirjoitettiin että moni nainen on käynyt armeijan. Eivät miehet täällä lähde taistelemaan naisten oikeuksien poistamiseksi kun ne ovat kerran naisille antaneet. Pointti on että naisilla ei olisi oikeuksia jos miehet ei olisi niitä teille sallineet. Tiedän että ette sitä halua millään myöntää 😁
Tasa-arvo on luonnollinen kehitys ihmisen ymmärryksen, kulttuurin ja moraalikäsityksen kehityksen kaaressa.
Emme myöskään elä enää kulttuurissa jossa fyysinen voima merkitsisi yhtään mitään.
Tasa-arvo ei ole miesten armosta naisille antama lahja vaan osoitus ihmisen lajina tekemästä editysaskeleesta.
Pitää olla mieleltään lähes apinan tasolla nähdäkseen tämän jonkinlaisena armopalana miehiltä nais
Miten miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia kun parhaat miehet ovat parhaita naisia parempia kaikessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hitsi lähtisin heti sun kanssa treffeille. Mut oot varmasti varattu.
N32
Vierailija kirjoitti:
"Mitäs olet viimeksi ostellut deittinaisille?"
Kävimme ensin kahvilla jonka minä maksoin ja sen jälkeen menimme ravintolaan syömään jonka minä maksoin ja illasta kävimme vielä parilla drinkillä jotka minä maksoin. Edellisen viikonloppuna maksoin leffaliput ja ravintola aterian. Milloin viimeksi itse olet ostanut deitilleai jotain?
Maksoin viimeksi molempien ravintola-annokset, jonka jälkeen käytiin kahvilla. Odotin, että mies olis vastavuoroisesti maksanut kahvit, mutta paskanmarjat. Odotti niin kauan, etten enää kehdannut olla maksamatta, kun kassaneiti odotti.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin oikea mies tekee, eikä mikään mikkihiiri. Me miehet kyllä maksetaan mielellään ravintolaillalliset ja leffaliput, kunhan perinteiset arvot vallitsevat. Mutta sellaiselle urostelevalle kaksilahkeiselle, joka on itsekin samalla tavalla työelämän oravanpyörässä, eikä kotiäitinä, niin mitä sitä sellaiselle. Maksakoot jokaisen kaffelattensa sitten ihan itse. Kun nainen on Nainen, niin myös mies on Mies. Mutta "if you wanna be a man - I'll treat you like a man".
Joo, mä jään kotiorjaksi ihan vaan jotta saan sulta latten.
Voi morjens.
Vierailija kirjoitti:
Uskomatonta jos aikuinen mies ajattelee noin. Emmekä ole tasa-arvoisia, ei sukupuolet keskenään emmekä yksilöinä.
Jonkun ne oikeudet pitää antaa ja niitä valvoa, ei ne itsestään ilmesty.
Fyysinen voima on lakien perusta. Sinut viedään voimalla vankilaan eikä pyydetä.
Minua voi kutsua apinaksi mutta mieluummin gorillaksi 😅
Tervetuloa nykyaikaan.
Voimankäyttö ja vankilat ovat yhteiskunnan marginaalin maailmaa.
Ei liity mitenkään normaalin ihmisen elämään.
Tämä saa ketjun pois 😅
Koulupojat murskaavat Olympia tason naiset totaalisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mä jään kotiorjaksi ihan vaan
Kuinka köyhiä nää miehet on, kun kahvin tarjoaminen ja leffalippu rinnastuu seksin ostamiseen?
Vierailija kirjoitti:
Tämä saa ketjun pois 😅
Koulupojat murskaavat Olympia tason naiset totaalisesti.
Ja mistäs tuo kertookaan Master Taten mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Miten miehet ja naiset ovat tasa-arvoisia kun parhaat miehet ovat parhaita naisia parempia kaikessa?
Missä kaikessa?
Ja miten tämä liittyy tasa-arvoon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri. Sun tarvisi päästä tuollaisesta ahtaasta pakkoroolituksesta irti, se on aivan liian orjuuttavaa, takapajuista ja kotrolloivaa (!) naisiin nähden. Että naiset eivät saisi olla töissä tai opiskelemassa, vaan synnyttämässä ja siivoamassa kotona. Naiset ovat _ihmisiä_, ja ihmisillä on erilaisia toiveita. Totta kai ihmisille suodaan vapaus tehdä asioita maailmassa, ei sitä mies voi olla määräämässä paitsi ääri-islamistisissa maissa (mutta näissä ihmisoikeudet eivät toteudu ja naisten asema on orjan asema). Osoittaa hirveää itsekkyyttä ja hyväksikäytön että kontrollin halua vaatia naisia kotiin.
Miehet voivat olla Miehiä ja naiset Naisia, mutta vapaina ihmisinä, ja edelleen ne käytöstavat ja sukupuoliromanttiset hommat yhä pätevät. Jos on joitain miehiä jotka eivät halua maksaa naiselle kahvia treffeillä, se on heidän asiansa, sitten on myös naisia joiden kanssa ei tule seuraavia treffejä, jos mies ei sen vertaa halua yrittää. Jos itse olisin mies, tietenkin maksaisin kahvin. Se ei vie vararikkoon mutta on herrasmiesmäisyyttä, treffeistä huolehtimista. Käytännössä vallitsee eri näkemyksiä, tästä ollut ketjujakin.